-" Kasnis na trening vec 10 minuta"
Trener se prodere na mene kada udjem na stadion.
-"Izvinjavam se imala sam veliku nezgodnu na putu do stadiona"
Zadihano sam izgovorila jer sam zbog neke budale kasnila na trening i morala trcati do stadiona gde cu jos 2 sata trcati.
-"30 krugova i jedna rijec dobices jos 10"
Ne pravim grimase vec krenem trcati dovoljno da se odaljim od trenera kog takodje opsujem vise puta. Znam da me voli i da sam po njemu jedna od najboljih u zenskom timu ali nije navikao na mene da kasnim na jutarnji trening.
-" Utakmica u Torinu sledece nedelje, Juventus nas docekuje na svom stadionu pred svojom publikom. Dakle moramo dati svoj maksimum. Ova nedelja su jutarnji treninzi, a sledece nedelje popodnevni."
Pricao je sa drugim curama ali sam mogla cuti neke djelove njegovog govora i plana za trening. Sad se kajem sto tom mamlazu nevaspitanom nisam jos opalila koji samar.
-"Mila pridruzi se curama"
Brojao mi je krugove, znaci covek je hitler!
-" Zasto kasnis?"
Georgija me pita zadihano kada stane iza mene u liniju prema cunjevima.
-" Lik me umalo ubio autom na sred pjesackog prelaza u sred centra grada."
-"kako?"
Sokirano me pogleda dok ja potrcim prema cunjevima odradim vjezbu i vratim se u liniju da je sacekam.
-" prolazila sam, trcala sam svi su stali normalno lik pretice sva auta ulazi u drugu traku i umalo u mene da ubije na milimetar mi je stao."
-" Mila jos 10 kaznenih, pricas, a jos kasnila... Kad Mila zavrsi, Georgia preuzmi trcanje 10 krugova"
(***)
-" Hitler!"
Kazem kada uzmem svoju torbu i jedva docekam kraj treninga i prvi vikend slobodan.
-" Reci mi sta je dalje bilo"
-" ja sam vristala, a on je izasao iz auta i svi su gledali u nas kako se svadjamo. Samo 20 minuta pre Aleks me zvao i posvadjali smo se i taj lik mi je bio slag na torti. Kljucem sam mu sredila auto i sakama udubljivala."
-" Neka si, vozi kao manijak kao da nema oci da vidi da je pjesacki ispred."
-" Rekla sam mu da je tatin si, tacno se vidi da su njegovi na kredit kupili auto kako bi mu komplekse izlijecili"
-" Bolesnik... Ostaje li to da sjutra idemo na onu zurkvu?
-"Ostaje, posle ovog treninga mi samo treba jedna, dve da malo mozak opustim sjutra vece."
Ostatak dana svadjala sam se sa svojim deckom Aleksom... Aleks je divan momak, stvarno ga gotivim ali ne moze da shvati da su momci iz naseg muskog tima iskljucivo likovi koji su bratski sa nama i nema te sile da bi fudbaler i fudbalerka bili zajedno. Fuj to je kao da imas dva advokata kuci vecita svadja oko normi i zakona.
*SLEDECE VECE*
Kada covek pomisli da je sve sjajno i da konacno mogu uzasan dan da zaboravim doceka me stokilan na vratima koji kaze "ne mozes bez licne karte?"
-" gledaj me ovamo licim li ti ja kao da sam maloljetna? Onoj napucanoj u stikle sto ti je sise nabila u glavu nisi trazio licnu, a normalno obicenoj devojci u patikama trazis licnu kartu?"
-" Takva je procedura..."
Iznervirano mu pridjem preskacuci Georgiu koja stoji svjesna kakvu sam jos jednu svadju sa Aleksom imala pre pola sata i da bijes mora nedje izaci.
-" Procedura? Da se gola skinem pa da me ti pustis je li? Imam 25 covece!"
-" Izvolite"
Grupica momaka krene jedan za drugim da ulaze.
-"A njima licnu?"
Dreknem bijesno, sad cu mu razbiti nos.
-" Neka Mila, nemoj sad da pravis haos"
-" pravicu haos! Momci ja sam na redu... da vidim vase licne!"
Okrenuli su se zbunjeno, te muk nastane duz cijelog reda.
-" Precedura debeli! Sta je sad nema procedure kada dodje sisata klinka ili napucani dvometrasi."
YOU ARE READING
Sve zbog nas IV
RomanceZnate onaj tip momka klasicni bad boy koji uvijek ima zgodne prijatelje oko sebe? Leo De Luca imao je najljepse cure, nikada ga nijesu odbile... Navikao se da sve dobija, a onda se pojavila ona. Romance. Cetvrta knjiga u serijalu De Luca i moze...