4. Bölüm

93 3 0
                                    

Hava kararmaya başlamıştı. Gökyüzü hafif mavi ama bira koyu ben gibi. Icimde anlam veremedigim bir duygu vardı bedenimde. Sonra aklıma o çocuk geldi. Bi dakika ya neden aklıma o geldi ki? Biraz daha gezindikten sonra eve vardım. Anahtarım yoktu yanımda bu yüzden kapıyı çalmak zorunda kaldım. Annemi karşımda sadece bana bakıyordu. Bişeyler demeye başladı.
"Kızım nerelerdesin çok merak ettim. Telefonunuda açmadin? "

"Iyiyim anne merak etme"

"Iyi o zman hemen duş al üstünü giyin konuscaklarimız var."

"Tamammmm""

Hemen duşa girdim. Pijamalarimi giydim. Saçlarımı kuruttum. Bi an aynada gözlerim takıldı. Ne çok değişmişim diye kendimi araladım. Ben simdi kanser miydim? Ya da kanser yolunda ilerliyordum. O zman daha olmamıştım. Bunun sonunda ölüm var mı acaba? Annem peki? Anneme bildiğimi solemicektim tabiki de. Annem aşağıdan çağırıyodu.
Yanına gittim. Oturudum. Daha doğrusu kanepeye yayıldım galibaa :))
" kızım yarın doktora gitmeliyiz. Hastaneden hemen gittin. Tahlillerin tam bitmedi. Yapilcak testlerin var. Hem kendine dikkat etmelisin artık?
Dedi annem bunları Gözlerimin içine bakarak. Kendine dikkat etmelisin? Halaa kafamda bu cümle geziniyordu?

" neden " dedim ona bakarak sesim biraz öfkeli biraz ağlamaklı biraz yorgun.

Ses gelmedi. Öylece durmuş beni izliyordu. Birden ağlamaya başladı.
Kızım diye başladı birden
" kızım .." bir türlü cumlelerini kuramiyordu.

" anne" dedim. " biliyorum . Bu yüzden ağlama . Sen varsan ven varım . Ağlama tamam mı . Biz nelerin üstesinden geldik bunlardan da geliriz elbet. Ağlama tamam mı?

" kızım seni çok seviyorum öküz seni gel buraya " dedi kollarını açtı bana. Sanki hiç sarılmamış gibi sarılıyordu bana. Sözlerine devam etti.
" sende varsan ben varım. Tek gücüm tek varlığım. "

Birbirimize doyasıya sarıldık. Bilirsiniz anne kız dramı işte. Neysee biraz beraber televizyon izledik. Telefonuma mesaj sesi geldi. Hemen baktım tabi.

" meraba "

Yabancı bir numara. Kim olabilir diye düşündüm. Sahildeki çocuk? Ama ben ona haber vercektim. Direk cevap yazdım.

" kimsin?"
Biraz kroca oldu ama neyse.. çok beklemeden cevap geldi.

" arabama ve bana bir kız tarafından taciz edilen çocuk :( " dedi . Güldümmm. Numarasini kaydetmemistim. Acaba alınmış mıdır?

" hmmm hatırlıyorum galiba. Biraz kesitler var gibi. Biraz da Egosu fazla olan da olabilir mi ? "

Gerçekten de Egosu fazlaydı. Hemen de cevap yazıyor tanrım. Birden annemin bana baktığını gördüm. Sırıttı. Ne var bakışı attım. O da ne yapiyon sen bakışı attı. " hiç" dedim. Gülüştük.

Telefonumun titredigini farkettim.mesajj tabikidee :))

" Sende biraz asisin Maviş :) "
Nee Maviş mi demişti . Sadece konusmuslugumuz 5 dakika bile sürmedi . Gözlerimin rengini bile biliyor aq. Benim de ondan kalır yanım yoktu tabi. Gözler kahverengi hiç olr kahverengi görmedim tabi ben. Saçları ve özellikle de kasları.

" biraz asilik var gibi diyelim de Maviş flaan hemen de göz teması yapmışsın be! "

Biraz alttan alalım bari. Aslında etrafımda çok erkek var diyebilirim. Ama hiç birine bakmıyorum. Babam , babam öldükten sonra erkeklere olan sarsıntım hiç gitmedim. Dedim ya ilk aşkım babam. Vazgeçemem ondan vazgeçmem. Ben düşünürken mesaj sesi geldi . Biraz heyecanlandim sanki de neden bu heyecan ?

" Gözlerin kızarmıştı o zman ne kadar çirkin olduğunu gördüm de zaten o zman kesin bu maviştir dedim zaten ;) "

Egosunu sikiyim lan. Tipte tip olsa lan. Şaka çocuk . Neyse ya zaten hasarı ödücem ve biticek. Cevap vermeli miyim derken yazdım lan off..

" Ego yığını. " dedim sadece . Ama öyle?
Hemen mesaj atar diye düşünüyordum. Hala düşünüyorum . Evet düşündüm . Atmiyo lan. Odama doğru yürüdüm . Amaa önce bir öpücük annemize. Öptüm . Annem zaten avukat olduğu için işleri çok yoğun. Ama şu aralar benim için almış. Ole dedi. biz biraz daha konuştuk sonradan... Babam da bütün mirası bize bıraktı. Büyük birde sirket var. Adı İLK ÖYKÜ . Babam şirkete benim adımı vermişti . Ama başında ilk var . Çünkü inin ilkiyim. Ve hep öyleyim. Ah babacim.
Mesaj sesiiii. En gzuel yerlerde mesaj gelir zaten. Selin atmış , ah güzelim ne kadar merak etmiş beni. Bütün olayları detayı detayına arayıp anlattı. O da yarın yanımda olucak. Mert de aradı. Mesaj.sesi tekrar .
" Yarın güneşin mavi olsun diye güneşle konuştum. Egon çok büyük dedi . Kaldiramadi . Şansına küs yani :) " MAVİŞ.

Valla bu çocuk gerizekalı ya. Ya da biraz tatlı galiba . Icimde ki ses.sus bi ya off.

" Mavi sadece gökyüzüne yakışır ."
Dedim bnde ama doğru yani ne diyim başka e bnde malim ::)) değilim şaka şaka :))

" Olabilir. Neyse konu bu değil. Yarın gel.de şu meseleyi halledelim."

Sanki kaçıyoz Bi yere aq . Salak çocuk neyse yarın hastane sonra.sonrada buna çeki veririm gelirim sonra da napcam başka Yok lan arkadaslarla takiliriz:)

"Peki. Yarın.sabahtan hastane işlerim var. Öğlen 2 olur mu ?"

" tamam uygundur bn sana mesaj atarım. Iyi geceler MAVİŞ :) "

" Iyi.aksamlar kovalasin seni Tavşanlar ..
Egoo yığını :P ""

Çocuk benden soğudu ya . Hemen şunu Egosu yığını olarak kaydedilim. Tamammdir.

" yarın herhalde hastanede birlikte olcaz . Bu espiri üzerine hastaneye kaldırıldım çünkü :))) ""

Gülmekten yarildim ya . Neysee uyuyalim. Ama başım ağrıyor nedense. Nedense ne ya kanser lan bu ağrır tabi. Uyuyorum- uyucam- uyudum -uyumaya calisiyom --

Bir seni sevdim birde papatyaları.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin