Chapter 9- In need of information

74 12 2
                                    

A feketére festett körmömet néztem miközben az ablakon néztem ki. Ez után felvettem a bőrkesztyüt és elvettem a táskát amiben a különféle kínzó eszközök voltak. Készültem hogy kiszáljak a fekete furgonbol de Julie megálitott.

-Adjatok 5 percet. Kapcsoljam le a biztonsági rendszert.-megcsókolta Davet és kilépett. Egy óriási kastélynál voltunk. Azért nem kastély volt de a mérete kitette. Sajnálom hogy majd fel kell robanssuk majd. Információ szerzésre kellet hogy jöjjünk. Vagyis ezt mondta a nagy főnök.

A nagy főnök ismeretlen de a célja az nem. A végcél az hogy tüntessük el a föld színéről a ellenséges magfiát. Igen egy maffiának dolgozunk mivel jó sumát hoz a házhosz mit ne mondjak.

Julie jelzett a telefonon hogy menjünk. Dave kinyitotta az a kocsi ajtaját és már szaladtunk is. Átvette tőlem a táskát mivel eléggé nehéz volt. Majd bértünk a maisonban. Egy elléggé kicsicsázitt beltér fogadott. A mobilon azt muttatja hogy a dolgozó szobába vannak.

Amikor beléptünk Julie a vérfürdő közepén állt és mellette egy bekötözzöt ember ült akinek a tekintetén látszott megvolt rémülve. David csak értelmetlenül nézett a símaszkon át.

-Most komolyan?

-Mi van támadtak.-majd az ember aki mellette be volt kötözve próbált valamit mondani de nem tudta mivel be cellukszozta a száját. Julie levette és a csávó leköpte.

-Lelöhetem?

-Nem ellőbb információ kell. Ha megadja elengedjük. - Dave nyugodtan válaszolt.

-Kinek dolgoznak?-a férfi eléggé felhergelten kérdezte majd. Julie felpofozta.

-Itt mi kérdezünk.- vágtam rá mielőtt Julie száját valami más hagyta volna el.

-Szóval a holnapi szálitmányrol lenne szó.-David a pisztolyt tartva a kezében neki dőlt a csukott ajtónak.

-Milyen szálitmányrol beszél ember?

-Tudja arról amelyik az úgynevezett virágokat fogja szállítani. Hánykor indul és honnan.-Julie felvilágositotta az emberünket.

-Minek mondanám el? Meggyílkolták az összes emberemet...

Basszus hogy mennyire unom magam az ilyen kihalgatásokon. Az ablakban ültem és néztem kifelé miközben hallotam ahogy folyamatosan felpofozzák.

Nekem nem annyira számít a most szerzett információ mivel én úgy se leszek benne az ügyben. Akkor ébredtem fel a gondolkozásbol. Mikor egy golyó repült el melettem. Megillettem és ki kerekedett szemmekel néztem Davidre mivel megölte a ficsurt akin átment a golyó engem szinte eltalálva.

-Áh hadjuk. Menjünk.-Legyintettem és vettem a táskát.

Az autóban ültünk és én azt vártam hogy haza érjünk. De elöbször a raktárban álltunk meg ahol kocsit leparkoltuk és ruhát cseréltünk.

Hazaértek már is a csillagos eget csodáltam a teraszomon. Majd mivel nem tudtam aludni ezért úgy döntöttem elmegyek egy sétára.

Felkaptam a kabátomat és az utcán kaptam magam. Már úgy kábé 10 perce gyalogoltak mikor egy ismerős hangot hallotam egy ismerős háznál.

-Te egy Hemmings vagy és nem engedhetem meg magadnak hogy egy középfokú egyetemre menjél.

-Tudjátok mit feladom! Baszátok meg hogy egyfolytában azt akarjátok olyan legyek mint ti. Nem fogom átvenni a válalkozást. Szegény Jack ebbe halt bele.

Majd egy ajtó csapodásnál megjelent egy szőke hajú srác akinek a kék szemei engem néztek.

Never stay alone x5sos HUNWhere stories live. Discover now