luku 1

225 11 0
                                    

/Alekin pov./
Tänään ekaa päivää seiskalla. Muutin ouluun kesä loman alussa. nousen ylös sängystäni ja puen mustan hupparin, mustat farkut ja mustat nilkka sukat. Vau oot aleksi taas tosi värikäs. käyn eteisessä laittamassa kengät jalkaan ja lähden kohti bussi pysäkkiä. Pian bussi tulee ja nousen kyytiin. Nousen bussista ja Menen varjoisaan paikaan ja alan tutkia muita oppilaita. Pian näin jonkun viiden hengen kaveri porukan. Yksi niistä oli söp.. eiku mitä. En mä voi olla homo. Pian menen liikunta saliin istumaan ja odotamaan, että kuulen uuden luokani. Pian kuulen "aleksi kaunisvesi 7A.". Nousen ylös ja kävelen luokkani penki riville istumaan. Pian luokan valvojamme lähehtee viemään meitä kohti omaa luokaa.
(Time skip koulu päivän loppuun)
/Ollin pov./
Pääsimme juuri koululta. Kävelen kotiin ja kun avaan oven on hiljaista menen huoneeseeni ja laitan lukkarin senälleni. Menen sängyleni ja alan katsoa sarjaa. Pian mua alkaa väsytää. Laitan sarjan pois ja menen peiton alle. Revin pääli vaateet pois ja pian menetän ajan tajuni ja nukahdan.
(Time skip aamuun)
Herään onneksi ajoissa ja alan pukea eilisiä vaateita. Menen alakertaan ja käyn laittamassa kengät jalkaan. Otan repun selkään joka on vielä tyhjä ja lähden kohti koulua. Pian olen koulun pihalla ja näen loput jätkät eli joonaksen, nikon, joelin ja tommin. Menen heidän luokese ja alamme jauhamaan paskaa.
(Time skip koulun lopuun)
olen koti pihassani ja kuulen jo oven läpi kännisten vanhempieni äänen. Menen sisälle ja otan kenkäni pois ja olen lähdössä huoneeseeni mutta joku pysäyttää minut. Käänyn ympäri ja näen humaltuneen äitini. Hän kysyy minulta "mItEn pÄiVä MeNi?" "Ihan hyvin" vastasin varoen". Pian isäni huusi "PuHu KoVeMpAa EtTä IsKäKiN kUuLeE". Pyöritelin päätäni ja lähdin kohti keittiötä. Pian isäni oli edessäni ja huusi "OLETKO KUURO VAI MIKSI ET VASTAA! pelästyin tuota ja juokisn ylä-kertaan vessaan vanhempiani piiloon. Laitoin oven lukoon ja menin kauvinmaiseen nurkaan. Isäni alkaa hakata ovea.Otan puhelimen taskustani ja soitan hätä numeroon. Pian sieltä vastaa joku mies henkilö "hätäkeskus kuinka voin autaa" vastasin "joo mun vanhemmat yritää päästä tänne vessaa hakaamaan mut". "Okei mikä on osoiteesi"tuo mies vastaa. "Mun osoite on *********** 2"vastaan. "No poliisi on tulossa"mies vastaa ja lopettaa puhelun. Parin kymmenen minuutin päästä ulko ovi avataan ja joku huutaa "tulkaa esille kädet esillä". Mitään ei tapahdu. Huuto kuuluu uudestaan ja alkaa kuulumaan askelia. Pian hakkaus päätyy ja hetken päästä kuuluu asialinen koputus. Avaan varovasti lukon ja joku mies poliisi avaa oven. Voi olla, että olen karun näköinen kun olen itkeny niin paljon. Tämä mies poliisi nostaa minut syliinsä ja kantaa huoneeseeni. Poliisi esitäytyy mikoksi. Mikko alkaa selitää, että joudun nuorten kotiin koska vanhempani joutuvat vankilaan.
______________________________________
Sanat 426

Mitäs jos mä rakastan sua // OleksiWhere stories live. Discover now