"En eigenlijk voltooi je de taken op het papier, nou ja, de uitdagingen op het papier, om punten te krijgen. Je kan in totaal 24 punten krijgen. Het team dat de meeste punten heeft, wint!" Legde Koen uit aan de camera die voor ons stond.
Ik en de vijf jongens waren een video aan het opnemen voor het 'bankzitters' kanaal.
Matthy, Robbie en ik werden samen in een team geplaatst en lopen naar de auto om de eerste uitdaging te voltooien.
"Ik denk dat we met de eerste rij moeten beginnen, die zijn allemaal één punt en dan naar beneden gaan." Stelde Rob voor, zittend op de stoel naast Matthy, die aan het rijden was.
"Wat staat er op de eerste rij?" Vroeg ik aan Rob vanaf het midden achterin.
Hij gaf me het papier, en ik las het voor. "Een piercing laten zetten? Zij verwachten dat je een gat in je lichaam laat zetten voor 3 fucking punten!" Zei Matthy. "Kut zooi, we gaan sowieso verliezen."
"Ik neem wel een piercing." Stelde ik voor, terwijl Rob mijn kant op keek met een brede glimlach op zijn gezicht, "Wil je dat?"
"Waarom niet, ik wou er altijd al één." Matthy keek even snel naar mij. "Ben je wel goed? Het is letterlijk voor een video."
"Weet ik, maar ik wou er altijd al één, dus het maakt niet uit." Zei ik tegen hem, terwijl Rob mij een pen gaf zodat ik die kon afstrepen.
-
"Dus dit is haar piercing." Zei Matthy, inzoomend op mijn oorbel in mijn oor als bewijs. "Dat zijn al drie punten."
"Is het niet schattig?" Vroeg ik, kijkend naar de piercing door de camera op mijn telefoon.
-
"Oke, we staan momenteel op twaalf punten, maar we hebben nog tien minuten. Dus ik zeg dat we de rest van de onderste rij doen, vanaf daar hebben we nog twee taken." Suggereerde Rob die nu aan het rijden was, terwijl we parkeerden.
"Wat zijn de laatste twee?" Vroeg Matthy.
"Een zoen en een tattoo. Natuurlijk hebben we nu geen tijd meer voor de tattoo."
"Nou, wie gaat het doen? Want ik ga natuurlijk niet Rob zoenen." Zei Matthy, terwijl hij naar ons keek.
"Ik ga haar niet zoenen." Zei Rob gelijk, terwijl hij zijn hoofd schudde.
"Wow, waarom denkt iedereen dat ik zo slecht ben dat ze me niet willen zoenen?"
Matthy zuchtte. "Betekent dat dat ik het moet doen?"
Ik draaide mijn hoofd een beetje naar Matthy, een lichte roze kleur op zijn wangen.
"Oke, we hebben nog drie minuten, dus schiet op. Matthy, zoen haar gewoon."
Hij draaide zich naar me om, zijn gezicht vol schaamte. Ik draaide me ook naar hem toe, leunde mijn hand tegen zijn dij aan en bracht mijn gezicht dichter naar de zijne.
Hij pakte mijn kaak vast met een lichte trillende hand, zijn ogen gingen naar mijn lippen, de zijne waren gescheiden van elkaar door zijn tong die eroverheen gleed. Hij leunde dichterbij, zijn ogen weer op mijn lippen voordat hij de zijne op de mijne legde.
Eerst was het stil, maar daarna pakte hij mijn kaak vast en trok het verder naar zich toe, terwijl zijn lippen met de mijne bewoog.
Er was een hoest, waardoor Matthy zich terugtrok en zijn hand terug op zijn schoot liet vallen, naar voren gericht met zijn hoofd laag, en zijn hele gezicht rood.
"Tering."
-
We waren teruggekeerd naar het appartement van Koen en hadden onze afgevinkte lijst aan Koen gegeven, zodat hij al onze scores kon tellen.
"En het winnende team is Roos haar team." Kondigde hij aan de groep aan, terwijl de rest kreunde en wij begonnen te juichen.
JE LEEST
Roos - mhl
Fanfiction"Wist je dat mijn favoriete bloem een Roos is, wat grappig is omdat mijn naam ook Roos is."