|| Ollin pov.||
olen huojentunut kuinka hyvin jätkät otti tän mun ja Alen asuin paikan. Ryhmään tuli vielä muutama viesti mutta kumpikaan ei jaksanut lukea niitä. Lähdimme iltapalalle Alen kanssa, että kannan Allua prinsessa tyylillä koska herra oli laiska menemään omin jaloin kepeillä. Kannan Allun tuolille istumaan ja lähden hakemaan Allulle jugurttia ja minulle omenan. Otan matkaani vielä lusikan ja vien jugurtin lusikoinenn Allun nenän eteen ja käyn hänen viereen istumaan ja syömään omenaa. Pian Allu saakin syötyä mutta minulla on omena pahasti kesken joten tuo raaja rikko kiipesi istumaan syliin hajareisin ja laittoi päänsä olkapäälleni. pian saan syötyä ja lähden kantamaan Allua kohti vessaa pesemään hampaat ja käymään suihkussa. Yleensä ei saisi käydä kimppa suihkussa mutta koska Allun on vaikee seistä yhdellä jalalla nii saan mennä Allun seisoma tueksi ja avuksi muutenkin. Kun Allu on peseytynyt niin autan Allun vesssan pöntö päälle istumaan ja kuivattelemaan. Kun allu on tarpeeksi kuvatellut meinaan viedä hänet huoneesemme mutta Ale anelee minulta, että saisi jäädä katsomaan kun käyn suihkussa. Pervoa mutta annoin hänen jäädä. riisun vaateet koska Allu oli pystynyt pitämään minut kuivana. menin lähemmäs suihkua ja avasin suihkun. Lämmin vesi virtasi pitkin vanhoja ja uusia arpia. Alan pestä itseäni pesuaineilla joita täällä oli koska omani on vielä siellä vanhassa asunnossa. Tunnen katseen itseni ja kun käännän katseeni näen Allun tuijottamassa persettäni. Kun Allu tajusi tilanteen, hän kääntää pään ja ehdin nähdä voimakkaan punan hänen poskillaan.
||Aleksin pov.||
shit, jäin kiinni Ollin perseen tuijotuksesta. käännän äkkiä pääni ja alana miettiä kaikkea maan ja helvetin välillä. Pian suihku sammuu ja kun käännyn näen Ollin vieressäni. Nousen seisomaan terveelle jalalle ja laitan käden Ollin niskan taakse, että pysyisin paremmin pystyssä. Olli lähtee taluttamaan meitä kohti huonettamme, onneksi on tuossa vastapäätä. Pääsemme huoneeseemme ja käyn istumaan sängylleni. Ja muuten sain ottaa niska tuon jo aikaisemmin pois. Mutta asiaan Olli heittää minulle bokserit, punaiset flanelli housut ja ison pörröhupparin. Pyydän Ollia auttamaan boksereitten ja flanelli housujen kanssa mutta hupparin osaan pukea itse. Otan keppini sängyn vierestä ja lähden Ollin kanssa pesemään hampaita. Käyn vessanpöntön kannelle istumaan ja jään odottamaan hammas harjaani. Pian Olli tuo sen minulle ja alan pestä leegojani. Saan hampaani pestyä ja kinkkaan varovasti lavuaarille sylkäisemään hammastahnat pois suustani ja huuhtelen suuni vielä vedellä. Kinkaan takaisin keppieni luokse ja lähden kohti huonettamme. Istahdan Ollin sängylle ja riisusun hupparini ja heitän sen sängyn jalkapäähän ja asetun sängylle makaamaan. Pian Olli tulee huoneeseen ja kun hän huomaa mut sängyllään hän alkaa virnistää ja kömpii viereeni. Alan tuntea hiuksissani silitystä ja pian olen syvässä unessa.
______________________________________
word 416
YOU ARE READING
Mitäs jos mä rakastan sua // Oleksi
Fanfictionjätkät on tässä ylä-asteella ja ala-asteella ja lukiossa en laita TW eli ole varaovainen Kiroilua tää on jiko & oleksi yritän tehdä tästä sarjan Jos yritätte saada smuutii nii turha toivo en osaa kirjotaa sellast