Terketmek

435 43 11
                                    

Hayatımda ki herkes benim için çok değerliydi önceden.Ne zaman ki bana kimsenin değer vermediğini öğrendim, bende kimseye değer vermedim.Hayır ben bencil değildim,beni dostlarım,ailem dediğim insanlar bencil yapmıştı.Ne zaman o hastane odasında tek başıma uyandım o gün herkes benim için bitmişti.

Pastanın mumlarını üflediğimde yine kocaman bir alkış tufanı kopmuştu. Doğum günlerini çok fazla önemserdim ve unutulması beni çok üzerdi.

Doğum günüm çok güzel geçmişti, çok eğlenmiştik ama hala ilk kutladıklarindaki Hyunjin'in bakışını aklımdan çıkaramıyordum.Yongbok'u çok üzmüştü bu bakışlar, Felix'in ise hiçbir şekilde umrunda değildi.O sadece kendini düşünürdü.Çok fazla düşünmenin bir işe yaramayacağını biliyordum fakat düşüncelerim beni rahatlat bırakamıyordu.En sonunda oturduğum yerden ayağa kalkabilmiştim.Şu anda soğuk bir duş almak istiyordum hasta olacağımı bile bile.

Duşumu aldığımda aynanın karşısına geçtim.Benim bu halim neydi? Nasıl bu kadar dağılmıştım? Yüzümü güzelce yıkayıp bakım yapmaya başladım.Ama ne yazık ki düşüncelerim beni rahat bırakmıyordu.Acaba Hyunjin'in benim yerime o gece o kadını seçmesinin sebebi neydi. Beni çirkin mi buluyordu?Ben öyle düşünmüyordum tamam belki birazcık fizikten kaybediyor olabilirdim ama yüzüm çok güzeldi. Çillerim yüzüme ayrı bir güzellik katardı mesela,Hyunjin'de çillerimi çok severdi ,hep şey derdi "Yongbokie yüzünde kocaman bir galaksi taşıyorsun."

4 Yıl Önce
Şuanda resmen dağın tepesindeydik.Yıldızlar çok güzel gözüküyordu.Ben yere oturmuştum Hyunjin'de bacağıma uzanmıştı.Gözlerini gözlerime dikmiş bana bakıyordu. Yüzümün her zerresini incelemek onun günlük aktivetesi gibi bişeydi.Bende onu izlemeyi çok seviyordum ve sürekli gözünün altındaki beni öpmektem çekinmiyordum.O benim yüzümü incelerken kalbimi ritmini bozacak bişey söyledi."Yongbokie yüzünde kocaman bir galaksi taşıdığının farkında mısın?"

Günümüz

Bunları düşünürken aptal aptal sırıttığımı farkettim,Yongbok'un güzel zamanlarıydı ama Felix böyle romantik olayları hiç sevmiyordu çünkü Felix hiç aşık olmamıştı ve sevgiye alışık değildi.Yongbok ise her zaman sevmiş ve sevilen bir insan olmuştu ta ki Felix olana kadar.Ayna'da kendimi incelerken kahverengimsi olan saçlarımın çok yıprandığını farkettim.Bunları kesinlikle bi ara boyamalıydım.(Medyada şuanki saçı var)

İçeri geçip telefonu aldığımda Wooyoung'un doğum günü mesajı attığını gördüm hemen ona cevap verdim.

Wooyoung
Doğum günün kutlu olsun Felix

Felix
Teşekkür ederim, yarın San ile bana gelsenize film izleriz

Wooyoung
Olurda benim seninle bişey konuşmam lazım.

Felix
Herhangi bir sorun mu var?

Wooyoung
Evet var,Sorun sensin Felix.Hiç iyi değilsin ve ben bunu görmekten nefret ediyorum.Ben eski Felix'i istiyorum.Yongbok olan halini istiyorum.Bu sen değilsin Felix.

Felix
Wooyoung bu konuda üstüme gelmemen  gerektiğini sana defalarca söyledim.Ben artık Yongbok değilim ve hiç bir zamanda olmayacağım.O hâlim bana iyi gelmiyor.Aksine bana zarar veriyor.O halim bana kötü şeyleri hatırlatıyor.Sana söylemiştim halletmeye çalışıyorum bir şekilde.

Wooyoung
Hayır halletmeye çalışmıyorsun.O sikik sevgilin seni terk ettikten sonra bu hale geldin.O seni düşünmüyor bile,her gece o seni bırakıp gittiği kadınla sevişme derdinde.
23.40
Görüldü

Wooyoung
Felix, Özür dilerim

23.45
Görüldü

Wooyoung
Felix bakar mısın buraya, lütfen.
23.46
Görüldü

Wooyoung
Üzgünüm Felix, seni kırmak istememiştim.Yarın görüşürüz.
23.47
Görüldü


Wooyoung, çok haklıydı.Ben onun peşinden resmen sürünüyordum.O ise sevgilisi ile ilgilenmekten başka hiçbir şey yapmıyordu.Çok mu değersizdim onun için, hiç mi sevmemişti beni?Oysaki ben onu herkesden ayrı tutmuştum.Ailemi bile onun için karşıma almıştım ve göründüğü kadarıyla karşıma almam hiç bir işe yaramamıştı çünkü şuan yalnızdım kimse yanımda yoktu.En önemlisi yanımda Hyunjin yoktu.


Titremelerim çoğalmıştı.Nefes anlamıyordum.Hazmedemiyordum kendime yapılanları.Oksijen almak için balkona çıkmıştım ama bu nedense hiçbir işe yaramıyordu.Cebimdeki sigara paketinden bir dal sigara aldım ve ucunu ateşledim.

Yine sigara içiyordum.Bu pislik şeyi elimden bırakamıyordum çünkü adeta bana kötü gün dostu olmuştu.Ağlarken,halsizken,terk edildiğim zaman bile yanımda arkadaşlarım yoktu,sigara vardı. Çok saçma gelebilir ama Felix bile bu şeye alışmıştı artık ona arkadaş gözüyle bakıyordu.Yongbok ise ağzına sürmezdi böyle bişeyi adeta nefret ederdi.

Kaçıncı sigarayı içtiğimi bilmiyordum.Oturduğum yerden asla kalkmak istemesemde kapının zilini duyduğumda mecburen oturduğum yerden ayağa kalktım. Kesin Wooyoung gelmişti,beni kırmıştı ve özür dilemek istiyordu.Eğer onu biraz tanıyorsam kesinlikle iki bira almış olmalıydı.Onu bekletmek istemediğim için hızlıca kapıya ilerledim ve kapıyı açtım.Gördüğüm bedenler beni şoka uğratmıştı adeta başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.

Hyunjin gelmişti ama tek değildi.Ellerinde biralar ve yanında o kadınıda getirmişti. Sevdiği kadını,Kısacası uğruna beni terkettiği kadını.
.
.
.
.
Bölümü nasıl buldunuz?
Sizce bidaki bölümde neler olacak?

elpida • hyunlix (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin