"Wahhhh..lewat kau bangun?" Tanya Zarif sebaik sahaja aku keluar dari khemah. Aku tidak menyahut pertanyaan nya dan menggeliat dahulu.
"Morning to you too." Kataku lalu duduk disebelahnya. Zarif terus menuangkan kopi panas ke dalam cawan dan memberikannya kepada aku. Aku menghirup kopi itu perlahan dan senyum.
"This is nice. Thank you." Kataku dengan senyuman lebar. Zarif melihatku dengan pandangan lucu namun tidak berkata apa².
"Iqram mana?" Tanyaku lalu menghirup lagi kopiku.
"Entah. Pergi membuang kot? Tak pun tengah layan hati yang terluka. Hahahaha!" Aku memandang Zarif dengan muka pelik. Zarif pula memandang aku dengan senyuman penuh makna.
"Okay. Spill it out. What is it?" Tanyaku lalu memandang muka Zarif dengan penuh fokus. Zarif masih lagi senyum sendiri. Aku menaikkan keningku sebelah.
"Fine². Here." Katanya lalu menghulurkan iphonenya. Aku mengambil iPhone itu darinya dan melihat ke arah layarnya. Satu video sedang dimainkan namun hanya memaparkan warna hitam. Aku memandang Zarif kembali.
"Wait for it. Keep on watching." Katanya sambil tersenyum. Aku memandang kembali layar iPhone nya. Tidak lama kemudian, video itu mula fokus dan memaparkan khemah aku dan Akmal. Aku mula cuak. Tiba², terdengar suara aku menjerit kesakitan. Haba panas naik ke muka ku dan telinga serta wajahku menjadi merah. Aku menoleh ke arah Zarif dan melihat dia sedang menahan tawanya. Setelah itu, Zarif terus ketawa terbahak bahak. Aku menjadi malu.
"Wehhh..jangan lah macam tu." Kataku malu. Zarif tidak memperdulikan aku dan terus ketawa. Aku hanya diam. Setelah usai ketawa, Zarif melihat aku.
"Now you know our strengths huh?" Katanya sambil senyum². Aku yakin yang mukaku masih lagi merah.
"Aku ingat kau dah pro? So why kau menjerit macam anak dara lepas kena dengan adik aku?" Tanyanya lagi. Tawa kecil masih lagi keluar dari mulutnya.
"Why are you enjoying this? And kenapa muka kau tu bangga sangat?" Tanyaku sedikit jengkel.
"What? Hello?! Aku ada bukti yang adik aku dengan aku adalah sex power house! Hahaha! Dengan suara kau macam tu, of course batang dia tebal dan panjang kan?" Kata zari penuh bangga.
"And mestilah aku bangga! Adik aku tundukkan Arieff Zulkarnain. Sampai terjerit. Hahahaha!" Sambungnya lagi. Aku merasa malu lalu bangkit.
"Whooaaa.. come on! Rilek ah. Jangan lah marah." Pujuk Zarif.
"Aku bukan marah. Aku malu lah. Beside, aku tak leh nak cerita pasal sex life aku dengan kau. Especially sebab yang fuck aku tu adik kau." Kataku. Zarif turut bangkit dan berjalan ke arah aku. Tidak semena mena, dia memelukku. Aku jadi terpaku.
"Chill out. Aku nak kau tau, yang kau boleh cerita benda ni kat aku. I'm totally fine with it. Lagipun, you are part of the family already. Well, as of last night." Katanya. Pelukkan Zarif dilepaskan dan dia senyum kepadaku. Aku mengangguk dan senyum kembali.
"Now, let's sit and talk." Pelawa Zarif dan duduk kembali ditempatnya tadi. Aku menurut.
"So..besar lah kan?" Tanyanya lagi lalu ketawa. Aku tertunduk malu. Aku mengangguk.
"That's my brother!" Ujarnya. Terdengar suaranya bangga.
"You see? That's why aku selalu tukar² awek sebab dorang tak tahan dengan batang yang besar, panjang. Since aku dan adik aku dua² diberikan senjata yang ampuh, susah nak cari orang yang boleh terima. Well, adik aku dah jumpa kau. So now aku masih mencari." Katanya lagi. Aku hanya mengangguk.
"Morning bang! Morning bang Arieff." Terdengar suara Akmal dari belakang kami. Aku menoleh dan senyum kepadanya. Akmal melihatku dan membalas senyumanku.
"That smile is my fucking poison." Fikirku sambil menghayati senyuman manis Akmal.
Akmal duduk disebelahku dan Zarif menghulurkan secawan kopi panas kepadanya.
"Abang Iqram mana?" Tanyanya. Zarif menjawab soalannya. Aku pula hanya memerhatikan wajah Akmal.
"I can't believe he is mine now." Bisik ku dalam hati.
"Oi Arieff!" Suara Zarif menghentikan lamunanku.
"What?" Tanyaku.
"Aku tanya, barang korang dah kemas tak? Aku plan nak balik awal ni. Nak tengok KKN Di Desa Penari malam nanti." Kata Zarif. Belum sempat aku menjawab, Akmal sudah membuka mulutnya.
"Dah. Sebab tu Akmal lambat keluar dari khemah td. Sekarang just nak turunkan khemah je." Balas Akmal lalu senyum kepadaku. Aku hanya mampu tersengih.
"Kopi masih ada tak? Jangan lah habiskan." Suara Iqram pula datang dari belakang kami bertiga.
"Ni haaa..masih ada." Sahut Zarif lalu menuangkan kopi untuk Iqram.
"Kau pergi mana tadi?" Tanyaku pula. Setelah selesai menghirup kopi, Iqram memandang aku.
"Buang air." Jawabnya ringkas.
"Kan aku dah cakap tadi." Ujar Zarif pula. Aku hanya mengangguk. Setelah selesai minum kopi, kami semua bangkit dan mula mengemas barang.
"I had fun last night." Bisik Akmal ketika aku membungkus kanvas khemas ke dalam beg. Aku senyum.
"Abang pun sama." Balasku. Aku menoleh ke arah Iqram dan Zarif yang sedang mengemas barang mereka. Nampak seperti mereka sedang berbual tentang sesuatu yang serius. Aku mengabaikan mereka dan kembali memerhatikan Akmal.
Selesai mengemas barang, kami berempat mula berjalan menuju ke parkir kereta. Suasana dingin dan bunyi kicauan unggas hutan menemani kami. Aku menoleh kembali ke arah kawasan khemah kami tadi. Aku senyum dan terus melangkah pergi.
WRITERS NOTE:
Terima kasih kepada semua yang terus sudi membaca hasil tulisan aku. Terima kasih juga kepada korang yang terus² memberi komen dan vote, it means the world to me. Untuk @Lifebouyman23, hopefully ni ending yang kau nak. 🤣. Sekali lagi, terima kasih semua. Teruskan menyokong saya.
YOU ARE READING
BELANTARA DOSA
FantasyThis is a GAY story. Ini kisah HOMOSEKSUAL. Read at your OWN risk. Baca dan TANGGUNG risiko sendiri. (Ada readers complain cakap nak muntah baca sebab tak tau ni cerita gay/homoseksual. Peringatan awal untuk semua.) Arieff Zulkarnain harus memilih;...