Aku melabuhkan punggungku di atas tanah lalu bersandar ke batang pokok dibelakangku. Nafas ku turun naik dengan agak laju. Rasa penat memeluk erat kakiku. Peluh menitik laju dari daguku. Mataku terasa perit dek peluh yang termasuk kedalam mata.
"Wei! Letak lah barang tu kat tanah je dulu! Look at this fucking view!" Jerit Iqram dari kejauhan. Aku mendengus. Beg yang masih ku pikul aku lepaskan ke tanah. Sebaik aku berdiri, kedengaran bunyi tulang belakang ku berderap tanda tidak setuju akan perbuatanku. Aku mengeluh lagi.
"I should've stayed at home. Fuck!" Sumpahku lalu berjalan ke arah ketiga tiga mereka.
"I am so gonna enjoy jumping from here into the waterfall!" Terdengar suara teruja dari Zarif.
"We should check dulu, mana tau ada batu atau kayu kat bawah tu." Saran Akmal. Perbualan mereka yang penuh keterujaan sampai ke telingaku walaupun aku masih jauh. Aku melihat ketiga tiga mereka sedang fokus memandang ke bawah.
"Punggung Zarif ni kan, mengalahkan punggung aku je!" Komenku dalam hati. Aku sejujurnya selalu cemburu melihat punggung Zarif yang nampak sangat berisi dan bulat hasil dari aktiviti bola sepak dan gym yang dia suka lakukan.
Walaupun punggungku juga montok dan bulat, namun punggung Zarif nampak lebih seksi.
Secara tidak langsung, aku menghayati permandangan di dihadapan ku. Bukan permandangan air terjun dan hutan rimba yang menghijau tetapi punggung ketiga tiga lelaki yang sedang berdiri hampir dengan tebing batu.
Zarif, punggungnya bulat, padat dan seksi.
Iqram, punggungnya sedikit rata. Mungkin kerana terlalu kerap melakukan seks.
Akmal. Punggungnya sama seperti aku tetapi nampak pejal dan berotot. Sepertinya mampu menghentak aku dengan kuat dan dalam ketika meniduri ku."Kau ni dah kenapa jah? Lembik betul! Laju lah sikit jalan tu!" Jerit Iqram. Aku mendongak ke arahnya dan hampir² memberikannya isyarat jari tengah namun Akmal dengan pantas berpaling ke arah aku lalu berjalan menuju aku. Sesampainya dia di sebelah aku, tangan kananku diambil dan diletakkan dibahunya. Tangan kirinya pula memegang pinggangku. Haba panas terasa naik dari pinggangku lalu ke mukaku. Aku yakin mukaku kini semerah delima.
"Tak pa lah Akmal. Abang okay je ni. Penat sikit sebab tu jalan slow." Ujarku lalu cuba menarik tanganku dari bahunya. Akmal memegang tanganku lalu menariknya lagi, membiarkan tanganku terus berada dibahunya. Tangan kirinya pula menarik tubuhku agar semakin dekat dengan diri nya. Aku menjadi cemas.
"Orang nak tolong ni ikhlas, takkan abang Arieff tak benar kan?" Tanya Akmal tanpa menoleh ke arah aku. Aku mendiamkan diri. Setelah berapa dekat dengan Zarif dan Iqram baru lah Akmal melepaskan pegangannya. Aku menghembuskan nafas lega.
"See? The view is worth the hike right?" Kata Zarif. Aku mendongak dan terus terpesona.
Kelihatan air terjun yang mungkin setinggi 20 meter di hadapanku. Air nya jernih dan mengalir laju. Terdapat kolam air yang besar dan kelihatan agak dalam dibawahnya. Kawasan sekeliling di penuhi kehijauan oleh pokok² renek. Terdapat satu pokok yang agak besar dan sedang berbunga di tepi kolam itu. Bunganya yang berwarna kuning nampak sangat menyerlah dan apabila ditiup angin, kelopaknya jatuh perlahan ke dalam kolam.
Kami berdiri di atas tebing batu yang betul² berhadapan dengan bahagian kolam air terjun yang paling dalam dek kerana warna air nya yang sangat gelap berbanding bahagian lain kolam yang airnya nampak jernih dan dasar kolam boleh dilihat.
"So. You guy's planning to jump from here to there right? My suggestion would be that.." Kata²ku dipotong Iqram.
"Yeah². Akmal already mentioned that mom." Aku melihat ke arah Iqram dan berfikir untuk menolaknya jatuh ke dalam kolam.
"I know what you're thinking but please don't. Hospital jauh kot. Tak larat kita nak angkat si Iqram ni bawa keluar pergi parkir kereta." Celah Zarif.
"Jum kemas barang? Pasang khemah?" Cadang Akmal. Aku mengangguk. Iqram dan Zarif juga ikut.
Kami kembali ke arah kawasan lapang dan mula mengeluarkan barang² dari beg. Akmal pula lalu memasangkan khemah agak jauh dari pokok tempat aku bersandar tadi. Aku melihat ke arahnya yang sedang khusyuk memukul pancang ke dalam tanah. Wajahnya yang sedang fokus dan serius nampak sangat segak, ditambah dengan peluh yang mulai membasahi mukanya.
Tidak semena mena, Akmal menoleh ke arahku yang sedang giat menghayati wajahnya. Aku terkejut dan berfikir untuk menoleh ke tempat lain namun tahu yang Akmal pasti akan berasa pelik jika aku melakukan itu. Maka aku hanya tersenyum kambing dan membuat tanda "✌️". Akmal membalas senyumanku dan membuat tanda hati menggunakan ibu jari dan jari telunjuknya seperti yang selalu dilakukan oleh artis korea. Aku terkejut lalu menoleh ke sebelah kiri dimana Iqram sedang memerhatikan aku dan Akmal disebalik khemah yang sudah selesai ditegakkan.
"What the fuck?!" Kata Iqram tanpa bersuara dan hanya menggerakkan bibirnya.
"Fuck off!" Balas ku tanpa suara. Mata Iqram dijegilkan namun aku tidak memperdulikannya.
"Korang berdua dah kenapa? Tak habis² lagi? Macam budak² betul." Suara Zarif mengejutkan kami berdua. Zarif bediri di belakangku sambil bercekak pinggang. Aku tersengih ke arahnya. Zarif hanya menggelangkan kepala.
"Why don't you go and help Akmal, boleh kan Arieff?" Tanya Zarif. Bila difikirkan, lebih kepada arahan daripada permintaan. Mungkin kerana Zarif sudah bosan melihat aku dan Iqram yang sering saja bergaduh.
"What? Why? Aku belum habis kemas..:
"It's okay. Biar aku dan Iqram yang kemas barang ni semua. Kau pergi je bantu Akmal okay?"
"Tapi.."
"No tapi². Just go." Kata Zarif lagi. Aku melihat muka Zarif dan ternyata dia serius. Aku mengangguk dan berlalu pergi.
"Wait! Biar aku yang bantu Ak.." Terdengar suara Iqram.
"Nope. You stay right there you annoying bastard! Tak habis² nak cari hal dengan orang!" Rungut Zarif. Aku terus berlalu pergi. Aku masih boleh mendengar suara Iqram memprotes.
"Hey! Abang Arieff buat apa kat sini?" Suara Akmal memecahkan lamunanku.
"Huh?" Balasku yang masih cuba mendengar perbualan antara Zarif dan Iqram.
"Laaa..jauh abang mengelamun? Mal tanya, abang buat apa kat sini?" Tanya Akmal lagi.
"Oh? Oh. Ermm..Zarif suruh abang bantu Akmal." Kataku ringkas.
"Yeke? Bagus juga tu. Ni, abang tolong pegang besi ni, biar Akmal masukkan kanvas ni." Kata Akmal lagi. Aku mengangguk lalu mengambil besi dari tangannya. Besi itu aku pegang dalam keadan membengkok seperti huruf U.
"Abang single ke?" Tanya Akmal tiba².
"Hah?" Kataku terkejut dan terlepas besi yang sedang aku pegang. Besi itu menjadi lurus dan terus memukul ku tepat di dahi. Terdengar bunyi pap dan rasa sakit yang teramat sangat menjalar ke seluruh dahi dan wajahku.
"Argghhhhh!" Jeritku lalu memegang dahiku.
"Laaa..kenapa abang lepaskan besi tu tadi?" Tanya Akmal lalu memegang dahiku. Tanganku telah dipindahkan dan tangan Akmal kini mengusap lembut dahiku. Sakitnya terasa amat dan mulai berdenyut. Akmal menghembus lembut ke arah dahiku.
Mataku fokus ke arah bibirnya yang berada dekat dengan mukaku.
Aku membayangkan yang aku mendongak lalu mengucup bibir Akmal lalu Akmal membalasnya dengan penuh berahi.
"Sakit ek? Mata abang dah berair tu. Jangan lah nangis. Nanti abang Iqram ketawa tengok." Ucap Akmal. Aku mengangguk.
Akmal tiba² tunduk rapat ke arahku lalu mencium lembut dahiku. Mukaku terasa panas.
"Dah. Lepas ni elok lah tu. Abang duduk je okay? Biar Akmal yang buat." Katanya lagi. Aku hanya mengangguk tanpa dapat berkata apa².
YOU ARE READING
BELANTARA DOSA
FantasyThis is a GAY story. Ini kisah HOMOSEKSUAL. Read at your OWN risk. Baca dan TANGGUNG risiko sendiri. (Ada readers complain cakap nak muntah baca sebab tak tau ni cerita gay/homoseksual. Peringatan awal untuk semua.) Arieff Zulkarnain harus memilih;...