Bunları duyduğum an konumdaki serumu çıkarttım. Üstümü değiştirdim. Ve hastaneyi terk ettim. Annemi selin i mert i
Ve daha bir kaç arkadaşımı.. ağlayarak yollarda süründüm resmen. Mavi gözlerim kızarmış bir şekilde saçlarım uyduruk bir şekilde darmadağın iken. Deniz kenarında oturdum. Düşündüm durdum aslında neyi düşündüğümü de bilmiyorken..
Yerden topladığım taşları alarak sahile yaklaştım.
" bu beni aldattığin için "
Taşları bir bir savuruyordum.
" bu bana yalan söylediğin için bu bana sürtük dediğin için . Bu annem için çünkü onun için annemi karşıma almıştım . Bu da bu da diyemedim ama kansermisim onun için !!"" Yanlışla taşları savururken gözlerim dolduğu için gozyaslarima hakim olamayıp arabasına taş attığım zengin çocuk karşımda dikildi . Abuuu o taş da neydi? Aman tanrım? Kasları bütün vücudunu sarmisken yüzüne bakmaya korkuyordum. Gözlerim yüzüne çıktığında karşımda gözleri kahverengi ama koyusu bi başka , saçları hafif dağınık kaşları hafif çatmış bir şekilde beni izlerken gördüm .
Onu takmayip denize taş atmaya devam ettim. Çocuk baya Yakışıklıydi be . Bnde kötü değildim be . Siyah dar pantolanum üzerinde vazgecemedigim annemin aldığı papatyalarin olduğu gobegime kadar olan kısa badi vardı. Saçlarım topuzdan bozulmuş hafif savrulmuş dalgalanmisti.
" Arabama taş atıyordun. Sonra indigim an bana taş atmaya başladın. Bu ne demek ya amacın ne senin kızım?"
Egosu kahretsin nasıl da güzel sesi vardı ya. Taşları hala savuruyordum .. sesim çıkmadı. Gözlerim gözlerini bulduğunda dudaklarim aralandi. " hastanede kendimi baygın buldum. Gözlerimi açtım ve beni aldatan eski.sevgilim kendini nasıl işin çıkardım diye anlatırken Defol dedim bir şey söylemeden gitti bu ne anlamaya geliyor bir daha gözlerim dolarken annemi karşımda gördüm . Ağlayan çağıran sesleriyle irkildim. Beni hayatta tutan tek oydu. Babam öldü çünkü bir tek o vardı benim için. Sonra bunları da geçtim . Doktor anneme dikkatli olmanizi çünkü kızınız kansere yolunda ilerliyor dedi? Kanser ?? Iste bu yüzden agliyorum ondan taş sanada arabana da gelmiştir Özür dilerim hasar neyse karşılarım"
Gözleri hala şaşkın beni izliyordu. Sonra konuşmasına izin vermeden telefonunu istedim tereddüt etmeden çıkardı ve uzattı
Numaramı aradiktan sonra tekrar geri verdim. "Şeyyy.." dedi mirildanip.
" bişey demenee gerek yok bn senj ararım zararı karşılarım " dedikten sonra çocuğun bişey solemesine izin vermeden uzaklaştım ordan . Hıçkırıklarım yankı da yapıyordu aynı zamanda. Arkami döndüğümde onun bana gülümsemesini gördüm ve bende gülümsedim .ilk.gulumseyisim ilkkkk! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir seni sevdim birde papatyaları.
Fiksi RemajaAşkın ortaya ne zman çıkacağı belli olmaz. Hastalıkların da tabi. Öykü kanser yolunda ilerliyor. Ama daha ne kanseri olduğunuda bilmiyor. Poyraz onun kaderi ve onu da bilmiyor. Ve sonradan olacakları da. Sadece papatyalar var da ona da babasından ha...