Multimedia ---Lilay
Çıplak tenime değen eli zaten ürpermeme neden oluyorken ettiği iltifattan sonra adeta titredim. Oda farkındaydı bende oluşturduğu etkinin ki piç bir bakış sergiliyordu.
İltifatına sadece gülümsedim çünkü biliyorum ki konuşursam kekelicem. Sadece yeşilin en güzel tonu olan gözlerine bakmakla yetindim. Allah'ım ne oluyor bana iç sesim çığlık çığlığayken dudaklarımdan tek bir tını bile çıkamıyor. İlk görüşte aşık olmuş olabilirmiyim hadi canım Oha kim ilk görüşte aşık olurki. Hem ilk defa görmedim ki bu üçüncü görüşüm, aşık olsam anlarım da herhalde. Salak ben sanki daha önce aşık oldum da anlarmışım.Müzik bittiğinde masamıza gittik. Ben ve Yavuz'dan ses çıkmıyorken Murat ve Zeynep dipdebe girmiş muhabbetin en koyusundaydılar. Çaktırmadan onu inceledim, lacivert tam üstüne oturan bir takım giymiş ama ceket bile omuzlarının genişliğini kapatmamış ,,, offffff ben en iyisi bir duble daha içeyim!.
"Ben kendime bir içki alıcam başka isteyen varmı? "
Zeynep ve Murat hemen atladılar ama o...
"Benim elma suyum hala duruyor teşekkür ederim" uzaylı görmüş gibi baktım suratına.
"Sen viski icmiyomuydun.?"
"Ah. Hayır ben içki kullanmiyorum" gülümsedim ve bara yöneldim. Ah Zeynep ah ne vardı bana içki içiricek çocuk şimdi beni içki tutkunu sanıcak. Amann sanarsa sansın, abartma Lilay! İç sesimi güzel bir azarladıktan sonra masaya döndüm. Yine o piç bakışıyla bana baktı, eminim ayna karşısında çalışmıştır bu bakışına zira insanın içini eritiyor, kim bilir kaç kıza böyle bakmıştır. Birden tüm vücudum gerildi daha önce hissetmediğim yeni bir his kapladı tüm benliğimi. İstem dışı kaşlarım çatılmış olucak ki kulağıma eğilip.
"Yüzün düştü bi sorun mu var?
Gelde anlat şimdi derdini.
"Yok.. yok birsey yoruldum biraz, hem sıcakta bastı. " aklıma gelen en iyi yalan buydu.
" Gel biraz hava alalım istersen" dedi ve elimden tutup balkona doğru yönlendirdi. Ben hiç bir tepki veremedim çünkü elimi tutmasına odaklanmıştım.Balkona çıktığımız da soğuk hava birden ürpermeme sebep oldu, kollarımı kendime sardım ve ona çaktırmamaya çalıştım ama nafile anladı ve ceketini çıkarmaya başladı.
"Gerek yok teşekkür ederim."
"Soğuğu severim merak etme"
Ceketi omuzlarıma koymasıyla kokusu içime işledi. Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım, bir insan nasıl bu kadar güzel kokabilir ki? Kokusuna okadar kaptırmışım ki kendimi sesiyle irkildim.
" isminin anlamı ne daha önce hiç duymamıştım."
" Ay'ın en parlak hali demek" gülümsedi ama samimi içten bir gulumsemeydi, bende aynı gülümsemeyle karşılık verdim.Bir süre daha durduktan sonra sessizliğini bozdu.
"Hadi içeri girelim merak ederler"
Kafamı olumlu anlamda salladım kapıyı açtı ve geçmemi bekledi sonra elini sırtıma koydu ve masaya yönlendirdi. Elleri tenime değilde kalbime değiyor gibiydi, kendimdeki duygu karmaşasını anlamlandıramıyorum, insan birden bukadar etkilenebilirmiydi. Gel dese nereye diye bile sormadan gidicek gibiyim. Daha önceki ilişkimde hiç böyle hissetmemiştim hemde hiçbir günümüzde, bu heyecan yoktu kalbimde.Masaya gittiğimiz de zeynep bana göz kırptı bende sonra anlatırım dedim sadece dudaklarımı oynatarak. Bir süre daha sessizliğin ardından yavuz." Biz artık gidelim yarın is var malum "
Anında suratım düştü.
"Siz bilirsiniz, geldiğiniz için teşekkür ederim."
"Asıl ben teşekkür ederim çok eğlendim, görüşürüz iyi bak kendine." Göz kırptı ve gitti. Bense son 15 dakikadır arkasından baka kaldım. Sadece görüşürüz dedi ve gitti telefon numaralarımızı bile almadık.Tamam kabul ediyorum öncelikle:
1- evet çok hoşlandım ve etkilendim2- savaşıcam ve kesinlikle benim olucak.
3-tabiki yüzsüzleşmeden kendimi fark ettirip onun ilk adımı atmasını sağlıcam.
Umarım yani inşaallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretine Aşık Ol !!
RomanceAşk paylaşmaktır değilmi ya paylaştığın kişi sevdiğinse ? yada gurur denen mereti aşkın için nekadar ayaklar altına alabilirsin? "seni sevdiğim için yanında olmam lazım Yavuz, korktuğum için değil " "benden korktuğun için mi yanımdansın beni sevmiy...