4

6.5K 252 5
                                    

Potrazila sam ga pogledom te primjetim kako ispija pice sa prijateljima na drugom kraju nasprem nas.  Kako su loze malo izdignute tako se vidi cijela diskoteka jasno...  Od svih ljudi  na svijetu ja se na ulici zakacim sa likom koji izgleda kao da ima 18,  izgleda kao tinejdzer kom tata kupuje  sve dok zapravo vise sile ne odluce mene da  kaznjavaju i onda  lik ima 24, tata mu je bivsi kriminalac on je sin naslednk posla, sa firmom  vrijednom milijardu eura  ci je on licno direktor  vodi i porodicnu firmu sa cijelom porodico De Luca i uz sve to je kriminalac koji ubija ljude i svi znaju to i cute.

Gasim pretrazivac  te ga jos jednom proskeniram. Bijela kosulja otkopcanih par prvih dugmica otkrivaju zile na vratuo koje su produkt rada u teretani. Ne volim plavusane ali on tek sad kapiram 9 od 10 samo je seljak i to je bod manje. Nije ni pogledao u nas, devojke su bile u pocetku preplasene no kasnije su popile koju i krenule igrati. On nije, pio je i prstom pokazao ka jednoj koja krene za njim isti tren. Nestali su uskoro iz diskoteke... cemu sam ja upravo svedocila? Samo je prstom pokazao i ona je ushiceno otisla za njim.

(***)

-"Bilo je sjajno... Vidimo se"

Mahala sam im te kad konacno ispratim pijano drustvo u taksiju krenem prema svom autu do parkinga.  Aleks mi je poslao 100 poruka izvinjenja, lijepo mi je sa njim ali zna nekad ludacki da me iznervira.

-" Divljakuso"

Zacujem iza sebe taj glas, te brzinski pogledam ima li koga oko nas. Na ogradi prema stepenistu su okrenuti ljudi u odijelu. Dva lika koja su i dnas bila iza njega na koje sam vikala...

-" Imam osjecaj da si me googlala kada su ti drugarice rekle moje ime..."

Okrenem se ka njemu te spustim telefon nazad u torbu. Nije mama picku rodila imam dobru desnicu, branicu se nogama kad mi je bog dao obje jake.

-"  Sve tako utihnu kada saznaju"

Proskenirao je moje tijelo kvaseci svoju usnu. Taj pokret me iritira kod muskaraca ali kad je on nakvasi i zakaci zubima kratko    djeluje eroticno.

-" Neandertalni tatin sin koji misli da je put njegov... Pritom je veoma nevaspitan i zenama na ulici upucuje seksisticke komentare na ruskom jeziku. Ne vidim gde sam pogresila"

-" Googlala si o meni znaci priznanje mi treba..."

-"Jesam"

Slegnem ramenima te ga pogledam u bistro plave oci. Brat mu ima crne kao ugalj, a on plave i bistre. Ljepsi je od brata to je sigurno, mislim nije mu brat los komad samo...

-" Znaci da si shvatila da moje obecanje na ruskok ipak moze biti ispunjeno"

-" Da ces da me imas na svom autu koje je vjerovatno  u garazi ceka majstora?"

-" mislis na ono auto divljakuso?"

Okrenem se ka mjestu koje je pokazao glavom te zaticem zeleni upecatljivi lambo.  Nema ni ogrebotine na njemu.

-" Posalji racun "

-" imam bolju ideju..."

Rekao je dok mi prilazi i lijepi moje tijelo svojim uz auto  gnjececi moju zadnjicu svojom rukom

-"svidja ti se?"

Pitao je kada zacuje moje plitko disanje, no u sledecem trenu  ga svom snagom udarim da se i obezbjedjenje okrenulo. Znaci boli samar cim se do tamo culo.

-"Ne znam odakle ti smelosti da se ovako ponasas! To sto si to sto jesi, sto prstima biras ne znaci da sa mnom mozes da se ponasas ovako."

Dotakao je vilicu te se smijao dok je protrlja jagodicama.

-" Dopadas mi se divljakuso sa tim stavom, ali kazu da su takve u krevetu mrtvo puvalo"

Opet krenem ka njemu da ga opalim po toj slatkoj faci ali on se izmakne i podigne ruke.

-" Dobro zasto se sad ljutis? Samo iznosim cinjenica koje tvrde drugi ljudi..."

-" Ako te jos jednom sretnem i ti mi se obratis tvoje auto nece popraviti svi becki doktori..."

Kako nakrivi glavu tako mi kroz glavu proleti rec " sexy" pa nije ni cudno sto mu se bacaju onako.  Kako juce nisam primjetila njegov izgled?

-" Gde ces?"

Nije mi dozvolio da otvorim vrata svog auta. 

-" Skloni se..."

-" Popila si 4 tekile i hoces da sjednes za volan?"

-" Ma hocu li tebe pitati sta cu da radim?"

-" Hoces trebas mi ziva jer ja sto kazem to i uradim kad tad... a ako se slupas onda cu se osjetiti lose"

-"Znaci tatin sin dobije sve sto pozeli."

Nakezila sam se skiroko.

-" E pa ja sam  tatin sin takodje i navikla sam da radim po svom. Skloni ruku inace cu zvati policiju"

Na pomen policije  skloni ruki sto me nasmije

-" moj covek ce te voziti do adrese na kojoj zivis"

-" nece"

-" onda cemo docekati jutro na parkingu jer   rekao sam da mi trebas ziva, znam da si pijana i bio bih grozan muskarac ako ti ne ponudim prevoz pijanoj"

-"Nisam pijana"

Rekla sam ostro.

-"Ja sam Ruskinja popijem cijelu bocu kao casu vode"

-"Bez obzira imas alkohol u krvi. Dakle ili moj covek ili ne ides odavde   ovim autom"

-"Ici cu sama!"

-" neces..."

-" hocu"

-" Neces divljakuso"

-"Ovo radis da bi saznao gde zivim?"

-" nije li mi potrebno samo da pitam policiju ko je vlasnik i da saznam pomocu tablica"

Covek ima ljude u policiji ne bi bio na parkingu vec u zatvoru da nije tako.

-"Uredu, ali ne zelim da te vise vidim!"

-" kada ispunim svoju prvobitno datu rijec na ruskom od juce  obecacu da me vise nikada neces videti"

Zalupila sam vrata suvozacevog mjesta kada njegov covek pritrci i udje na mjesto vozaca.

Sve zbog nas IVWhere stories live. Discover now