Gece gördüğüm rüyanın etkisi hala üzerimde net bir şekilde görünüyordu. Yanaklarım al aldı ve sanki herkes bu rüyamı biliyormuş ama bana söylemiyormuşcasına utanıyor, kimsenin yüzüne bakamıyordum.
Cinsel yönelimimi farkedeli az olmamıştı. Kızlardan etkilensem bile bir erkeğin teni, kokusu daha cazip gelirdi bana. Kimliğimi farkettikten sonra, gay ve biseksüel bir çok arkadaş edinmiştim. Yalnız olmadığımı bilmek iyi hissettiriyordu.
Ama dün çok garipti.
Rüyamda beni beceren, ismimi sayıklayan adam yıllardır bizimle çalışan şöförümüzdü. On yedi yaşındaydım ve onunla ortalama on yaş fark vardı aramızda. Okula, sinemaya, arkadaşlarımla görüşe gittiğimde hep o bana eşlik ederdi.
Tabii, bazen ailemin haberi olmadan gittiğim barlarda, ya da okuldan kaçtığım anlarda benim suç ortağım oydu.
Kenan, bir çok kızı kendine hayran edebilecek kadar çekici biriydi. Benimse dikkatimi son bir ayda çekmeye başlamıştı. Kendimi istemsizce onu izlerken buluyor, basit bir heves işte diye kendimi geçiştirip kafamı dağıtıyordum.
Fakat dün gördüğüm rüya sonucu ereksiyon olmam bu işin hiçte güzel sonla bitmeyeceğine kanıt niteliğindeydi.
Hızlıca kahvaltı yapmış, o gelmeden okula yürüyerek ara yollarla gitmeyi düşünüyordum.
"Derin, nereye? Daha Kenan gelmedi."
Kapıdan çıkacakken annemin saate bakması hiç hoş olmamıştı doğrusu.
"O biraz erken gelecekti anne, açık bir kırtasiye arayacağız. Almam gereken bir kaç defter var da."
Annemin ikna olduğu dediğime yanıt vermemesinden belliydi. Ayakabılarımı giyindim ve daha fazla geç olmadan ara sokaklardan birine girdim.
Bazı günler ailemle kavga ettiğim için yalnız kalmak isteyip okula yürüyerek gittiğim anlar oluyordu. Bu yüzden o anlardan biri olduğunu düşünüp gelmeyeceğine neredeyse emindim.
Ama aniden karşı sokaktan gelen arabayla yanıldığımı anladım.
"Nereye gidiyorsun Kaçak? Hava soğuk, başka zaman yalnız kalırsın."
Soğuğun etkisiyle, yanan yanaklarım daha yeni kendine gelmişti. Onu görmemle yeniden sıcaklık dalgasının yüzüme çıktığını hissedebiliyordum.
***
Bu bebeklere hot sahne yazmak için sabırsızlanıyorum.