Iskreno sam mislila da De Luca ne moze biti normalan. Ali dok posmatra decu kako igraju njegove loknice se pomjeraju uz blagi povjetarac.
-"Zasto bas fudbal?"
-" Tata je trener i vodio me na utakmice kao malu i nekako sam pocela da idem na trening. Mislim da sam sve ostavila po strani da bih postala dobar igrac."
-" cuo sam za transfer tvoj otac je sigurno bio preponosan, sve ruske novine su pisale o tebi"
-"da, nije nas fudbal toliko poznat, generalno zenski fudbal nije poznat ali dobro je placen. Posvetila sam i dan i noc vjezbanju"
-"vidi se na terenu, stvarno si majstor sa fintama"
-"i ti si trenirao"
Sada ja skrenem pogled, a on me kratko pogleda pa ga vrati nazad ka deci.
-" Malo, par godina jer su cure ludjele za fudbaleriram."
-" samo radi cura?"
Nasmijao se i naslonio na stolicu
-"pa, vise sam voljeo da izlazim i da nadjem sebi zabavu nego da treniram. Bar sam iskren voljeo sam nevolju.. a i studirao sam van Italije."
-" Da jasno mi je to"
Nasmijem se i ja se vratim nazad udobno u stolicu.
-" Imas 3 sestre?"
-" kako znas?"
Slegao je ramenima, dok se ja okrecem ka njemu
-"istrazivao si o meni?"
-"jesam..."
-" i sta si saznao"
-" zasto si sa momkom kog u opste ne volis? U opste ne zna da ti udovolji, nesposoban je da shvati sta ti je kada potrebno. Cak je i u krevetu los?"
-"da li si ti to slusao nasu raspravu?"
-" Rekla si da budem pristojan"
Podigao je ruke.
-"pitala sam te nesto Leo"
-" Cuo sam ali hej i vise je nego ocigledno. Mislim da imas pravog coveka koji zna sta radi ne bi bila divljakusa"
-"Volim ga, ne bih bila 3 godine sa njim"
-"za samo jedan dan bih ti dokazao da to odavno vise nije ljubav nego navika"
Nije trebalo nista da mi dokazuje, cim sanjam o njegovim loknama i ocima dovoljno je da mi kaze kako zapravo ja mastam o ludom nezaboravnom uzitak sa njim.
-" Jesi li za sladoled i malo uzivanja pored jezera dok mrak ne padne?"
-"Mislim da to nije dobra ideja ja i ove stake se bas ne volimo"
-" srecom po tebe moje ruke te vole i nosice te da se ne umaras. "
(***)
-"Da zavezao sam kaisem pijanog sticevog druga za stolicu i kad je krenuo da ustane pao je i polomio nos."
-" Ja sam okupljala ekipu kao mala i lomili smo prozore. Kamen koji sam ja krenula da bacim je zavrsio u glavu komsinice koja je trebala da ima svadbu za 3 dana. Sve su oslozili za 3 mjeseca kasnije dok joj nije prosao veliki rog na glavi"
-" rekla si da si bila mirno dijete"
Poceo je da se smije kao ludak dok i ja uzvratim jos gore.
-" Pre 3 dana sam zezala tetku da su mi krive noge"
Zbunjeno me pogleda
-"rekla je da fudbalerke nijesu zenstvene, da imaju krive noge i da se nikada ne udaju. I na foto sopu sam iskivila noge i poslala joj. "
-"da vidim..."
Pokazala sam mu sliku na sta on krene da se smije opet nekim neodoljivim osmehom.
-" ovo je normalna"
Presaltala sam jednom
-" Imas poprilicno dobre noge"
-"hvala valjda..."
-" a tvoje sestre?"
-"one su se udale, dve su uciteljice, a jedna je u Banci... Nijesu voljele fudbal kao ja mislim da cak ne znaju ni sta je korner..."
-" Znaci ti si mogla da preskocis faks?"
-"nije to za mene... Tvoj brat?"
-" Elajdza je bio miran sin, svi su ga obozavali... on je onaj kog sam ja kvario. A tek sam shvatio da zapravo on nikada nije mogao da se pokvari ostao je emotivan, zadrt kao bik za sve sto zeli."
Nosio me je u narucje do stana, smijali smo se svemu i svacemu i izgleda da ovaj momak zna biti normalna.
-"Hvala na ovako divnom danu, spasio si me"
-" Nema na cemu, dao sam ti broj da zoves ako sta treba ali nisi pa..."
-" Nije to bas sjajna ideja Leo."
-"zbog?"
-" zbog toga sto ti aludiras na stvari koje ne zelim"
-" Zapravo ja mislim da zelis da si vec razmisljala o tome kako te uzimam pohlepno. Danas sam dobio novu ideju... hoces da cujes?"
Prospautao je na moje uvo dok ja stojim uz zid oslanjajuci se na stake. Knegla mi je u grlu zapela od tog sapata.
-" ne"
-" jesi sigurna?"
Odmahnem glavom dok on njezno prstom dotakne moju usnu i povuce je ka dolje
-" tvoje noge bih prebacio na svoj vrat, a potom bih uronu jezikom u tvoji vrelinu. Terao bih te iznova i iznova da dolazis do vrhunca dok me dozivas... Laku noc Mila"
Nisam znala sta bih rekla, cutala sam i gledala ga kako odlazi svjesna da me samo dodirne sada shvatio bi sta su uradile njegove rijeci.
STAI LEGGENDO
Sve zbog nas IV
Storie d'amoreZnate onaj tip momka klasicni bad boy koji uvijek ima zgodne prijatelje oko sebe? Leo De Luca imao je najljepse cure, nikada ga nijesu odbile... Navikao se da sve dobija, a onda se pojavila ona. Romance. Cetvrta knjiga u serijalu De Luca i moze...