MERHABALARRRRR...
Şimdi şöyleki ee bu bölüm pek içime sinmedi ama atmak istedim. Pek moralim yokken yazdım kötü olmuşsa kusura bakmayın zaten sınav haftam yoğunum birde gündelik hayatta olan bazı şeyler psikolojik olarak beni kötü etkiliyor neyse siz beni boşverin okuyun bakalımKızlara kısaca açıkladıktan sonra yerlerimize geçtik. Batın'a baktığım zaman bana baktığını gördüm. Pek üstünde durmadım çünkü ders zili çaldı ve ardından hoca sınıfa geldi.
Batın ve diğerleri zil çaldığı anda hemen dışarı çıktılar. Bizde kızlarla çıktığımız zaman müdür odasından çıktıklarını gördüm . Bensu'ya gidip mert'e ne olduğunu sormasını istedim çünkü bensu herkesle samimi ve çekinmeden sorabilir diye düşündüm ardından yanına gitti.
Yanlış mı gördüm bilmiyorum ama mert bensu'nun oraya geldiğini gördüğü zaman kendine bir çeki düzen verdiğini gördüm ve sırıtmaya başladıı.( napıyosun çocuuum)
Ha bide bizim adlarımız şöyle;Balın, bensu,deniz ve elis
Erkeklerin ise şöyle;Batın,mert,berke ve han( han'ın diğer ismi barış)
Bensu yanıma geldiği zaman batınında basketbol kulübüne katıldığını bundan sonra mertlerin takımında oynayacağını söyledi batının boyunun neden uzun olduğunu daha iyi anladım şimdi. Tahmin etmem lazımdı aslında mertler geçen yıldan beri kulüpteler.
Ben ve bizim kızlar ise voleybol kulübündeyiz geçen yıldan beri ve okuldan duyduğuma göre gayet başarılı oynadığım söyleniyor ve kızlarla da samimi olmamızda aynı voleybol takımında olmamızın etkisi var denilebilir.
Ben bir ara erkekler ve kızları net bir şekilde size anlatırım ilerleyen bölümlerde vakti gelince.
Umarım beğenmişsinizdir sizlere iyi günler diliyorum görüşürüz bebişler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Peteğim Olmak İstermisin?
Fiksi Remajalise zamanı bir çocuk sarı saçlı buklelere sahip kızdan hoşlanmasıyla başlar herşey #1 çekicilik (25/07/2022) #2 batın (30/07/2022) #2 sarılmak (06/08/2022)