Evet, biliyorum bir ficim olduğunu yeni hatırladım linçlemek isteyenler dm fkshdkfdk
_______Her şeyin yoluna gireceğini ummak; belki olumlamalar, pozitiflikler kralı Namjoon adına güzel ve mükemmel bir seçim olabilirdi.
Ya da sürekli borca girip batsa da, bir sonraki işinde daha iyi olacağını dile getiren Jimin'in verebileceği en iyi vaad.
Hatta ve hatta aylık harcaması belini büküp sürekli kaybetse de, Yoongi'ye göre bu söz bir sonraki altılı kuponuydu.
Ancak her şeyin yoluna gireceği umudu, Jungkook için geçerli değildi.
Yatağının üzerine oturdu ve T.A.E.K.O.O.K (Taehyung'u Aşık Etme Kapsamında Olacak Olaylar Kronolojisi) kartonunda düzenlemeler yapmak için kırmızı kaleminin kapağını çıkardı. Perdeleri açık penceresinden Jungkook'un ruh halinin aksine; rüzgarsız, bulutsuz, masmavi, güneşli bir gün görünüyordu. Bir an için tarihe bakmak istedi fakat hemen vazgeçti. Hangi gün olduğu o kadar önemsizdi ki, artık takvimlere bakma gereksinimde bulunmuyordu. Taehyung'u kendine aşık edemediği bir günün daha içindeydi. Ne önemi vardı ki pazartesilerin, çarşambaların ya da pazarların?
Duygu durumunun iç karartıcı olmasının tek sebebi arkadaşlarıydı. Herkesin sevgilisi vardı. Herkes "biz" olmuştu. Çiçeği burnunda çift Namjoon ve Seokjin sürekli birlikteydi. Seokjin dördüncü ev arkadaşları gibi evlerinde dolaşıp mutfaklarına girip elektrik faturaları için onları azarlıyor, Namjoon'sa onu dibinden ayırmıyordu. Aşağı yukarı benzer dersleri aldıklarından birlikte ders çalışıyorlar, Seokjin sandalye yerine çoğunlukla Namjoon'un kucağında oturmayı tercih ediyordu.
Yoongi ve Hoseok, televizyonda ya da sinemada izlediği sit-com çiftleri gibiydi. Biri diğerine laf sokuyor, kavga çıkarıyor, beş dakika sonra hiçbir şey olmamış gibi öpüşüyorlar, ardından diğerinin laf sokma sırası geliyordu. Hoseok at yarışları konulu iğnelemelerine ara vermeden devam ediyordu. Yoongi'nin yeni konsepti ise ödül parasının yarısıyla alınan kedi kulaklarının sadece 4 tane satılması ve "para babası" Hoseok'un büyük zarara uğramasıydı.
Jimin'in bile biriyle ya da birileriyle birlikte olduğunu düşünüyordu. Daha dün onu bir kızla el ele tutuşurken görmüş, akşamına da perma saçlı bir çocuğun boynunu öperken yakalamıştı. İş hayatı türlü başarısızlıklarla devam ederken aşk hayatının bolluk bereket içinde geçmesi oldukça ironikti.
Çevresindekilerin hayatları yolunda gidiyor, onun ise yerinde sayıyordu. Taehyung her ne kadar ondan nefret etmeyi bıraktıysa da ve o öpüşmeler yaşandıysa da, ileriye yönelik asla olumlu bir ilerlemede bulunmuyordu. Kartonda yazılı anıların neredeyse hiçbiri olmamıştı. Yaşanılan onca güzel ve ateşli hatıralar şimdi ancak masaldan ibaretti.
Zamanda geriye dönüp zaman akışını değiştirmişti. Kendi zamanındaki Taehyung neler hatırlayacaktı?
Tam bu noktada uzun zamandır atladığı bir gerçeği yakaladı.
2020'de o yoktu.
Aylardır kayıptı.
Kendi zaman çizgisinde Jungkook diye biri yoktu.
Endişeyle ayağı kalktı. Bunu neden düşünmemişti? Buradan çıkış yolu ararken bir milyon gün kaybetmişti! Jungkook'u her yerde arıyor olmalılardı! O geceden sonra sırra kadem basan genç adam neredeydi? Kesin boy boy kayıp afişleri bastırılmıştı. Fotoğrafları gündüz kuşağından tut, haber programlarına kadar hepsine çıkmıştı. Twitter'da arama tweetleri atılıp viral olmuş olmalıydı. Taehyung ağlamaktan helak olmuştur, arkadaşları ve ailesi dahil aylardır kimsenin gözüne uyku girmemiştir diye dehşete düşerek volta atmayı bırakıp oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lover Traveler | Taekook
FanficJungkook ve Taehyung, üç yıllık ilişkileri ilerlemesini durdurup monoton bir hal almış iki sevgilidir. Bir gece, ilişkilerinin gidişatını değiştirmek için girdikleri tartışma hiç beklenmedik bir çıkmaza girer ve nihayetinde laflarını birbirlerinden...