Chapter 4- Meeting/ BEJELENTÉS

153 18 5
                                    

Augusztus 29. 2015
A szemeimet nehezen felnyitom. Felűlök és egyből a telefonomért nyulók. Nem közzöségi oldalra megyek. Már mindjárt 1 éve hogy nem használok: Facebook Twitter Snapcshat Intagram Viber Whatsapp. Ja elkülünöltem a világtól.  Megnézem az időt . 09:15. Sokat aludtam.

Felkeltem a bele tettem a lábaimat gekete bundás papucsomba.

A fürdőszobába kosladtam és be áltam a tusolo alá és magamra engedtem a forró vizet.

Égette a sebeimet. De nem sikitottam nem is sírtam. A halál eset után sem sírtam ami történt az egy trauma volt számomra. És nem csak ez van dolgokat is látok ha egyedül vagyok.

*

****

Kiléptem az ajtón. Nem voltam ki öltözve nagyon.

Csak egy sima fekete nem rám szorúlos felső , egy fekete gatya és a leopárdos Vansem.

Sétálnom kéne rég nem voltam itt.

Mennyire hiányzott Lakewood.( Scream hangulatombam vagyok most fejeztem be az elsö évadot.)

***

A parkban ülök 1:37 viszza kéne induljak hogy érjem el az ebédet. Valahogy senki sem ismert meg. Abszolut senki. Mintha elfelejtettek volna.

-Hé kis csaj nem kell apuka hogy haza vigyen?( na jö sirók ezen bocsi de csak enyire ment ki a csajózos duma tudásom.)-egy csapat fiatal tini kiabált össze vissza. A hang ismerős volt.

Csak nem?

Bejelentés

Na háj. Itt az új rész babys mivel megszavasztáktok (ketten) hogy rövidebb részek legyenek de sokkak több tehát most erre könyvre koncentrálok. És ugy döntöttem hogy ezentúl minden fejezet végére lesz egy kérdés és addig nem teszem fel a kövit ameddig legalább 2 olvasó nem válaszol . És egy idő után pedig kisorsolok egy kommentelőt és fel veszem vele a kapcsolatot és a kommnetelő pedig benne lesz a könyvbe és ő kifogja találni hogy mi legyen a háttér sztorija. Na akko báj babys. XX


Mi a kedvenc horror filmed?

Never stay alone x5sos HUNWhere stories live. Discover now