múlt hibája

94 10 0
                                    

JeonJungkook

Minden olyan szep volt... Egészen addig az esteig.

A csapat ugy döntött, a butter premierje után, hogy megérdemlünk egy kis lazítást.

Sajnos nem figyeltünk annyira az alkohol mennyiségére, amit bevittünk a szervezetünkbe, így néhányan teljesen elveszítettük az irányítást fejünk, és testünk felett..

A zene hangos volt, a kis helyiségben, én pedig hulla részeg, kanos állat voltam..

Bocsánat a kifejezésekért, de ezt csak így tudom kiírni magamból...

Hajnal táján, megragadtam szerelmem kezét, majd elrángattam őt a mosdóba.
Belöktem egy fülkébe, szó szerint letéptem róla a ruháit, és... Kő kemènyen megraktam.

Ez már így magában is undorító, de erre még rátesz egy lapáttal, hogy Tae szűz volt...

Másnap én személy szerint nem emlékeztem semmire...

Egyetlen egy dolgot találtam furcsának, hogy Tae nem volt mellettem mikor felébredtem.

Mikor lementem az étkezőbe, Jimin fogadott egy hatalmas pofonnal.

Sírva rohant Yoongi karjaiba, aki gyilkos szemekkel vizslatta ártatlannak hitt valómat.

Mikor megkérdeztem Jint, hogy mi folyik itt, a válasz darabokra törte a szívem.

Taehyung korházba került, mégpedig miattam.

Olyan csúnyán elbántam szegénnyel, hogy sújos sérüléseket okoztam neki...

Külsőt belsőt egyaránt.

Elrontottam az első együttlét örömét, ehelyett pedig egy súlyos traumát okoztam életem legfontosabb szemèlyének.

Mondanom sem kell, amint kikerült a korházból, szakított velem, és megkért arra, hogy ha nem muszáj, ne legyünk egymás közelèben.

Teljesen meg tudom érteni, ahogyan azt is, hogy fél tőlem..

Én is félnék egy ilyen vadállattól, amilyen én vagyok...

Kedves Army, ez lett volna az ÉN szerelmi történetem.. mint észre vehetted, ez nem happy end.. csak remélni tudom, hogy az idő begyógyítja a még vérző sebeket, s Tae ismét bizalommal lesz felém. Nem szeretném őt végleg elengedni. Érzem, sőt, tudom, hogy ő az egyetlen olyan ember ezen a világon, akibe ilyen elképesztően szerelmes tudok lenni.

Tae, ha ezt látod, kérlek.. bocsáss meg nekem. Nagyon sajnálom. Szeretlek.

Ha már a Bts is comebackelt akkor én is... Bár én nem szándékozom ismét szünetre menni.

Gyerekek.. értsük meg, hogy nekik is van magánéletük! Szügségük van erre a szünetre, véleményem szerint már ez már korábban be kellett volna következzen.

Ez nem a vége, hisz vissza jönnek. Engedjünk nekik is életteret... Hisz megérdemlik, nem?💜

Amikor Még Fogtad A Kezem  /Vkook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin