Opet su svi cutali dok me Georgia gurka da prestanem sa dranjem. Nisam slusala naravno glupavi stokilan na vratima mi je izcupao i poslednji nerv strpljenja.
-" Divljakuso..."
Na taj glas se trgnem i brzinski okrenem kada on pokaze momcima koji su vec usli i gledali u mene da nastave hod.
-" Jos si mi samo ti falio?"
Namrsteno viknem dok me Georgia hvata za ruku.
-" Znam da sam ti falio, da li si uvijek ovako zivahna?"
-" molim?"
-" Sjecas se mog obecanja od juce?"
-" Znas sta... Vidim da oces jos jedan samar da popijes."
Spustio je pogled ka rukavu koji Georgia vuce te se nasmijao sitno.
-" moja hauba i ti tako zivahna na njoj.. Mora onu stetu da ti naplatim"
Rekao je na ruskom blago oblizujuci usnu. Na tren proskeniram njegovo lice cisto lice, bistro plave oci i kosu koja je bila blago frckava.
-" pogledaj mu licnu on nema ni 18"
-" Sad sa mnom neces da razgovaras... Ispunicu ti sve zelje na haoubi koju si danas lupala... samo tada tvoje dupe ce praviti rupu na njemu od uzitka."
Tiho je prosaputao tik do mog uha na sta se trznem i unesem mu se u facu bijesno. Prica ruski, e pa nece moci...
-" klinjo mislim da ti nemas tehniku ni alat za mene..."
Kazem glasno na italijanskom
-" Ako provjeris imam li plasim se da ces molit za jos divljakuso"
Opet je nakvasio svoju usnu i prosao pored mene zasto mi to nije rekao na italijanskom vec ruskom? Nesto je sapnuo gorili na vratima, a tek kada on udje ljudi pocnu da se dosaptavaju.
-" mrtve smo"
Georgija zakuka dok me hvata za ruki snazno.
-" Jesi li Ruskinja?"
Pitao je covek na vratima
-" sta te briga?"
Dreknem te se okrenem ka Georgiji koja jos drzi ruku na usta preplaseno
-" Samo to moze da objasni ovu situaciju..."
-" idemo mi odavde"
Vuce me Emili nazad.
-" Gospodin je platio separe i pice do kraja zurke. Prodjite"
-" Ne zelim nista od tog skota!"
Rekla sam odescno te prodjem pored njega, dok se cure neckaju te i one udju sa mnom.
-" Da li poznajes njega?"
-"Juce me je umalo ubio autom na sred pjesackog."
-" zeleni lambo?"
Upitno me pogleda Emili.
-" Da, ima stetu krvavo da plati"
-" Mila, znas li ko je Leo De Luca?"
-" Ko?"
-" Leo De Luca, jesi cula za porodicu De Luca?"
-"Cula sam"
Kazem nezaintresovano dok nas pretresaju ispred ogromnih vrata.
-" Sta si cula?"
-" Biznismeni neki, nesto? Citala sam o nek Elajdzi sto sa 3 orgija. Boze idiot"
-" Nemoj tako glasno bre, oces li da te sjutra nadjemo nasmijanu?"
Zbunjeno je pogledam dok ona povlaci u stranu
-" Leo De Luca je rodjeni brat Elajdze...Otac im je Matteo."
-"pa i ja imam 3 sestre i otac mi je Nikolaj"
Kazem mrzovoljno.
-" oni su kriminalci, opasni kriminalci sve ovo je njihovo. Pola Italije ma kakvi pola... vise od pola, svi znaju da su on i njegov brat ubili Sebastijana... Niko im nista ne moze."
-" Onog Bestidasa?"
Rasirim oci sokirano
-"Jes, Bestidasa. Nema dokaza niko nije video ali svi znaju. Prvo su usli njegova dva prijatelja i licno obezbedjenje. Oni ne cekaju..."
-" E pa necu ni ja da cekam!"
Kazem te prodjem za gospodjicom koja nas je vodila do stola. Separe na njegovo ime. LEO DE LUCA.
-" Dobro mozda te ipak ne ubije"
Rekla je famozno dok meni ipak nije bilo svejedno. Drzavljanin sam Rusije i veoma sam daleko sam do kuce da trazim zastitu. Boze sta sam ti danas zgrijesila?
YOU ARE READING
Sve zbog nas IV
RomanceZnate onaj tip momka klasicni bad boy koji uvijek ima zgodne prijatelje oko sebe? Leo De Luca imao je najljepse cure, nikada ga nijesu odbile... Navikao se da sve dobija, a onda se pojavila ona. Romance. Cetvrta knjiga u serijalu De Luca i moze...