||nikon pov. ||
(mul ei oo sit mitää hajuu päiväst mut sovitaa et on maanantai)
Herään aamulla vittumaiseen päänsärkyyn. Pitiki eilen juua mut sentää meil oli hauskaa porkon kans. Käyn hakee alhaalt banaanin ja särkylääkkeiden ja luikin takaisin omaaan huoneeseen. vedän lääkkeen veden kanssa alas ja alan mutustaa banaaniani joka on vähän löysä ja ruskea. (a/n älkää olko kuin homoemii joka otti ton banaanin kaksi mielisesti) Banaanin syönnin jälkeen vaihdan vaatteet päälle, pakkaan reppuun kirjat ja lähden pysäkille. Nousen bussiin ja menen perälle istumaan Ollin ja Aleksin kanssa istumaan. pian bussiyynkin seuraavalle pysäkille ja kyytiin nousee loput jätkät. pian bussi pysähtyykin jo koulun eteen ja poistumme kyydistä. menemme tu ei mitään puuta ja alamme puun turhasta. Pian kellot soi ja lähdemme kukin omille tunneille.
||Tommin pov.||
lähen Ollin ja Aleksin kanssa sohville koska niil kahel turpol olis köksää mut niitten ei tarvi mennä sin niin ei tulee mun avuks sunittelee johonki ryhmä työhön rumpu komppii. Piakkoin tunti päättyy ja lähdemme yhtä matkaa takaisin sille aamun puulle. Olimme ainoat puulla koska muut piilotteli sisällä. Hetken päästä välkkä loppui ja menimme jatkamaan sitä rumpukomppia. Saimme kompin ennen tuntia valmiiksi ja palautin sen jo opettajalle tarkistettavaksi. Menemme sohville venaamaan jos nyt sattuisi käymään hyvä tuuri, että saisin jäädä Ollin ja Aleksin seuraksi sisälle koska ulkona oli alkanut sataa vettä.
||Joonaksen pov.||
Seisomme minä, Niko ja Hokka ulkona kyrpiintymässä vesi sateessa ja se toinenikko istuu vittu sisällä kolmissa piilossa märältä. todista pian välkkä loppuu ja pääsee nauttimaan lyhyestä matikasta koska putki aivoni eivät kestä pitkää matikkaa. Olisemme saaneet jäädä Hokan kanssa sisälle mutta Niko pyysi meidät ulos koska sitä pelkuri kolmikkoa ei näkynyt. Kellothan pian alkaa soimaan ja lähdemme Hokan kanssa matikkaan ja Niko lähti kai kemiaan. Mul ei sit mitää hajuu mitä Ollil, Aleksil tai Tommil on eli multa on turha kysyy. Kiirehdimme Hokan kanssa takanurkkaan koska lyhen matikan opettaja on ihan hirvee.
||Joelin pov.||
Istumme Porkon kanssa matikassa ja pian Aleksi tuli luokkaamme ja Ope käski sen istumaan toiseen luokan nurkkan lukemaan kirjaa. Mutta miksi Aleksi tuli meidän tunnille? Miksei se mennyt Ollin tunnille kun siellä hän yleensä on. Olkoot jatkamme Porkon kanssa tehtäväen tekoa vaikka se on haastavaa kun en ottanut aamulla Mutta lääkkeitä koska unohdin. Pian Opett mutta taitaa, että tunti loppuu ja keräämme kirjat reppuun ja lähdimme kohti vakkari sohvaa ja sohvalla onkin jo Tommi ja Niko missä Olli? Käyn sohvalle istumaan ja kysyn Nikolta "missä Olli ku Allu tuli meijän tunnille?" Niko vastaa vain "Se hävis vaa johonki kesken tunnin" nyökkäsin vain ja päätin soittaa Ollille. Puhelin tuuttasi pari kertaa ja pian kuului vain muminaa "missä vitussa jätkä on?" kysyn varoen. "joo oon laitoksel ku kai mutsi pääsis kai testi vaputeen ja se haluis mut kotii mut mä en haluu kotii ja sossut on mun kaa mieltä eli olin jossaa neuvottelussa" olli vastaa vähän myöhemminpaa. "siis onks sun mutsis nyt siel vai häh?" kysyn ihmeissäni. "joo on se ja se äsken koitti raahata mut mukanaan ja nyt oon mun ja Allun huonees ja mutsi kai heitetti ulos" olli vastasi rohkeammin kuin äsken. "juu oke heppa haluuks Allun sinne" kysyn ja Olli vastaa myöntävästi ja lopettaa puhelun. Käsken Allun lähteä laitokselle ja Onneks mun entinen lv on Allun lv nii se lähtee viemää Allua laitokselle.
___________________________________________
Sanat 540
ESTÁS LEYENDO
Mitäs jos mä rakastan sua // Oleksi
Fanficjätkät on tässä ylä-asteella ja ala-asteella ja lukiossa en laita TW eli ole varaovainen Kiroilua tää on jiko & oleksi yritän tehdä tästä sarjan Jos yritätte saada smuutii nii turha toivo en osaa kirjotaa sellast