JeonJungkook
Már a negyedik vallomásom következik, ismér tizenhét éves koromból. Életemben egyszer volt bátorságom megycsókolni azt, akit mindig is szerettem.
Ellökött magától...
Talán akkor volt az első mély pontom. Nehezemre esett elhinni azt, hogy ő is elhitette velem, hogy viszonozza az érzéseim, de az egész átverés volt. Pedig még isősebb is nálam... Ő igazán tudhatná.
Ez a vallomás kicsit rövidebb lett - gondoltam magamban - bár az Armyk így is örülni fognak neki.
Most végeztünk a próbával. Lassan lessz egy élővideós koncert, amit már hogy őszínte legyek nagyon várok.
Szeretek ott lenni az épp jelen lévő Amrykkal, de megnyugtat a tudat, hogy a világ többi pontjáról is látnak minket.
Most éppen itt ülök a szobámban és olvasgatom a commenteket amik a postjaim alá jönnek.
Drága rajongóim nem itélnek el, csak kicsit csalódottak. Mindig azt kapom; "miért nem szóltál előbb!?" vagy "ohh Kookie, nincs ezzel semmi baj. De legközelebb hamarabb szólj".
Emellett a találgatás is elkezdődött, hogy melyik az a tag, akiről szó van.
Legtöbben a Taekookra, és a Jikookra gondolnak.
Kellemes bizsergéssel tölt el, hogy eddig valamilyen szinten sikerült a rajongók tudtára adjam, hogy valami van...
Sokszor azon gondolkozom, lehet nem is tudnák lánnyal élni. Mióta aláírtuk a szerződést nem volt kapcsolatom lánnyal, és hogy őszínte legyek, nem is hiányzik. Sokkal jobban el tudom képzelni magamat egy helyes férfi mellett.
De majd meglátjuk, mit hoz a jövő...
Köszi, hogy elolvastad!❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Amikor Még Fogtad A Kezem /Vkook/
Romance!Befejezett! A könyv 2 történetet foglal magába. Ahogy Jungkook felvállalja a múltjukat, s a jelent, ahogy próbálja helyre hozni azt a bizonyos hibát, amit annó elkövetett. •bottom: Tae •top: Jungkook