7)Euhm...

36 4 4
                                    

Ik kan me niet bewegen. Doodstil blijf ik staan en voel een hand rond mijn middel. "Dit is mijn meisje je blijft van haar af heb je dat begrepen" schreeuwt James. Stil aan kom ik uit mijn trans. "Ow James het spijt me dat wist ik helemaal niet. Ik wouw gewoon aardig zijn" zegt Tim verdedigend. "Ja sorry maat ben het vergeten te zeggen. Ga maar babe ik wil Tim onder vier ogen spreken" zegt James en geeft me een kus. Ik loop weg en kijk nog een keer om. Tim kijkt me recht aan en ik wind mijn blik af en loop verder.

Jason en Katy staan aan de lockers. "Hey" zeg ik een beetje afwezig. "Hey" zegt Katy "Wat is er". "Ik heb verkering met James" zeg ik en kijk naar de grond. "Ik ben heel blij voor je. Dus hij heeft je gekust?" "Ja hij heeft me gekust en meegevraagd op een date het was echt erg leuk. En dan toen ik thuis kwam. Belde hij me en vroeg of ik hem leuk vond. Zo ja moest ik naar buiten kijken. Ik keek naar buiten en daar stond hij. Hij vroeg het aan en ik zei ja" zeg ik met meer en meer enthousiasme. "Oh echt schattig" zegt Jason. Over Tim heb ik maar niks gezegd wie weet wat ze niet gaan denken.

De bel gaat en ik ga naar mijn les. Ik heb les met Tim nu. Als ik binnen kom zit Tim er al. Omdat we naast elkaar zitten is het makkelijker om hem te vragen wat James nog heeft gezegd.

Vol schrik blijf ik staan. Tim heeft een blauw oog. Zou dat van James komen. "Hey wat is er met jouw gebeurt. Ik heb je net een paar minuten geleden nog gezien" zeg ik behulpzaam. "Ik ben tegen een paal gelopen" zegt Tim. Dat kan niet dat hij tegen een paal is gelopen en een blauw oog heeft. Ik vraag maar niks meer en concentreer me op de les. Wat als James het heeft gedaan omdat hij met me praat. Dan liever niet met hem praten dan hem zien lijden.

Na de les houw ik hem nog even aan. "Zeker dat je niks wilt zeggen?" "Zeker" zegt Tim bot en loopt weg. Lekker dan hij is boos.

"Hey babe" zegt James en kust me. "Hey" zeg ik snel terug. "Weet jij wat er is met Tim?" Vraag ik aan hem. "Nee geen idee hij zegt dat hij is gevallen" zegt James terwijl hij met zijn hoofd schud. Vreemd Tim zei dat hij tegen een paal is gelopen.

"Wil je vanavond weer afspreken?" "nee sorry ik heb te veel huiswerk" zeg ik snel. School is gedaan en ik loop naar mijn fiets. Tim zijn fiets staat er nog. Zou ik op hem wachten? Opeens pakt James mijn heupen vast en trekt me tegen zich aan. "Je gaat mee met mij ik heb een verrassing voor je bij mij thuis" zegt James al fluisterend in mijn oor. "Ik heb echt geen tijd" zeg ik en duw hem weg en pak mijn fiets. "Jammer je had het prettig gevonden" zegt James, knipoogt en loopt dan weer weg.

Ik fiets naar huis. Wat zou ik prettig moeten vinden? Maakt niet uit. Ik heb geen tijd. Thuis aangekomen ga ik naar boven en maak mijn huiswerk. Waar zou papa zijn? Hij is er nog niet. Ik ga voor de tv zitten in mijn joggingpak. Ik heb het echt warm en besluit mijn shirt uit te doen. Ik zit voor de tv in mijn bh en joggingbroek.

Zo zit ik daar tien minuten. Dan opeens gaat de bel. Ik denk dat het mijn papa is dus doe ik gewoon even mijn vest over me zonder het dicht te doen en loop naar de deur. Ik doe de deur open en dan direct terug dicht. Dit meen je niet...

een Droom of een NachtmerrieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu