9

5.8K 225 3
                                    

Bijesno uzmem staku spremna da bijem sa njom. Vise su mi se svi popeli preko glave. Treninzi su u punom jeku jer sad je ziza sezone. Ja sjedim u stan i prokleti Aleks me zivcira svaki sekund.

-"Dobar dan"

Cujem poznat glad, koji ne treba da mi bude poznat ali jeste. I miris mi je poznat i frckava kosa.

-" Jos si mi samo ti falio danas! Ne shvatam sta dolazis ti kod mene u stan? Mi nismo prijatelji ni poznanici da me ti obilazis!"

-" polako zmaju ne bljuj vatru na posjetioce ljuticu se"

Rekao je dok pomjera glavu iza kutije sa cvijecem ka meni i siroko mi se smije.

-" Divljakusa si cak i kada treba da mirujes"

-" sta hoces ti?"

-" Izgleda da se sa svima danas svadjas, da nisi u periodu?"

Siroko rasirim oci jer ovo me upravo pita Leo De Luca full slobodan.

-" sta se cudis pitam normalno pitanje..."

-" pitala sam ja tebe normlano pitanje... Sta koji djavo oces?"

-" Ocu da vidim kako si, da li ti je dosadilo lezanje. Vidim da polako gubis razum jer licis na neku izbjeglicu koju su mucili u zatocenistvu"

Cupava u sirokoj trenerci...

-" Bitno je da ti izgledas kao tatin sin dotjerano i oran za podjebavanje. Danas nije moj dan za to molim te odlazi dok te nisam ovom stakom izudarala. odavno ti nisam pljastila koji samar" (pljastiti je zargon za udariti)

-" hoces li da malo odemo do stadiona gde igraju pioniri"

Zacutalala sam kada ovo kaze misleci da se sali. Danima me kljukaju da lezim sjedim ja kazem ocu napolje izludjecu, a onu mi ne daju. Pa jebeno momak sa kojim sam 3 godine nece da me iznese napolje.

-"Sta ti oces da postignes"

Slegao je ramenima

-"Ako poludis nece imati smisla moj plan na haubi"

-" nadam se da znas da nikada necu pristati da budem sa tobom sve i da si poslednji muskarac na svijetu?"

-" To cemo vidjeti kada se vratis na stadion, kada te budem mogao opet stisnuti za tu pozamasnu guzicu i podici na kukove"

Poprijeko ga pogledam dok on vragolast smesak ne skida sa lica

-" Ti si stavrno glupi napaljeni klinac."

-" Nista da te ja onda ostavim samu, mozda se onaj tvoj vrati da te pita za setnju nakon sto si mu povredila muskost"

-"sta?"

Krenem ka njemu, a on se uputi ka vratima.

-" Leo cekaj!"

Znam da sada ima osmijeh od uva do uva ali ako je ovaj kreten zbog kog sanjam mokre snove jedini spas da izadjem odna drzi se za slamku davljenice.

-" Htela bih da idemo na stadion, ali..."

-"ali..."

Blago se okrene

-" mozes li mi obecati da ces biti pristojan i bez ruznih komentara?"

-" ja sam uvijek pristojan divljakuso i to sto si nekom privlacna i hteo bi da..."

Zastao je da nadje neku odgovarajucu rijec.

-" pa da mu bude na haoubi ne znaci da te ruzno komentarise vec da ti govorim sta zelim. Tako to funkcionise u zivotu, kazes sta zelis, dobijes..."

Prevrnula sam ocima sto ga zasmije

-" dobro, ajde cekacu se da se spremis uz obecanje da cu biti miran cak i kada te budem nosio u narucju do auta. Necu taci do dupe"

Brzo sam se spremila, ocesljala i kosu zavezala u rep i navukla trenerku. Lijepa je i pre sredjivanja bila...

-" Ne volim kad zene nose trenerku ali tebi poprilicno dobro stoji. Trenerku je lako skinuti"

-"Da li ti imas bilo sta u glavi osim misli o seksu?"

-" Kad tebe vidim sve sto zelim je da te pojebem tako da ti seks ne bude potreban bar dve nedelje. Vise puta u jedno vece samo sa tobom u svim pozama"

-" da  ja ipak obucem pidzamu opet i tebe stakom otjeram"

-" ne, evo bicu dobar. U opste ne shvatam zasto ne volis iskrene momke. Necu vise ni pisnuti o tome sta bih hteo da ti uradim. "

Sve zbog nas IVDonde viven las historias. Descúbrelo ahora