18

5.6K 214 3
                                    

Budim se uz njegovu poruku, pricamo na telefon dok doruckujemo... Potom odem na trening, a on ode na sastanak. Nismo sinoc potvrdili nas status, ali smo gledali zvijezde i ljubili se kao tinejdzeri. Danas je zauzet, imace 3 sastanka, jedan za brata koji je sa svojom devojkom na putu i mora ga zamjeniti, dva su za njegovu firmu i trajace ko zna do kada. Ja sam sa curama dogovorila pice na kom cu im priznati sve u vezi Lea.

Pricala sam mu o svojim sestrama, a on meni o Elajzi i imanju na kom zivi sa 2 strica i covekom koji mu nije stric ali ga smatra kao da jeste. Svi zive na tom imaju osim njega, on svrati kad mora... Voli to imanje ali svi su porodicni osim njega. Nesto sto me je poprilicno kupilo u toj porodici je Elajdza... Zaprosio je divnu zenu za koji niko nije bio pa cak ni Leo dugo vremena. Kasnije je toliko zavoleo Viktoriju. No deo kada je rekao.

-" Nisam nikada shvatao Elajzu koji je odlucio da pusti savrsen momacki zivot radi jedne zene... Rekao je da te na to natjera samo iskrena ljubav"

Onda je usledilo.

-"tek sam shvatio donedavno kako je to probuditi se i spavati kada imas nekog u mislima. Ni 100 zena ne moze da uradi ono sto samo jedna uradi svojim inatom, i brbljivim jezikom..."

-" sta uradi?"

-" u mom slucaju napravi mi stetu na autu, a potom se igra sa mnom kako zasluzujem... No uvjerila si se da ne odustajem?"

-" Ne krpelj si"

-" Jesam za stvari koje zelim..."

Dakle rekao je da me zeli... i da radim ono sto druge ne mogu.
(***)

Sa curama sam se okupila, provjeravajuci telefon svako malo. Ocigledno se sve oduzilo i nisam htela da smaram sa porukama pa sam telefon ostavila po strani.

-"Imam nesto vazno da vam kazem"

-"Aleks te vjerio?"

Smoreno Ema kaze

-" trudna si?"

-" Ne i ne..."

-" Ja i Leo De Luca na neki nacin se vidjamo..."

-"aaaaa!!!"

-" Nemoj mi reci da ste spavali? Alooo on sa svakom po jednom i pedala. Nemoj molim te"

-" Georgia, kad kazem da se gledmao onda sigurno nije jednom i zdravo..."

-" Govorii!"

Pricala sam im apsolutno sve... cak sam objasnila zasto imam blentav osmijeh na licu kad god sam na stadionu i kad se zagledam.

-" Alo ulovila si loseg momka,prezgodnog momka... momka za kojim svaka uzdese..."

-" znam"

-"Ljubite se, setate, pa De Luca ni one poznate ne izvodi u restoran vec u neku sobu i ojhaaa"

-"Kako mislis poznate?"

Obje se pogledaju te kad krenu nabrajati za koje se sve sunja i za koje se zna da su bile sa njim spisak je dug. No, samo jedna noc.

-" Znas voljela bih da ispitam to"

Kazem dok gledam u telefon i njega nema. Moja poruka je bila poslednja i ne zelim da ja opet nesto posaljem. Uf mrzim ove stvari kad u pocetku pazis koliko brzo odgovaras i ko kad salje poruke.

-" Sta je?"

-" nista..."

Kazem ravnodusno

-"Ne javlja se?"

-" Ne poslao mi je da ima 3 sastanka i onda se vise nije javljao"

-" Posalji mu poruku"

-"ne mogu... rekla sam mu da javi kad zavrsi. Znas mozda ja i on nijesmo dobra ideja"

-"ne seri sada... mali zastoj i ti odma odustajes"

Sve zbog nas IVWhere stories live. Discover now