luku 8

114 11 0
                                    

Parin tunnin päästä lääkäri tulee luokseni ja kertoo "aleksin tila on vakaa, jalka on murtunut ja niska on venähtänyt joten jalassa on kipsi kaksi kuukautta ja niskatuki pari viikkoo. Aleksi pääsee tänään kotiin ja häntä voi mennä katsomaan. Hän heräsi hetki sitten ja huone on 337". Nyökkään ja lähden etsimään allun huonetta. Löydän huoneen ja astun sisään ja menen aleksin sängyn viereen istumaa. Alan jutella aleksin kanssa kaikkea. Tunnin päästä lääkäri tulee huoneeseen ja ilmoitta, että aleksi pääsee pois. Hoitaja tuo aleksin vaateet ja minä autan aleksia pukemaan ne. Laitan aleksille hupun päähän ja hoitaja toi vielä aleksille kyynersauvat. Soitan saimin hakemaan meidät ja lähdemme etsimään tietämme ulos. Löysimme tiemme ulos ja menimme saimin auton kyytiin. Laitamme vyöt kiinni ja saimi lähtee ajamaan kohti laitosta. Kymmenen minuutin päästä auto pysähtyy ja olemme laitoksen pihassa nousen ulos autosta ja varmistan, että aleksi pääsee ulos autosta. Lähdemme kohti sisätiloja ja minä kannan Alekisn reppua missä on yksi kenkä ja koulu kamat. Menemme eteiseen ja otamme kengät pois ja menemme huoneeseemme (a/n vaikka kirja antaa olettaa et siel laitokses ei oo muita mut on en vaa jaksa kirjotaa niistä mitään) menemme sängyleni makaamaan minä alimaisena. Aleksi kaivautuu hupparini sisään niin, että otsa ja vähän silmiä näkyy kaula aukosta ja alkaa halia minua. Alan silittää hänen hiuksiian ja pian kuulen söpöä tuhinaa rinnaltani eli Aleksi nukahti. Aloitan silitämään tuon selkää ja toisella kädellä katson puhelinta. Parin tunnin päästä aleksi näyttää heräämisen merkkejä ja mutisee "nälkä mut ei jaksa kävellä". Nousen istumaan edeleen aleksi hupparini sisällä. Vedän huppariani alas niin että allun perse ja jalat menevät sen sisälle. Nousen seusomaan ja laitan kädet alen perseen alle. Lähden kävelemään kohti keittiötä. Kun pääsen keittiöön näen Saimin ja pyydän häneltä "voitko tehä Aleksille leivän kun ite en oikeen pysty?" Saimi nyökkää ja kysyy "miks et voi tehä ite?" Kävelen ihan saimin viereen ja Saimi kattoo hupparini sisään ja näkee aleksin joka on taas nykahtanut ja alkaa hymyillä. Pian hän sanoo "vai, että sellasta voin tehä sun vauvalle leivän ja haluutko sä jotaa?" Vastaan "vaikka omena". Saimi nyökkää ja vastaa "juu mä tuon ne tohon pöydän ääreen nii voit käyvä jo siihen istumaan". Nyökään ja menen pyän ääreen istumaan allu sylissä. Pian Saimi tuo lautasen missä on leipä ja omena ja menee istumaan viereeni. Alan herä tellä Allua varovasti. Pian Allu vauva herää ja ojennan hänelle leipänsä ja hän alkaa syömään sitä hupparini sisällä. Alan syömään omenaa ja saimi alkaa hymyillä meille ja tekniikalle tehdä asiat.
______________________________________
Sanoja 413

Mitäs jos mä rakastan sua // OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora