Aku cuba memastikan yang pernafasan aku teratur. Udara masuk dan keluar melalui hidung. Mataku sedikit berair. Mulutku penat. Lidahku juga semakin kebas rasanya. Kepalaku terus bergerak lincah, turun naik, turun naik.
Sesekali, aku mengerling ke atas. Iqram menutup matanya rapat. Bibirnya pula diketapkan. Kedua tangannya berada dibelakang kepala sambil dia bersandar dikerusi pemandu. Bunyi enjin kereta yang sedari tadi statik seolah mengikut rentakku. Alunan lagu Dolla yang berjudul Bad sesekali mengganggu fikiran ku. Terdengar erangan kesedapan terkeluar dari mulut Iqram.
Aku tidak memperdulikan nya. Aku teruskan perbuatanku dan cuba tidak mengendahkan rasa penat di mulut dan tanganku.
"Tidak lama lagi, pasti budak ni pancut." Kataku dalam hati. Batang Iqram yang sepanjang 6inci lebih lancar masuk kedalam mulutku. Urat² batangnya pula seolah mengurut bibirku. Terasa sedikit rasa masin bila air mazinya terkeluar dari lubang batangnya.
Seperti biasa, Iqram mulai menujah batangnya jauh kedalam mulutku dan mulai mengambil kawalan ke atas aku. Tangan kirinya kini menggenggam rambutku lalu menolak kepalaku dengan kuat ke bawah, ke celah kangkangnya. Tangan kanannya pula memegang pipiku. Serentak itu, batangnya mulai mencanak keras, lalu berdenyut. Air jantannya yang hangat dan likat mulai membanjiri mulutku. Aku mulai menelan benihnya perlahan kerana aku tahu yang Iqram tidak akan melepaskan kepalaku sekiranya aku tidak menelan air jantannya. Satu teguk, dua teguk, tiga teguk. Akhirnya badan Iqram mulai bertenang dan batangnya mengendur. Setiap titis air jantannya sudah diperah keluar dan habis ku telan.
Tangannya melepaskan kepalaku dan aku mendengar Iqram mengeluh kesedapan dan keletihan. "Kau duduk je pun, bukan ada buat apa². Tu pun penat? Bodoh." Rungutku dalam hati.
"Kau.. Kau tengah mengelamun apa tu Arieff?" Soal Iqram masih sedikit termengah mengah.
"Huh? Tak de lah. Penat je." Balasku.
"Eleh.. Penat konon. Suka kan? Batang aku sedapkan? Baby aku yang kau telan tu sedapkan? Hahaha!" Balas Iqram pula. Aku hanya mendengus lalu berbaring di kerusi. Sesekali, aku menggerakkan mulutku. Rasa penat dan kebas masih ada. Iqram menunduk ke arah aku lalu mengusap lembut pipiku.
"Rilek lah. Aku gurau je pun. Tak yah lah masam² muka." Komen Iqram. Aku mendiamkan diri.
"Weh! Janganlah macam ni. Tak sporting betul lah mamat ni." Tambah Iqram.
"Aku pulak yang tak sporting? Aku dah puaskan kau kot?" Kataku padanya.
"Ye lah. Sebab tu aku sayang kat kau. Sebagai kawan. Okay? Kawan. Hehe." Jawabnya. Aku hanya memandang wajahnya.
Iqram Darmain. Umur 22 tahun. Aku kenal semenjak dari sekolah menengah lagi. Salah seorang dari sahabat rapatku.
"Kalau sahabat rapat, kenapa kau hisap batang dia?" Aku yakin itu soalan yang sedang bermain di fikiran kalian.
Aku Arieff Zulkarnain. Umur 22 tahun. Aku seorang gay bottom. Wajahku sedikit "chinese look", berkulit kuning langsat. Badanku adalah jenis yang "slim fit". Bahagian badanku yang paling aku banggakan? Bahagian punggungku yang agak montok dan bulat, atau "bubble butt". Apabila mengenakan seluar jeans skinny, bentuk punggungku sangat menonjol.
Untuk menjawab soalan kenapa aku menghisap batang sahabat rapatku sendiri, aku perlu menceritakan bagaimana rahsiaku diketahui oleh Iqram.
Semasa di Universiti, aku selalu bermesej dengan kawan² gayku di Blued dan Grindr. Kadang² hanya bercerita kisah hidup masing². Di lain ketika, bermesej nakal dan bertukar gambar bogel. Pada satu malam, ketika Iqram dan sahabat ku yang lain keluar, aku membuat keputusan untuk tidak mengikut mereka dan hanya lepak di bilik. Setelah beberapa ketika, aku mulai bosan dan membuka Grindr. Aku bermesej dengan seorang lelaki yang semakin lama, semakin membuatkan aku bernafsu. Kami berdua bersetuju untuk bertukar nombor dan menyambung perbualan di whatsapp.
YOU ARE READING
BELANTARA DOSA
FantasyThis is a GAY story. Ini kisah HOMOSEKSUAL. Read at your OWN risk. Baca dan TANGGUNG risiko sendiri. (Ada readers complain cakap nak muntah baca sebab tak tau ni cerita gay/homoseksual. Peringatan awal untuk semua.) Arieff Zulkarnain harus memilih;...