ölelés

90 11 2
                                    

JeonJungkook

Tizenhét-tizennyolc évesen átesni egy apró depresszión kellett egy kis erő.

"Szerelmem" azóta elfogadta, mit érzek iránta, de elmondta, hogy ő csak barátilag szeret engem.

Legjobb barátilag.

Mint kiderült, neki is van valaki a bandából, aki nem közömbös számára.

Min Yoongi, vagy ahogy többen ismerik, Suga.

Mikor meghallottam kibe szerelmes kissé elpattant az agyam.

Oké, Yoo elképesztő helyes, de elég magának való személyiséggel rendelkezett. Kissé én központú volt! Magába volt fordulva, és nehezen nyitott az emberek felé.

De ha Jimin szereti őt, legyen.

Telt - múlt az idő, és én is megtaláltam a lelkem másik felét.

A legjobb barátomat, Taehyungot.

Mindig ott volt mellettem, fogta a kezem, ha baj volt, és soha nem engedte el.

Ő volt az a személy az életemben, akihez bármikor bármilyen problémával fordulni mertem.

Éreztem, hogy az, ami kettőnk közt van, erősebb, mint az egyszerű barátság.

Ez már testvériség!

Akkor még ezt gondoltam....

Most érkezett el az az idő, hogy név szerint megnevezem kiről van szó.

- Mi a faszt csinálsz!? - ront be a szobámba Jimin, mellette Sugával. - elment a maradék eszed is? Nem tudják, hogy a YoonMin igaz! Akkora barom vagy komolyan.

- Jimin, én sajnálom! De tudniuk kell... - menten a menthetőt.

- Chim, Kooknak igaza van!  Így legalább megfoghatom a kezed az utcán.. Vagy elvihetlek egy normális randira! Sőt, akármikor csókolhatnálak meg. - lelkesedik be Yoongi.

- Egye fene... Jungkook, sajnálom, hogy így rád rontottam. De kérlek gondold végig mit teszel nyilvánosság elé.

- rendben.

Oda jön hozzám, s szorosan a karjaiba zár.

Mennyire hiányzott már ez az érzés.

Jimin ölelő karjai között lenni, számomra fölér ez megváltással.

Jó tudni, hogy nem haragszik rám amiatt, ami Taevel történt...

Vajon TaeTae jobban van?


Meg is hoztam a kövi részt.

Köszönöm hogy elolvastad ❤️

Amikor Még Fogtad A Kezem  /Vkook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora