Távoli hang...

86 10 0
                                    

JeonJungkook

Szerencsétlenségemre Taet találtam magam alatt. Az arcom a piros legsötétebb árnyalatában pompázott.

Az ilyesztett meg a legjobban, hogy tetszett az egész szituáció.

Nem volt több 1 másodpercnél, de én élveztem. Nagyon is.

És az, ahogyan alattam feküdt tehetetlenül, csak rá tett egy lapáttal.

Felkászálódtam róla és bocsánatot kértem.

Nem is sejtettem, mekkora galibát csinálok ezzel a kis ügyetlenséggel....




- na Tae? Mit gondolsz erről a helyzetről? - kérdezi Namjoon.

- Hát... Nekem mindegy. Jk azt csinál amit akar - mondja teljesen rideg hangon, de nem is ez fáj a legjobban. Nem szokott Jk-nek hívni.. bár mióta megtörtént a baj, most hív először valamilyen becenéven. Kár, hogy ez nem hangzik jól az Ő szájából.

Sokkal jobban szeretem a "kook" "kookiee" "jungkookiee" megnevezést az Ő szájából.

Egy szörnyeteg vagyok ahhoz képest, hogy mit tettem vele. Nem ezt érdemelte. Egyáltalán nem.

Gyűlölöm magamat azért, mert így keresztbe tettem neki... Majdnem hogy szó szerint...

Vajon lehetséges, hogy megbocsát valaha?

Reménytelen álmokat kergetnék? Remélem nem.

Az életemet is a kezébe adnám, ha azt kérné, csak bocsásson meg...

Nem akarom elveszíteni...





Bocsi a nagy kihagyásért... A másik könyvből ma nem lesz rész... Sajnálom🖤

Amikor Még Fogtad A Kezem  /Vkook/Where stories live. Discover now