Chpater 7-New old friend

83 13 0
                                    

Becsengettek és be is mentem. Azt jelenti hogy matekkel kezdek. A számítás mit mondhatni jól megy nekem tehát nem zavar. Beléptem az órán egy komor nőszemély fogadott. Gondolom ő matek tanárnőm. Nem értem be későn így elfoglaltam egy helyet.

Már pár perce az ablakot néztem mikor egy kéz csattanását hallottam az padomon. Megnéztem. Egy fekete hajú lány lóbálta a halyát az arcomba az öltözetét nézve eléggé fő ribancnak nézett ki. A kezét láttam meg amin egy karkötö volt nem is akármilyen. Még én csináltam és ilyenből csak két embernek van.

-Bocsi de ez a hely foglalt.

-Biztos vagy benne?-felhúzta a szemöldökét a kérdésemre.

-Igen. És húzzál el innen milyelött én rugdoslak ki.

-Nekem mindegy Emma.-Mondtam majd felálltam és egy kezet éreztem a vállamon.

-Na figyelj ide újonc. Be kéne téged avatni. A fürdőbe most.-kimentünk az osztály teremből és fürdő szobába vettük az irányt. Csak ketten voltunk.

Kinyitotta a fürdő szoba ajtót és egyből megölelt.

-Kara! Tudod mennyire hiányoztál?-én is megöleltem és hallottam a szipogását.

-Nekem is hiányoztál Em. Megváltoztál mit ne mondjak.-mondtam és feleültem a csap mellé.- Minek volt ez a színjáték.

-A tanárnő másképp nem engedett ki volna. És már amikor bejöttem már akkor észre vettelek. Nem hiszem el hogy még te is hordod a karkötöt. És hova tüntél el két évre? Ugye nem haragudtál meg rám? Istenem annyi meg annyi kérdésem van.

-Jó jó majd lassanként megtudod.

-Még időm sem volt részvétet mondani.

-Kérlek ne. Az az idő már elmúlt.

-Hogy hogy újra itt Kay?

-Nem volt hova menni.-nevettem el magam.

-Jobb ha vissza megünk még a végén a tanárnő bedurcizik rám. Nem lenne túl jó.

Emma...

Never stay alone x5sos HUNWhere stories live. Discover now