luku 7

113 9 0
                                    

(Time skip aamuun)
Herään taas tuohon korvien raiskaajaan. Sammutan sen ja alan herätellä Olli. Pusuttelen ympäri tämän naamaa. Pian hän alkaa tehdä heräämisenerkkejä ja toivotan hänelle huomenet. nousen ylös ja menen laitamaan vaatteita. Olli tekee samat askareet ja me lähdemme yhdessä aamu palalle. Ojennan Ollille banaanin ja itse otan jugurttia. Menemme pöydän ääreen syömään. Olen saanut syötyä mutta Ollilla on puolet banaanista jäljellä. Hän näyttää että hän oksen taisi hetkenä minä hyvänsä. Haen äkkiä hänelle vesi lasin ja pydän häntä juomaan sen. Pian Olli kuiskaa minulle "mä en pysty syyä enempää". Nyökkäsin ja vastasin " voit käydä heittää sen pois". Olli hymyili mulle ja vei banaanin lopun roskikseen. Haemme huoneestamme koulu reput ja lähdemme laittamaan kenkiä jalkaan. Saimme kengät jalkaan ja nyt lähdemme kävelemään autolle koska Saimi halusi viedä meidät. Pian olemme koulu parkkiksella ja lähdemme kävelemään kohti koulun pihaa. Pian löydämme jätkät ja heti joonas kysyy meiltä "kuka toi teijät tol mustal autol?" Vastasin "mun äiti". Joonas nyökkäsi ja pian kellot soi. Erkaanumme Ollin kanssa koska Ollilla ja tommilla on matikka, joonaksella ja joelilla on musaa ja minulla ja nikolla on liikaa mutta olemme eri ryhmässä. Menemme liikka saliin ja otamme kengät pois. Viemme reput pukkariin. Menemme saliin vaan eri puolille. Minulla oli korista ja nikolla oli sulista. Opettaja viheltää pelin käyntiin ja ei mene edes minuuttia niin taitan nilkkani ja se rusahtaa ikävästi. Kun kaadun maahan minulla tulee pallo naamaan et mun niskat taittu ja kaiken kukkuraksi menetän tajuni.
/nikon pov./
Kuulen toisesta päädystä aleksin liikan open huudon ja päätän mennä katsomaan mitä siellä tapahtuu. Kun kurkaan verhon taakse nään aleksin kuljelään tajuttomana. Päätän mennä kysymään saanko pyytää Ollin tänne. (A/n sovitaan et aleksin liikan ope on satu) menen satun taakse ja kysyn " hei anteeks saanks soittaa aleksin kumppanin tänne jos aleksi lähtee lansilla päivystykseen?" Satu vastasi "hei joo tottakai saat". Menen pukkariin ja kaivan puhelimeni esille. Etsin äkkiä Ollin numeron ja aloitan puhelun.
/Ollin pov./
Huomaan kun niko soittaa. Viitaan ja pyydän luvan käydä vastaamassa puheluun. Opettajani hyväksyi sen ja menin käytävään ja vastaan puheluun.
(Puhelu n=niko o=olli)
N:moi tuutko liikka saliin?
O:okei miks
N:koska Allu taitto nilkan ja sai pallon naamaan et sil meni taju ja taittu niskat.
O:joo tuun sinne. Moikka
(Puhelu loppui)
Menen luokkaan ja sanoin opettajalle "mun kaveri pyys mua salii et heippa". Opettaja nyökkäsi ja otin reppuni ja lähdin juosten saliin. Kun pääsen salin eteen nään kun allua viedään abulanssiin menen ensihoitajan luokse ja sanon "saanko tulla mukaan ku aleksi on mun poikaystävä?" Ensihoitaja vastasi "joo tuu vaa". Menen aleksi viereiselle penkille istumaan. Pian lanssi lähtee liikeelle ja alan silitää aleksin pehmeitä hiuksia. Voi kultaani hänellä on niska tuki koska kuulemma hänen niska oli retkahtanut kaatumisessa ja hänellä on nilkassa joku iso tuki. Pian olemme jo sairaalalla. Nousemme ulos lansista ja lähdemme kohti sisä tiloja. Minä en päässyt mukaan niin jäin käytävälle odottamaan.
______________________________________
Sanoja 470

Mitäs jos mä rakastan sua // OleksiWhere stories live. Discover now