5. Bölüm

103 4 0
                                    

Sabah kalmam biraz zor oldu tabi. Ta kiii annem odaya girinceye dek. Ha bide biz Izmir' e yeni taşındık. Ankarada yasiyoduk ilk başta . Evimiz burda da vardı . Annem de değişiklik olsun diye buraya taşınmaya karar verdik. Yaz tatilindeyizzz. Okul yok yani sakinnn!!! :)))) Hem zaten hangi okula gideceğim de belli değil daha..

Sabah kalmak derken annem terlikle odaya daldı resmen. Eh kalktik tabikide . Kahvaltı Meltem abla tarafından her zman ki gibi hazır. Kahvaltı ettik beraber.
( Meltem abla = yardımcımız kucuklugum den beride bakicim olur kendisi. Pek Severim ama belli etmem.)
Dün duş aldığım için duşa gerek duymadım. Banyoda ki rutin işlemleri tamamlayıp odama yöneldim. Odamda baya büyük yani. Dolaba yöneldim. Ne giycem diye düşünürken annem odada belirdi. Bu kadın beni hiç rahat bırakmıyor . Neyse.

" Tatlım bunları giy. Hani bu beğendiğin kıyafetler . 10 dakikaya hazır ol. Doktor bekliyor. " bide yanağıma buse kondurdu. Çok seviyorum bu kadını ben ya. Hemen kıyafetleri giydim. Mor fileleri olan bir etek diz üstünde biten. Üstünde de papatya güzeli bir straplez. Altına da beyaz konverslerimi giydim . Saçlarımı hafif dalgalar halinde açık bıraktım. Makyaj yapmayı pek sevmediğim için . Sadece gözlerime eyeliner çektim. Ve hazırım . Telefonu da aldım yanıma .

Selin asagida beni bekliyormuş meğer . Koşarak sarıldım ona. Annem arabayi getirdi ve hastanenin yolunu tuttuk.

Hastane zaten annemin arkadaşının Hastanesi olduğu için çok rahattik. Direk doktorun yanına gittik. Testleri flan yapmaya başladık.
" Lavaboya gidiyorum . Gelirim 5 dakkaya " dedim . Testlerden de sıkıldım. Hastane koridorlarında yürürken karşımda duvar köşesinde ağlayan bi ufaklık gördüm . 4 yaşında falandı. Gözleri mavi , saçları sarı , ten rengi buğday teni ama kızarmıştı. Yanına yaklaştım. Gözlerim gözlerini bulduğunda
" talim ne arıyorsun burda. Neden Ağlıyorsun?"
Dedim küçük kıza yaklaşarak .

Kulağıma egildi.
" iğneden çok korkuyorum." Dedi.

Bnde korkuyordum ama olunca acısı da gidiyordu zaten. 17 yaşıma geldim hala iğneden korkuyordum. Amannn:)))
Küçüğün kulağına egildim bnde ve o minicik ellerini tuttum.

"Beraber iğne yapalım mı? Hem sana yapsınlar hem de bana sonra kiminki acimazsa o cikolatayi Kapar mı ? Anlaştık mı güzelim? "

Azra nerdesin be güzelim diye seslenen bi ses duydum. Gözlerimi arkaya çevirdiğimde arkamda o duruyordu. " EGO YIĞINI" .
Küçük kıza döndü. " Azra iyi misin ? Nerelerdesin be güzelim çok korkuttun bizi! " dedi ve sonra bana döndü.
" SEN " diye mirildandı.

Ona bakıyorum tam gözlerine . Tamam ya arada kaslarına da bakıyorum ama en çok koyuya bürünmüş gözlerine . Gözlerinde endişe vardı.

Elimi uzattım. "ÖYKÜ Ben" dedim.
O da elini uzattı VE " POYRAZ " dedi gülümseyerek .

Azra Poyraz a dönerek. "Ben iyiyim abi gibi yani " dedi. Ve bana döndü.

"Öykü abla hadi anlaşmamız var. Cesaret vermisken yapalım şu işi. Sonrada şu çikolatamı yiyim demi :) "
Dedi gülerek. Poyraz da bana bakıyordu. Kafaamla hersey yolunda bakışı attım ona . O da gülümsedi .

Azra'nın elinden tutarak odaya götürdüm annesi de oradaydı. Poyraz onla konuşmaya başladı ve bizi izlemeye başladılar.
Azra hemen atladı lafa " aaaa abii ayıp hadi sen git biz öykü ablamla cızz yapcaz " dedi en tali haliyle . Anneside onayladı . Poyraz sonra goruscez senle bakışı attı. Sonra igneler geldi tabikide .
Azra " ilk snaa öykü abla sen büyüksun çünkü tamam mı? " Dedi. Anneside bizi izliyordu.

" senin o tatlılığına kim Hayır diyebilir ki? " Sırıttı. Ve igneyi yedimmm. Tanrım ama acimadi. Ama ses çıkarmam gerekiyordu. Çünkü onun kazanması lazım. Bağırdım bende. Sonra popomu ovaladim. Anneside gülüyordu.

Azra " Çok Acıdı sanki ya ama sen bana cesaret verdin şimdi de ben olucam ama acimicak veee çikolata alicaksin banaaa yuppiii" dedi .

Çok tatlıydı o an. Ve elini tuttum. Yanına Oturdum . " yapabilirsin " dedim . Yanağıma buse yi kondurdu. Ve igneyi vurdular . Hiç ses cikarmadi. annesi de şaşırmıştı galiba . Azra'nın üstünü giydirdim. Annesi yanıma geldi. Ve kulağıma egildi.
" nasıl yaptın bunu Azra ilk defa kolayca ve hiç ses çıkarmadan ignesini oldu. "
Dedi. Ne dicemi bilemedim .
"Belki de umut belki de sevgi bilemem"
Dedim . Teşekkür etti. Bnde önemli değil dedim.
Azra kolumdan çekiştiriyodu.
"Hadi ama çikolata alicaksin bana daha" annesine baktım ve onayladı başıyla. Elime yapisti direk. " ee güzellik çikolata az kalır bence pasta yiyelim mi "dedim .

Daha bi mavi gözlerini büyüttü. "BAYILIRIM. Hayır der miyim sence "
Başımla onayladım. Kapıya açtık . Poyraz bizi bekliyordu. Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mıydı acaba?
" eee kim. Kazandı bakalım " dedi .
Azra direk atladı tabiii. " bennnn, ve pasta yemeğe gidiyoruz " dedi ne kadarda sevinçli . Yerim ben bunu. Poyraz bana nasıl kaybedersin bakışı atıp güldü..
Azra " hadi ama gidelim artık pasta istiyom ben . Öykü abla Poyraz abii hadi ama" dedi masum masum.

Arkadan bi ses duydum . Selindi bu.
" Öykü hadi ama doktor seni bekliyor. "
dedi sesi yankılanmıştı koridorlarda...
Azra'nın bana Üzgün bir şekilde hatta ağlamak değilde hatta ağlamaya başlamıştı. Ona egildim " güzelim ağlama pasta yicez ama sevin " dedim. Poyraz sadece beni izliyordu...
Selin 'e döndüm.
" anneme solersin öykünün acil gitmesi gerekti de o anlar . Öptüm. sizi seviyorum ." Dedim ve tam kapıya yonelicekken Poyraz kolumu çekiştirdi.
Tammmmmm ona dönüyordumm. .

Bir seni sevdim birde papatyaları.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin