Chapter 1- Pilot

507 29 7
                                    

Kövessetek instagramon rajzokat posztolok: @artbymel_01
Kara szemszöge
***
Augusztus 30 .2014
2 évvel ezelőtt

-Kara gyere már.-Emma meg fogta a kezemet és húzott a abba a buliban mire semmi kedvem sem volt menni.

Volt is rá rendes okom hogy ne legyen kedvem. Az egyik az hogy itt van az a kurva Hilary meg persze Luke is az exem...

-Emma tudod te is jól hogy nincs kedvem most ide jönni. Tudod jól hogy biztos ők is itt lesznek.

-Nem lesznek is különben is csak azé jöttünk el hogy boldoggá tegyen a legjobb barátnődet.

-Oké de csak úgy élem túl ha le iszom magam.-mondtam miközben bementünk a már dühöngő partira.

Ahogy beléptünk a házba egy furcsa érzésem támadt. De nem figyeltem rá mert szerintem biztos a drog füstje lehetett. Az írányt egyből a piákhoz vettem. Élveztem egy sört és leültem a nappaiba levő fotelre. Igen mivel házi buli szóval...

-Szia Kara.-éreztem ahogy behuppant mellettem a fotel és egyből a fejemet Calumra vezettem.

-Szia Cal. Te nem Tudodkivel kéne legyél.-mondtam unottan.

-Nincs találkozom Voldemortal.-pimasz mosolyt vett rám mire meg forgatom a szemeimet.

-Luke-al te agyment.

-Nem ,összekaptunk még is csak lefeküdt a csajommal.-mondta egy kicsit sóhajtva.

Hát igen eléggé elrontottam Cal kedvét. Letettem a sörömet a kanapé melleti asztalra és kimentem a hátsó udvarra. Jaj ne ez a basszot cipő egyfolytában kibomlik. Neki is álltam bekötni mikor éreztem hogy valaki a hátam mögött áll. Luke volt az.

-Szia.-próbált mosolyogni rám miközben megvakarta a tarkolyát.

-Szia.-egyhangúan próbáltam mondani hogy ne mutassak érdeklödséget.

-Kara megkéne ezt az ügyet beszélnünk.

-Azt hogy lefeküdtél a legjobb barátod csajával plusz még nekem is legjobb barátnőm volt jaj és ráadásul jártunk is.-hát ezt egy kicsit hangosan mondhattam ki mivel minden szem minket figyelt.-Tudod mit Luke hadjuk a múltat kezdjünk új lappal. De sose ismerjük meg egymást.

Brávo Ez jö volt még én is meg dicséret magam. Érzékel a szavakal otthagytam Luke-ot hogy rágja meg az agya hogy kit veszített el.

Az udvaron beültetm a hinta székbe és néztem az eget. Csak csillagok voltak fent. Egyszer csak éreztem hogy a hinta erősebben meglöködött. Hátra néztem és Ash-el találtam magam.

-Szia Ash.- próbáltam mosolyogni rá.

-Szia Kara. Leülnének ?

-Ahogy kedved tartja.-evvel a göndör mé le is ült.

-Figyelj Kara üritsd ki a poharat amit megtöltött Luke és Hilarey.-hát ez-e ha igazi hasonlat.

-Új lappal indítok feléjük de messziről el akarom kerülni őket.

-Szerintem ne kerüld el. Csak egy egyszerű baleset volt.

-Nem volt baleset de tudom hogy most azt akarod csináljak valamit.

-Igazad van. Kérlek szépen gyere velünk fel a háló szóbába. Hülyéskedni fogunk.

-Oké de kik lesznek ott?

-Hát a régi banda meg persze Emma is jöhet.

-Most öt nem hívom nem akarom hogy borzalamkat lásson mikor beszivok.

Never stay alone x5sos HUNWhere stories live. Discover now