2.4

823 40 9
                                    

"Ne?"

Beren gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı, ardından sakince konuşmaya başladı.

"İstanbul'a döneceğim."

Tartışma yaşanmaması için araya Naz girdi.

"Bero'm, biraz konuşmak ister misin?"

Beren kafasını olumsuz yönde sallayıp tekrar gözlerini yumdu. Bu ağlamadan önce yaptığı hareketlerden biriydi, Naz olacakları anladığında hızla masadan kalkıp Beren'in yanına ilerledi. Beren'le içeri gittiklerinde Naz bana güven verici bir gülümseme verdi.

Dorukhan'da mutfağa doğru ilerlediğinde düşüncelerim ile baş başa kalmıştım, gitmesini istemiyordum. Neden gitmek istiyordu düşüncesi içimi kaplamıştı.

Dorukhan elindeki viski şişesi ile içeri girince buruk bir tebessüm yolladım.

"Neden gitmek istiyor? Sevmiyor mu beni?"

Dorukhan güven verici bir gülümseme ile konuşmaya başladı.

"Beren bu, tabii ki seni seviyordur. Kafasına bir şeyi takmıştır, hiç gider mi o?"

"Gitmez, değil mi?"

"Gitmez, ben Beren'le aramı düzeltip bu konuyu konuşurum."

"İyi ki varsın, alttan aldığın için sağ ol."

"Dostum o benim, ayrıca seni böyle bırakır mıyım?"

Saçlarımı karıştırarak söylediklerine beraber güldük. Dorukhan, Naz'ın Beren'i ikna edeceği konusunda oldukça emindi.

Eğer Beren giderse toparlayamazdım, o hayatımda gitmesi gereken son kişiydi.

∆∆∆

arkadadlar insta actim burasi icinn

bekliyorum:@zainsoldier

bero, berat ayberk özdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin