5-ANNE

147 9 2
                                    

+Anne,yardım et bana..lütfen. Bırakma beni burada.

-Özür dilerim, ama nasıl desem.. Sen burada daha mutlusun oğlum. Paran var,yatacak yerin var. Benim yanıma gelirsen bunların hiçbirini bir daha bulamazsın.

+Sen olmadıktan sonra paranın bana ne yararı dokunabilir ki anne? Anne lütfen bir başıma bırakma beni.

Anneme yalvarıyordum,korkuyordum gidecek beni bırakacak diye. O adam gelince benden birkaç adım geriledi. Annemin gözlerinin içine bakıyordum,bana şefkatle bakmasını ve elimden tutmasını bekledim. Beklemekle kaldım,gitti..

Gözyaşlarım yüzünden görebildiğim tek şey adam anneme bir avuç para zarfı bırakmasıydı. Gitmişti,en güvendiğim insan Gitmişti. Bu kaçıncı giďişlerdi? Bu kaçıncı terk etmelerdi? Bu kaç seferdi?

Katilimin yüzüne baktım,bana baktı kanlı bakışlarıyla. Herkesi elimden almıştı. Ruhumu bedenimi herseyimi elimden almıştı. Artık ben diye bir şey yoktu. Ruhum bedenim onun olmuştu. Ona mahkum olmuştum. Annem Gitmişti,babam zaten yoktu. Sevgilim beni bu adama satmıştı. Annem beni bu adama vermişti..

Camdan dışarı baktım, annem Gitmişti. Arabaya binip son kez eve baktı. Sonra gitti. O an saçlarımda acı hissettim,alışmıştım aslında bu acıya.

-Ağlamayı kes, çirkinsin daha da çirkin oluyorsun. Annene para teklif ettim o da kabul etti. Senin sevgilinde, annende ailem dediğin insanlarda şerefsizin önde gidenleri. Bana kızıyorsun ama ben seni onların elinden kurtardım.

Yüzüne tükürdüm tüm gücümle, bana baktı,bana vurdu. Beni soğuk odaya attı vurduktan sonra. Bekledim çaresizce. Şarkı mırıldandım,sadece annemi düşündüm..

HELLO

Yeni bölümü uzun zamandır yayinlamiyordum üzgünüm kimse yorum atmayınca bu olmaz dedim ve yazmayı bıraktım. AMA BUGUN BIRISI YB NE ZAMAN DEDI.

çok mutlu oldum o yüzden kısa da olsa yazayım dedim teşekkür ederim yorum attığın için beni çok mutlu ettin 🖤

Bu arada bu sıralar biraz kötü hissediyordum yazmama nedenlerinden biri de bazı olaylardan ötürü. Ama biraz işleri ilerleyip hır hikaye daha yazacağım. Hayırlı ramazanlar dostlar 💌

KUMAR (BOYXBOY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin