Nee nee nee. Dit kan niet. Zou dit echt gebeuren? Ik kijk door het sleutelgat en ja hoor. Daar staat hij. James. Godverdomme. Ik loop naar boven en trek iets meer aan. Loop naar beneden en doe de deur open. "Oh hey James sorry maar " zeg ik stotterend. Ik kan mijn zin niet afmaken of James zegt al iets. "Ik vond het niet erg hoor jouw te zien in bh" en er verschijnt een grijns op zijn gezicht. Ik kijk hem een minuut lang aan. Ik weet niks uit te brengen. "Laat je me nog binnen of wat" zegt James. "Eh ja sorry kom binnen" laat hem binnen en doe de deur achter hem dicht.
We zitten op de bank en kijken een film. James zei dat hij me gewoon even wouw zien en ik liet hem blijven. 'Zie het als een date' zei James. Dus zitten we hier naast elkaar een film te kijken.
"Is er iets?" vraagt James opeens. "Nee hoezo" zeg ik en kijk naar zijn mooie blauwe ogen. "Je zit zo ver van me vandaan. Wil je niet in men armen liggen" vraagt James. Zonder dat ik kan antwoorden pakt hij me bij mijn heupen en trekt me tegen zich aan. "Je bent van mij babe. Je hoeft je niet verlegen te voelen" en hij drukt een kus in mijn nek.
Als de film is afgelopen zet ik de tv uit en kijk James aan. "Wat is er babe" zegt hij met een grijns. "Niks gewoon het is al laat. Je zou beter gaan" zeg ik. "Ma nee. Ik word niet verwacht thuis ik kan nog wel even blijven" zegt James. "Wil je nog een film kijken" vraag ik voorzichtig. "Ik heb liever jouw en je lekker kontje" zegt hij en er flitst iets in zijn ogen. "Pardon!" Breng ik uit. "Uit mijn huis nu" zeg ik nog ietsje luider. "Komaan was maar een grapje. Nee eigenlijk niet maar ik wouw je niet kwetsen ofzo" zegt James en leunt naar voren. Geeft me een kus in mijn nek en kijkt op. "Ben je zeker dat ik moet vertrekken" zegt hij en trekt een pruillip. "Ja James. Ik ben moe en het is morgen school" zeg ik terwijl ik naar mijn handen kijk. "Oke is goed dan zie ik je op school. Maar babe sla niet zo'n toon tegen me aan daar kan ik niet tegen" zegt James en loopt naar de deur. Hij geeft me een luchtkusje en een knipoog en sluit dan de deur achter zich dicht. Ik blijf nog een tijd lang voor me uit staren en besluit dan om naar bed te gaan.
Trrrr trrrr.
Nee school. Geen zin. Ik sta op kleed me aan en poets mij tanden. Mijn ontbijt bestaat uit een appel en groene thee. Ja de laatste tijd drink ik groene thee in de ochtend. Het is niet zo lekker maar ze zeggen dat het goed is voor je gezondheid. Als ik mijn thee op heb doe ik mijn jas aan en schoenen pak ik mijn schooltas en stap buiten. Het is mooi weer dus goed om met de fiets te gaan. Opeens hoor ik getoeter voor me. Ik kijk op en zie James in een Porsche zitten. "Stap in" roept James. Zou ik? Het is zo mooi weer. Nee ik ga met de fiets. Ik loop naar de auto en kijk James aan. "Ik ga met de fiets. Het is zo'n mooi weer" zeg ik tegen hem. "Spijtig babe had je graag naast me gehad. Jammer andere keer dan" en kijkt me weer smekend aan. Oh ik kan daar echt niet tegen. Ik doe de deur open en stap in. "Omdat jij het bent" zeg ik tegen hem en doe de deur dicht. "Dankje babe" zegt hij en buigt zicht voorover voor een kus. Ik kus hem en dan buigt hij nog meer. Even schrik ik en merk dan dat hij gewoon mijn gordel vast doet en trekt hem stevig aan waardoor ik even niet kan ademen. "Het is voor je eigen veiligheid" zegt James en knipoogt. Binnen een seconde zijn we al weg. We zoeven door de straat. Voor een rood licht blijven we natuurlijk staan en dan zie ik Tim op de fiets. Oh wat zou ik graag nu naast hem fietsen. Hij is een gezellige jongen en het is mooi weer om te fietsen. "Babe" hoor ik achter me. ik draai mijn hoofd en James kijkt me intens aan. Dan kijkt hij waarschijnlijk naar Tim en pakt mijn gezicht vast en zoent me. "Het is groen" murmel ik. En we rijden door.
School is gedaan en wat nu. Hoe moet ik nu naar huis. Zou ik James vragen of die me brengt? Nee hij kan niet hij heeft voetbaltraining. Dan zit er niks anders op om te voet te gaan. Dus begin ik naar huis te stappen. Onderweg fluiten nog een paar jongens in auto's naar me maar voor de rest blijft het rustig.
"Hey" hoor ik ineens naast me. Ik schrik en slaak een gil. Ik heb oortjes in en luister heel harde muziek dus hoor ik niks wat er rond me gebeurt. Ik kijk naast me en zie Tim naast zijn fiets stappen. "Waarom ben je te voet" vraagt hij aardig. "Nou James heeft me in de ochtend naar school gebracht maar heeft vandaag training dus moest ik te voet naar huis" zeg ik en kijk hem aan. "Ow oke" zegt hij.
We lopen naast elkaar naar huis. Het is erg lief dat hij naast me blijft stappen. "Hey ik heb een idee hoeveel weeg je" vraagt Tim opeens. Ik kijk hem aan en doe een wenkbrauw omhoog. "Hoezo moet ik dat aan jouw vertellen" zeg ik benieuwd. "Komop je hoeft je niet te schamen" zegt hij en kijkt me aan. Hij heeft zulke mooie bruine ogen. 'Nee je hebt James stop' zeg ik in mezelf. "47" zeg ik en kijk naar de grond. Tim blijft stil staan. "1: je moet meer eten en 2: spring achterop dan rijden we naar huis" zo gezegd zo gedaan.
"Waar woon je eigenlijk" vraag ik aan Tim als we bijna bij mijn huis zijn. "Dat zul je snel genoeg al merken" zegt Tim mysterieus. Ik zeg niks en we rijden de laatste paar meters in stilte verder.
Voor mijn huis stopt hij. "Dankje" zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. Vriendschappelijk dan heh. Tim begint te blozen. "Wil je even binnen komen dan kunnen we samen huiswerk maken" zeg ik tegen Tim. "Is goed ik zet mijn iets even weg thuis en dan kom ik er aan" zegt Tim. Als hij wegloopt zie ik dat hij naar het huis hiernaast gaat. Hij woont dus naast mij! Dat ik dat eerder niet door had. Dat is echt niet normaal.
We zitten samen aan de keukentafel Engels te doen. Tim is echt slecht in Engels dus ik help hem een beetje. Opeens gaat de deurbel. Ik loop naar de deur en doe hem open. Enigste wat ik kan uitbrengen is. James...
JE LEEST
een Droom of een Nachtmerrie
Teen FictionNieuwe school en een nieuw begin. Jade is 16 en verhuisd met haar vader naar NewYork. Wat een droom is voor elk meisje. Maar...