luku 5

131 8 0
                                    

/Ollin pov./
Sain syötyä sen vitun salaatin lehden. Menen suihkuun ja jollain logikalla päädyn peilin eteen. Hyi helvetti kuinka läski olen. Joo olen 30kg alipainonen. Käyn äkkiä suihkussa ja menen huoneeseemme. Laitan bokserit ja yö-housut ja menen nukkumaan.
(Time skip aamuun)
/Aleksin pov./
Herään aamulla puhelimen pimputukseen. Nousen ylös ja vaihdan vaatteeni. Pian Ollikin herää ja alkaa metsästämään vaatteitaan. Toivotan hänelle huomenet ja Menen keittiöön ja alan tehdä leipääni. Menen pöydän ääreen syömään ja nään sivu silmällä kun olli menee vessaan pesee hampaat kai. Sain syötyä ja hain koulu reppuni. nyt mene laittaa kengät jalkaan ja Olli ilmestyy siihen laittamaan kenkiä. Miks se ei syöny taaskaan mitään. Menemme yhdessä bussi pysäkille. Emme ehdi sestä siinä kauaa kun bussi jo tuleekin. Nousemme kyytiin ja menemme ihan perälle. Bussi lähtee liikeelle ja kymmenen minuutin päästä se pysähtyy ja kyytiin tulee loput jätkät. Moikkaamme ja bussi lähtee liikeelle. Pian se pysähtyy koulun eteen ja jäämme pois kyydistä. Menemme varjoisaan paikaan. Pian kellot soi ja hajaanumme kuka millekin. Minulla oli fysiikan tunti. Mene johonkin pöytään istumaan. Pian oppetaja tuli sisään ja alkoi hössötämään jotain en kuunnellut koska mietin Ollia. Olen kai ihastunut siihen.
(Time skip tunnin jälkeen)
/Ollin pov /
Menen fysiikan luokan eteen oottamaan Allua. Pian fysiikan luokan ovi aukeaa ja kaikki ryntää ulos viimeisenä tietenkin Allu. Lähdemme yhtä matkaa etsimään muita. Pian lyödämme jätkät sohvilta. Menemme istumaan ja alemme vain jutella. Kesken juttelun joku keskeyttää mun ajatukset ja kysyy kuiskaten" ookko ihastunu aleksiin?" Nyökkään varovasti ja sama henkilö jatkaa "kerro sille" nyökkään ja pyydän aleksin nurkan taakse. Aloitan " Aleksi ei haittaa jos et munkaa samaa mieltä mut oon ihastunu suhun". Alekis näytää eka säikähtäneelle mut pian tunnet pehmeät huulet omillani. Vastaani siihen ja kohta aleksi iratutuu suudelmasta ja vastaa "mäki susta ja haluutko olla mun poikaystävä?" Vastaan nyökkäämällä ja yhdistän huulemme. Pian joudumme irtoutumaan koska kellot soi.
(Time skip koulun loppuun)
Menemme jätkien kanssa bussi pysäkille. Hetken päästä bussi tulee kohdallemme ja nousemme kyytiin. Kymmenen minuutin päästä tulee jätkien pysäkki ja he nousevat pois kyydistä. Bussi lähtee liikeelle ja pian se pysähtyy minun ja aleksi pysäkille. Nousemme pois kyydistä ja lähdemme kävelemään kohti sisätiloja. Otamme kengät pois ja lähdemme tepastelemaan meidän honetta kohti. Kummalakaan ei tullut läksyä joten katsoimme vain puhelimia.
/aleksin pov./
Nyt kysyn Ollilta miksei Olli syö. Menen Ollin viereen hänen sängylle ja kysyn "Olli rakas miks et ikinä syö?" Siinä vaiheessa Olli meni vaikeaksi. Jatkoin vielä "Muista et voit avautuu mulle sun asiois mä lupaan olla kertomatta eteen päin ja olla tuomitsematta ja yritän autaa" Olli nyökkää ja vastaa kysymykseeni "mul on ollu syömishäiriö pienestä asti ku vanhemmat haukku mua läskiks ja kielsi mua syömästä." Nyökkään ja huomaan Ollin poskella kyyneleen. Pyyhkäisen sen pois ja kaapaan hänet haliin.
______________________________________
Sanoja 454

Mitäs jos mä rakastan sua // OleksiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz