Aku menggerakkan kepalaku kedepan dan kebelakang. Lidahku pula dengan lembut membelai kejantanan Iqram yang sekeras besi. Bunyi air liurku yang sedang membaluti batang Iqram ditutupi oleh deruan air terjun. Kedua belah tanganku masih memegang punggung Iqram manakala kedua tangan Iqram memegang erat kepalaku.
Pergerakkan kami berdua serentak; kepalaku kedepan untuk memasukkan keseluruhan batang Iqram kedalam mulutku, Iqram pula menujah punggungnya kedepan. Aku menikmati setiap inci batang Iqram, Iqram pula menikmati setiap sedutan dan jilatan yang aku berikan.
"Fuck.. This is heaven!" Desah Iqram. Aku hanya membiarkan sahaja Iqram. Tiba², batang Iqram berdenyut, batangnya bergerak ke atas dan menyentuh lelangitku.
"Eh? Takkan nak pancut dah? Biasanya kan lama?" Fikirku. Aku tahu yang selalunya, setelah hampir 5 ke 10 minit, jika batang Iqram berdenyut begitu, tanda² yang dia akan pancut. Namun kami berdua baru sahaja bermula.
Aku mengabaikan apa yang bermain difikiran ku dan terus menjilat dan menghisap batang Iqram. Lidah ku merasai urat² batangnya yang kembang dan sesekali terkena bahagian kepala batangnya yang besar. Sesekali, terasa kemasinan dilidahku, tanda air mazi Iqram sedang keluar.
"Ar..Arieff..st..stop." Keluh Iqram. Aku tidak memperdulikannya. Aku hanya mahu menikmati batang jantannya malam ini.
"Ari..Arieff..please..please, stop.." Rintih nya. Aku mendongak ke atas dan melihat muka Iqram sedang berkerut. Aku merasa hairan. Aku melepaskan batangnya dari mulutku. Iqram terus menggenggam kuat batangnya.
"Why? Did I do something wro.." Kata²ku terputus disitu.
"Ahhhhhh..!!" Jerit Iqram. Serentak itu, air jantannya ditembak keluar. Pancutan pertama mengenai pipi kiriku. Aku terkejut. Iqram dengan pantas memegang kepalaku lalu menolak masuk batangnya kembali kedalam mulutku. Benih jantannya yang hangat dan pekat mulai membanjiri mulutku. Aku mendengus geram.
Satu tegukkan.
Dua tegukkan.
Tiga tegukkan.
Benihnya kini habis ku telan. Batangnya masih berdenyut denyut didalam mulutku, memerah setiap titis air maninya keluar. Lidahku pula terus menjilat untuk mendapatkan benih jantannya. Iqram termengah mengah. Aku melepaskan kembali senjata lelaki nya lalu berdiri.
"Ak..aku.. ahhhh.." Nikmat yang dirasai Iqram masih menguasai dirinya. Badannya sedikit bergegar. Aku memeluknya lembut. Iqram membiarkan sahaja. Bunyi nafasnya masih laju.
"Shhhhh.. Calm down." Bisikku. Tidak lama kemudian, badan Iqram berhenti bergegar dan nafasnya kembali pulih.
"Sorry. So sorry Arieff. Aku tak tau kenapa. Aku tak dapat tahan. Sorry pancut awal." Katanya lalu memeluk badanku.
"It's okay. Aku tak kisah." Ujarku. Namun didalam hatiku, aku merasa geram kerana aku masih belum puas menikmati senjata jantan Iqram.
"Fuck! What's with me malam ni? Usually aku tahan lama. Kau pun tau kan?" Sambung Iqram lagi. Aku tersengih sendiri didalam pelukkannya.
"Ego lelaki. Pancut awal pun nak justify." Fikirku.
"I know. Like you said, this is not our first time." Balasku lalu melepaskan pelukkan ku. Iqram mengikut. Kami berdua melihat satu sama lain.
"Errr..." Kata Iqram. Aku mengerutkan dahiku.
"What?" Tanyaku pula.
"Haha.." Gelak Iqram sedikit kekok.
"Aku tertembak kat pipi kau lah." Katanya dengan muka bersalah sambil menggaru kepalanya. Aku terus memegang kedua belah pipiku. Tangan kiri ku terus terkena tompokkan pekat air mani.
YOU ARE READING
BELANTARA DOSA
FantasyThis is a GAY story. Ini kisah HOMOSEKSUAL. Read at your OWN risk. Baca dan TANGGUNG risiko sendiri. (Ada readers complain cakap nak muntah baca sebab tak tau ni cerita gay/homoseksual. Peringatan awal untuk semua.) Arieff Zulkarnain harus memilih;...