12

5.7K 232 3
                                    

Devi i Paulo me  zezaju dok im prepricavam sa kakvom sam divljakusom zavrsio. Odbila me je, ladno je rekla da je umorna i da ne zeli.

-" Pa sta si mislio da ce pristati da izadje ako joj poklonis narikvicu?"

Zbunjeno me Devi pita dok ga Paulo gurne.

-" Kako ne shvatas... kupio joj je  to jer je se sjetio. Dakle on se nje sjetio slatko, a ona ga ladno odbije kad je pita da izadju."

-"Budi realan nije neka riba pa da se mucis oko nje. Subota je idemo veceras negde na pijanku  i zdravo Mila ne zanimas nas vise"

-" Tacno se vidi da nije De Luca"

Paulo promrmlja

-" Ti kao da ne znas za  kletvu nase porodice, jednom se zaljubimo u zivotu i nikada vise..."

-"Nisam zaljubljen u nju samo me nervira ta divljakusa. Odbija me, a znam da me zeli. I samo hocu da dokazem kako sam u pravu "

-"to nema smisla ne bi te odbila da zeli"

Devi u opste ne pomaze. .

-"Kako ti nije jasno da mene zene ne odbijaju, dakle ne postoji potpisujem! Ne postoji zena koja ne bi htela kada joj pokazem intresovanje da bude sa mnom"

-" Ocigledno postoji... Tacno je da smo mi De Luce malo zgodniji tipovi ali to u opste ne znaci da smo najzgodniji na svijetu"

-"pricaj u svoje ime"

Popio sam pice do kraja te ustao sa udobne fotelje

-"Idemo na tu zurku"

-" rekao sam odmah da ce zurka da pomogne, a sve ja vas ne razumijem"

Devi  promrmlja zadovoljno sto je imao pravo. Veceras se vracem svojim aktivnostima. Nece meni jedna zenska da bude  predmet razmisljanja cijeli jebeni dan.

**

Bila sam sigurna u to da  cu veceras da se provedem ludo i nezaboravno. Da cu izaci sa curama na tu cuvenu zurku koju toliko pominju.

-"Bice i Leo tamo"

I samo na tren padne mi zelja da idem... Leo je i prosli put bio tamo, prosli put sam ga mnogo manje sanjala i prezirala dakle nije me zanimalo previse sto odvodi curu iz diskoteke.

Pogledam u narukvicu koju ne skidam, vec mi je navika postala da se igram sa priveskom i da svaki put pomislim na njega kad je ugledam. Kao da je znao kako ce me drzati da mislim na njega.

-" Sta je tebi?"

Georgija me pita dok ja bacim pogled prema njima potom i sebe malo bolje pogledam.

-" Sta mislite da se i ja malko vise sredim?"

S obzirom da je moje najdalje spremanje farmerice i patike oduvijek i zauvijek.

-"  Sta sad nas i ti zezas Mila?"

Ema me poprijeko pogleda... One se sve sredjuju i nikad ne bi rekao da si fudbalerke dok ja? Pa obicna devojka pokupljena od kul drugarica.

-"Ne, nemam haljina i stikle u stanu"

-" Srecom po tebe tvoja najbolja drugarica ima sve sto ti treba. Ovo sam cekala cijelu vecnost"

Promrmljala je i povukla me za sobom u sobi. Kroz nekih 20 minuta sa izasla pred cure i veliko ogledalo da vidim sta sam obukla te se  prenerazim.

-" Idem da se presvucem. Da mi se slucajno dupe otkrije i da svi vide. Jos mi se i grudi isticu. Ne"

-" E ides tako ne zvala se ja Ema! Prelepi ti stoji"

-" kao neka stoperka pored puta"

-" Ne seri, bas nije tako. Ta haljina je prebrutalna za nocni izlazak, a stikle znam da su udbone i da ih ne osjecas. Dakle pun pogodak."

Iskreno u ogledalu je neka druga ja sa malo sminke i pustenom kosom prebacenom sa strane. Na putu do tamo su kukale kako ce cekati u red ali obezbjednjene mi je prislo cim nas je ugledamo i omdah uvelo.

-"sta sad ne trezis licnu?"

Prevrnem ocima jer sam ponijela ovoga puta licni radi lika koji kontrolise na vratima.

-"Eto cim si malo oskudnije  obicen odmah sve moze"

-"Kada ste Leova prijateljica sve moze"

-"Nisma mu prijateljica"

Kazem kroz zube te udjem, ovoga puta me cak ni ne pretresu, a odvedu me  na isto mjesto kao prosli put. Cim se popnem u lozu pogledom krenem da ga trazim, i on je sa istim drustvom  ispijao pice kako prosli put i ta cinjenica natjera moje srce malo jace da zatreperi.

Sve zbog nas IVWhere stories live. Discover now