4-PSİKOLOG

228 16 5
                                    

+Artık durabilir miyiz?

-Tabii,bugün çok yoruldun.

+Teşekkür ederim.

Adamın kirli sakalına baktım,gözlerine baktım ve ilk defa bir insanda bana karşı nefreti görmedim. Gözlerinde acıma da yoktu. Aradan beş yıl geçmişti ve karşıma bu adam çıktı. Psikolog Batı Doğ.. Ne kadar güven verici ismi var değil mi? Galiba çok uzun baktığımdan bana doğru gülümsedi. Çıplak bedenine yorganı çekti ve beni kendine daha çok sardı.

-Kötü günler geride kaldı sevgilim. Artık sadece biz bizeyiz,sen ben ve balıklarımız.

Güldüm, aynadan bize baktım. Mutluydum, bu sefer cidden doğru kişiyi bulmuştum. Hayatımda ateş yoktu Rüzgar yoktu, sadece psikolog bey vardı. Uzun boylu anlayışlı kibar sevgilim.. Onunla konuştukça aklıma eski anılar pek gelmiyordu sadece konuştuğumuz sıralarda Kötü günler zihnimde canlanıyor,bana tekrardan ızdırap veriyordu. Ama o bana bakıp gülümsediğinde onun gülüşü ile tekrar hayat buluyordum. Eli kalcama gitti,hafifçe sıktı. Canım yandi ama bu sefer acıdan değil sevdiğim adamın verdiği zevktendi.

-Senin canını asla yakmayacağım,sevismek bunun dışında kalıyor tabii.

Dudağından öptüm, sırtıma bakmamaya çalışıyordu çünkü baktıkça ateşin sırtıma bıraktığı izleri fark ediyordu ve bu onu çok sinirlendiriyordu. Gözlerimi gözlerine diktim.

+Bir keresinde.. Saçımı okşamıştı. Mutlu olmuştum çünkü üç yılın ardından ilk defa birisi başımı oksamıştı. Ama mutluluğum hemen bitti, saçımı okşaması ile tüm gücüyle çekip kafamı duvara vurması bir oldu. O an sinirlendim ve bağırdım ona. Hayatıma sıçtın dedim. O bana ne dedi biliyor musun?

-Ne dedi güzelim?

+Benim hayatıma sıçan sensin,ben seni satın alarak seni fakirlikten kurtardım dedi. Ben o bir şey yapmamıştım Batı. Ben ondan sadece nefret ettim. Bunun dışında onun canını sıkacak şeyler yapmadım yemin ederim.. Ama o benden hep tiksindi bana hep vurdu ve zarar verdi. Tek yapmadığı kötülüğü bana zorla sahip olmaması. O yüzden ona teşekkür edebilirim bile çünkü ilkimin sadece bir kişiye ait olmasını istiyordum.

-O kişi ben miyim?

+Evet sevgilim,sen benim ilklerimin sahibisin. Seni seviyorum..

Sustu,sadece alnımdan öptü. O bile yeterdi bana.


YAZAR NOTU:

Zorla sahip olmadan kastımı herkes anlamıştır umarım. Kitabımda ve gelecek kitaplarda tecavüze asla yer olmayacak,şiddet olsun psikolojik şiddet olsun biraz olacak ama sonları hep mutlu bitecek. Ne yazık ki wattpad de okunan ilgi çeken şeyler genelde tecavüz ve şiddet içerikli oluyor yani ergen ergen iğrenç şeylerden. Şiddete Bende yer verdim çünkü diğer türlü kitaplar tutmuyor bile wattpad ortamı hepten kendini  bozdu ama yemin ederim tecavüze asla yer vermeyeceğim. Tutsun diye ilk kitabımı şiddet içerikli yazıyorum eğer bende bazı yazarlar gibi tanınabilirsem aşk içerikli fantastik içerikli boyxboy konulu kitaplwr yazacağım.

Ayriyeten lütfen ateş gibi Rüzgar gibi şerefsiz pezevenklere özenmeyin.

Sizi seviyorum 🐾

KUMAR (BOYXBOY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin