A suli napot átéltem nagynehezen. Most megyek haza azon gondolkodva hogy ma még sokat lehet csinálni. Inkább körbe nézek a padláson. Ami azért lenne jó mert az allat a 16 év alatt még sohasem voltam. Beléptem a házba és ledobtam a táskám.
-Valaki?-kiáltotta hogy mindenki hallja. Még a szomszéd is.
Senki sem válaszolt tehát ez egy nemnek veszem. Egyből felmentem az emeleti folyosóra és lehúztam a létrát ami felvezetett a padlásra. Anyának az ajtója be van falazva. Szerintem jobb is.
Felmásztam gyorsan mert nem biztos hogy sok idöm van. Egy poros padláson kaptam magam. Pókhálok fedték be a mindenséget. Az első dobozt ki nyitottam. Férfi ruhákat kapatam benne. Lehet hogy apáé voltak.
Mindent kidobtam hadd lássam kapok valami érdekeset ebben vacak dobozban. A doboz aljában érzékelt valamit a kezem gyorsan rá néztem egy évkönyv volt. 1997 évfolyam. Talán most apát megláthatom egy képen.
Még sohasem láttam őt egy képen sem. Anya mindig eldugta őket elölem. Hogy miért? Fogalmam sincs. Lassan átlapoztam az oldalakat keresve a különböző neveket. Julie... még mindig fiatalon nézz ki nem tagadás. De akkor még McAra volt. Mellette ott volt David a keresztapám. Tovább lapoztam. Anyát megtaláltam. Gyönyörű volt.
Egy másik képen pedig a bálban áll a királynő és király. Mellette anya is ott van egy férfinak a kezét fogva. A tekintete mérges. A képből úgy látszik hogy a királynöre. Ki tudja lehet hogy féltékeny volt. De a férfi akinek a kezét fogja lehet hogy apa.
A kép alatt ott vannak a nevek. Fiona Caroll, Scott Davis, Zara Tooley, Ian Woodrow. Scott Davis, az csak apa lehet, tehát ő az.
Az évkönyvet becsuktam és leszaladtam a padlásról. Gyorsan eltüntettem a nyomokat hogy itt jártam is volna valaha.
Bementem a szobámba és a könyvet bedobtam az ágyam alá. Majd mintha tanulnék olyan pózban ültem. Az ajtón be jött valaki.
-Kara haza jöttem. -Julia hangja volt. Lehet most jött munkából.
-Oké.
Még jó hogy az ösztöneimre hallgattam és lejöttem onnan.
YOU ARE READING
Never stay alone x5sos HUN
ActionEz egy horrorisztikus könyvnek szeretném elrendelni minek főszereplők Kara Davis, Hilary State meg persze 5sos, Ők középiskolás lányok akik utolsó évét járják a suliban a legjobb barátaival:Luke, Calum, Mike és Ashton. Nem rég ismerték meg egymást...