Gözlerini açma cesaretini gösterememişti. Zaten ortada bir ölüm sessizliği varken gerginliği arttırmak istemiyordu. Tabii kızın ifadesini merak etmiyor da değildi.
"...Adımın Himawari olduğunu sanmıyorum dattebasa..."
Şokla gözlerini açtı İnojin. Bunun olacağını önceden tahmin etmeliydi ancak salaklığı tutmuştu işte.
"Himawari şu an kursta ama eğer istersen-"
"Teşekkürler, iyi günler ve bu konuşma hiç yaşanmadı sayabilirsin." Paketi ve ayçiçeği buketini neredeyse Boruto'nun üzerine fırlatıp kelimenin tam anlamıyla kaçtı.
"HEY!- Bu çocuk her utandığında neden kaçıyor ki dattebasa?"
Elindeki paketlerle içeri girdi. Akşam Himawari geldiğinde dibinde bitti.
"Vay beni bu kadar özlediğini bilmiyordum abiciğim-"
Paketi ve buketi Himawari'ye uzattı Boruto:
"Bunlar senin dattebasa."
"Teşekkürler a-fakat niye aldın ki şimdi bunları?"
"Ben almadım dattebasa, açınca kimin aldığını anlarsın."
"Cidden bu odundan farksız abinin sana içinden geldiği için hediye alacağını düşünmedin herhâlde Himawari." dedi alaycı bir sesle Kawaki.
"En azından ben diğer abisi gibi kendi elleriyle yaptığı vazoyu kırmıyorum dattebasa!"
"O bir kazaydı!"
"Ama oldu mu oldu."
"Anne Boruto benimle uğraşıyor!"
"Annem ve babam yıldönümlerini kutlamak için İtalya'ya gittiler unuttun herhâlde dattebasa."
"Neyse tamam ağlama, Himawari sen de açsana bakalım ne varmış?"
Himawari paketi açtığında hepsi de şokla tuvale baktı. Bu... cidden inanılmazdı! Himawari'nin tıpatıp aynısını çizmişti.
"Fotoğraf makinesiyle çeksen bu kadar gerçekçi olmazdı dattebasa!"
"Harbi güzel olmuş ha. Ben bile beğendim düşün."
Himawari resmin altındaki imzaya baktı. Fakat bu... İnojin'in resimde kullandığı imzasıydı. İnojin neden onu çizmişti ki?
"İnojin neden beni çizdi ki?"
"Allah Allah neden acaba? Hiç de bilmiyoruz(!)"
"Himawari canım kardeşim şaka yapıyorsun değil mi dattebasa?"
"Neden şaka yapayım ki?"
"Onun sana olan aşkını fark etmemiş olamazsın ki!" Kız kardeşinin yüzüne baktı Kawaki. Yüzündeki şoku gördüğünde tereddüde düştü. "... Değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayçiçeği ~İnoHima~
Romanceİnojin, Himawari'ye sırılsıklam âşık olmuştu... !Kapak fotoğrafındaki dahil kullandığım hiçbir fotoğraf ve resim bana ait DEĞİLDİR! !Hikâyenin konusu animenin konusundan bağımsızdır.!