1.8

977 43 14
                                    

Naz ile buluşmuştuk ve Naz şu an buraya gelmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimizi anlatıyordu. Çocuklar antrenmanda olduğu için ev bize kalmıştı ve her yerde kıyafetler ve makyaj malzemeleri vardı. Ev gerçekten çok dağılmıştı.

"Bero! Buraları toplamamız lazım."

"Gerçekten annem olduğunu hissedebiliyorum."

Yapmacık bir şekilde gülümsedi ve yanındaki yastığı kafama fırlattı.

Televizyonda açık olan magazin haberleri ikimizinde dikkatini çekmediği için sesi kısıktı. Fakat bir anda ekrana yansıyan Berat ve sarmaş dolaş fotoğrafı çekilen o kızı gördüğümde Naz'a televizyonun sesinin açması gerektiğini söyledim.

Fotoğraflarda fazla yakın oldukları için Berat'ın bir bahanesi olmayacağını düşündüm. Onun için şehir değiştirdiğim adam tarafından aldatıldığımı öğrenmek bana gerçekten fazlasıyla zarar vermişti.

O an ağlamadan durabildim, damarlarımda en ufak alkol kalmış olsaydı kendimi tutamayıp ağlamaya başlardım. Telefonuma art arda gelen mesajlar ile gözlerimi televizyondan çektim. O sırada konuşan Naz'a kulak verdim.

"Yapmamıştır, inanmam."

Gözlerimi devirmekle yetindim ve Berat'tan gelen mesajları okumaya başladım.

Berat: yapmadım Beren

Berat: asla yapmam sana bunu

Berat: sana yemin ediyorum yapmadım Beren

Berat: o kız sarhoştu

Berat: düşmemesi için belinden tutuyordum

Berat: bu kadar yakın olduğumuzu fark etmemiştim bile

Berat: yanlış anlaman çok doğal

Berat: Beren görüldü atma nolursun

Berat: yapmadım

Berat: yapmam

∆∆∆

ulan bero

bero, berat ayberk özdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin