Fogadj el....

139 11 0
                                    

JeonJungkook

1. Vallomás;
Kedves Army. Nem tudom ki a biasod, de ha véletlenűl én, és "szerelmes" vagy belém, el kell keserítselek.

Meleg vagyok.

Az egész az elején kezdődött, mikor beléptem a bandába, s megismertem Őt. Teljesen elcsavarta a fejem. Ő csak barátkozni akart, én viszont ezerszer többet. Teljes mértékben szükségem volt rá. Olyan volt nekem, mint az egyetlen nyugalmam ebben a megtébolyodott világban.

Mikor már alakulni kezdtek a dolgok, kiderült, Ő neki sem közömbösek a fiúk. Megvillant az a hangyáni remény, hogy talán egyszer, a távoli, vagy közel jövőben Ő az enyém lehet, én pedig az Övé.

Reménykedtem. Nagyon sokáig reménykedtem...

De hát, soha nem jött a megváltás....

Már csak egy utolsó kattintás, s ki is kerül az új post instagramra - gondoltam magamban.

Úgy döntöttem, hogy beavatom az Armykat életem azon részébey ami nem a csillogásról, és a csodákról szól.

Én is szendvedtem, szendvedek, és fogok is szendvedni rendesen.

- Gyere Kook, megyünk próbálni! - nyit be a szobába Jin, majd egy bíztató mosolyt dob felém.

Az elmúlt időben minden a próbák köré épül fel, én pedig egyedül érzem magam.

Mióta eldöntöttem hogy kicsit kitálalok magamról, a csapat egyes tagjai, név szerint Tae, Jimin és Hobi, elég csúnyán néznek rám. Sőt, mi több, szóba sem állnak velem, csak ha nagyon muszáj.

Szerintem Suga is csak rejtegeti, hogy utál.

Namjoon és Jin megértenek engem, hogy elegem van a titkolózásból.

Kellemes érzés járja át a testem, ha arra gondolok, hogy megismerheti a világ az igazi Jeon Jungkookot.

Elmém mégis elkalandozik egy távoli helyszínre, mikor valaki azt mondta:
"Mindig gondold végig mit teszel, ha kell háromszor... Mivel Idol vagy, egy rossz lépés is elég a kariered össze omlásához! Légy óvatos, kedvesem"

Lehet hallgatnom kellett volna rá...?

Meg is hoztam a 2. részt. Remélem tetszik

Amikor Még Fogtad A Kezem  /Vkook/Where stories live. Discover now