luku 3

147 7 0
                                    

(Time skip aamuun)

/Aleksin pov./
Heräsin kun aurinko paistoi naamalleni. Nousin ylös ja kävin vaihtamassa päivä vaateet. Lähdin hakemaan keitiöstä aamupalaa. Otan lusikan ja menen pöydän ääreen istumaan. Pian nään ollin joka tulee kai myös aamupalalle. Toivotan hänelle huomenet ja jatkan syömistä. Sain syötyä ja menen pakaamaan koulu reppuani. Pian Ollikin tulee ja kysyy minulta "viittitkö auttaa mua kulkee bussil kun en osaa". Vastasin "joo totta kai", monelt sul alkaa koulu. Mul alkaa 9:00" Olli vastaa "9:00" nyökkään ja jatkan repun pakkausta. Pian lähdemme jo ollin kanssa bussi pysäkille. Ehdimme seisoa pysäkillä minuutin kunnes bussi tuli. Nousemme bussiin ja jäämme ekalle riville istumaan.

/Ollin pov./
Bussi lähtee liikeelle ja pian se pysähtyy ja kyytiin astuu Tommi, Joel, Joonas ja Niko. Moikkaan heitä ja he menee bussin perälle.

/Joonaksen pov./
Olli istu jonkun blondin pojan vieres. Menimme bussin taakse ja bussi lähti liikeelle. Pian olimme koulun edessä olevalla bussi pysäkillä. Nousimme pois kyydistä ja menimme vakio paikaamme. Pian kellot soi ja lähdimme kohti matikan luokkaa. Meillä oli jätkien ja 7A kanssa samoja tunteja tänään. Menimme omille paikoilemme. Istun totta kai nikon vieressä ja Ollin vieressä oli se blondi. Pian luokaan tulee ihan vitun vanha matikan ope. Se alkaa selitää jotain luku vuodesta. Pian se mummeli jakaa meille matikan kirjat ja vihkot. Pian tunti loppuu, otamme reput ja menemme käytävän päähän mis yleensä me ollaa. Näen kun Olli ja se blondi menee meijän ohi. Huusin Ollin perään "Olli tuutänne ja tuo se sun uus kaveri mukaan". Olli ja se blindi käänty ympäri ja tuli meijän luokse. Moikkasimme ja Olli ja se blindi meijän viereiselle sohvalle. Pian kysyin blondilta "mikä sun nimi on ja minkä ikänen sä oot?" Poika vastasi hijaa "oon aleksi ja oon 13.v." nyökkäsin ja aloin esitellä muita jätkiä "toi lyhyt brune on niko, toi pitkä hiuksinen blondi on joel, toi pitkä brune on tommi ja mä oon joonas aka porko." Aleksi nyökkäsi ja hivuttautui Ollin viereen. Pian kellot soi ja lähdimme kohti musa luokkaan. Menimme pöytien ääreen istumaan ja pian meidä musa ope tuli luokkaa ja ilmoitti et tänää pitäis alkaa suunitella omaa bändi ja sillää rymällä esittää joku biisi neljän viikon päästä. Noh.. tottakai olimme minä, tommi, olli, joel, niko ja aleksi yhdessä. Kokoonumme yhden pöydän ääreen suunitelemaan bändiä. Päätimme kirjoitaa itse biisin ja bändin nimeksi tuli Blind channel. Pian tuniti loppui ja lähdimme kohti naulakoita hakemaan kenkiä. Menimme kaikki bussi pysäkille ja pian bussi tulikin ja nousimme kyytiin. Ihmettelen kyllä miksi olli oli ollut aamulla ennen meitä bussissa vaikka hän yleensä nousee meidän kassa samalta pysäkiltä.

/Aleksin pov./
Niko, Joonas, Tommi ja Joel nousi pois bussista mutta minä ja olli jämme vielä. Pian bussi tulee oikean pysäkin kohdalle ja minä ja olli nousaan pois kyydistä kävelimme oville ja menimme sisälle. Otimme kengät pois ja lähdimme kohti omaa huonetta. Heitin repun sängylleni ja kaivoin puhelimen esiin.
______________________________________
Sanoja 474

Mitäs jos mä rakastan sua // OleksiWhere stories live. Discover now