Hepimizin bir hayat döngüsü vardır.Doğarız,büyürüz yaşlanır ve ölürüz fakat benimki çok garipti sürekli kendimi büyüme aşamasında olan o kazada gibi görüyordum.Her gece o kabusla uyanıyordum ve tekrardan uyumaya korkuyordum.
Kafamdaki uğultu ile gözlerim yavaş yavaş aralanmaya başladı.Yine hastanedeydim yine kabus görüyor olmalıydım ama bu sefer yanımda beni bekliyen kişiler vardı.Bunun kâbus olmadığını anladığım an direkt ayağa kalktım.Başım döndüğü için tekrardan yatağa düştüm.Koluma giren kişinin Hyunjin ve Wooyoung olduğunu anlamak zor değildi.Yanımda kavga ediyorlardı Wooyoung Hyunjin'e bana dokunmamasını söylüyordu.
Kavgalarına son vermek için onları ittigimde bileğimdeki acı tarif edilemezdi.Dün yaşananlar aklıma geldiğinde şoka uğramıştım.Ben kendi canıma kıymıştım.Nasıl böyle bir şey yapmıştım kendime inanamıyordum nasıl yapmıştım.Odada çok gürültü vardı bu sese daha fazla katlanamadığım bağırmaya başladım.Nihayet hepsi bana dönmüştü.Wooyoung hemen yanıma gelmiş ve benimle ilgilenmeye başlamıştı ama ben yardım istemiyordum ben her zaman her şeyi kendim hallederdim hem benim canım acımazdı ki.Hep öyle söylerlerdi sen acıya dayanıklısın sana bişey olmaz.
"Wooyoung yalnız kalmak istiyorum, Lütfen"Bu bencillik olabilirdi belki ama garip geliyordu.
"Yada Minho Hyung benimle yalnız kalabilir mi?"Minho hemen bana dönmüş kabul eder bir şekilde kafasını sallamıştı.Herkes dışarı çıktığında Minho çekingen bir tavırla yanıma oturdu bende yavaşça doğrulmaya çalıştım.Minho duramayıp bana sarıldığında bende aynı şekilde sıkıca ağlayarak ona sarıldım.Bir aile gibiydi öyle hissettiriyordu.Kendi ailemi ben yıkmıştım ailem gibi hissettiğim aileyi ise onlar.
"Neden bunu yaptın Felix? Neden kendine zarar verdin?"bileklerimi okşamaya başlamıştı "Canın çok acıyor değilmi şuan hem sen acıya dayanamazsın ki" Herhangi bir cevap veremedim çünkü cevabım yoktu ben bile bilmiyordum ki neden yaptığımı.
"Bilmiyorum Hyung.Ben hiçbir şey bilmiyorum.Yoruldum hemde çok yoruldum Felix çok yoruldu. Felix Yongbok için kendini feda etti Hyung.Bidaha aynı şeyleri yaşamaması için tekrar yalnız kalmaması için.Felix artık dayanamadı Hyung."Minho bana üzgün gözlerle bakıyordu.
"Yanında olacağım Felix bidaha böyle bir şey yapmana müsaade etmeyeceğim.Hayatını düzene sokucağız söz veriyorum Felix.Hyung sözü"deyip serçe parmağını bana uzattı.
"Hyung sözü."diyerek bende serçe parmağımı ona uzattım.
"Diğerleri ile konuşmaya devam edecek misin?"diye sordu.Onuda bilmiyordum işte.Zora sokuyordu beni bunlar."Sanırım Hyunjin hariç hepsi ile konuşmaya çalışacağım."Bunu dememle Minho'nun yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.Bana bir şey söylemek istiyor gibiydi ama bir yandan çekmiyordu.
"Hyung ne söyleyeceksen söyler misin artık bir saattir kıvranıyorsun burada."
"Çok mu belli oluyor."Evet derecesinden kafa salladım."Ya şey Chris şuan çok üzgün çocukluk arkadaşının böyle olmasını asla beklemediğini senin hep hayata sevgi dolu baktığını söylüyor bu yüzden seninle konuşmak istiyormuş."
"Hyung Chris ile beraber olduğumuz zamanlar Felix yoktu Yongbok vardı ve Yongbok hep hayatı severdi ama Felix öyle değil.Felix'in huylarını Yongbok bile değiştiremiyor, Felix asla değişmez.Hayatımda tek emin olduğum şey bu şuanda."Minho ardından beni cevapladı.
"Niye kendi içinde iki ayrı İnsan varmış gibi konuşuyorsun?"
"Biz iki kişiyiz çünkü Hyung.Felix ve Yongbok olarak olarak ikiye ayrılıyoruz.Yongbok benim iyi yanlarımı temsil ediyor kaza gününe kadar olan kısımları.Felix ise kötü taraflarımı yani kazadan sonrasını."
"Anladım bence ben bunu doktorunla konuşmalıyım ve sende yatıp dinlenmelisin" dedi.Çok yorgun olduğum için bu fikrine hayır demeyecektim.Minho odadan çıktıktan sonra kendimi derin bir uykunun kollarına bıraktım.
.
.
.
Minho'nun Ağzından
Felix'in kendini iki ayrı kişi olarak tanıtmasına oldukça şaşırmıştım.Bunu doktorundan önce Wooyoung ile konuşmam gerektiğini düşünerekten Wooyoung'un yanına gittim.Wooyoung'un yanında bizimkiler ve doktor vardı.Yavaşça onların yanına ilerledim.
"Doktor bey bende Felix ile ilgili bir soru sorabilir miyim?"Bizimkilerin yüzü bana dönmüş ne sorcağımı merakla bekliyorlardı.
"Tabiki sorabilirsiniz""Şuanda Felix'in yanından geliyorum ve onunla konuşurken garip bir şey fark ettim.Felix kendini iki kişi olarak tanıtıyor.Kendini Yongbok ve Felix olarak ikiye ayırıyor.Bana söylediğine göre Yongbok onun iyi yönlerini ve kazadan öncesini temsil ediyormuş Felix ise kötü yanlarını kazadan sonrasını."dediğimde hepsi bana garip bakışlar atıyordu.Doktor bana derin bir nefes alarak cevap verdi.
"Ben bir psikolog değilim fakat anladığım kadarıyla Felix Bey'in Çoklu Kişilik Bozukluğu var."Çoklu Kişilik Bozukluğu mu o neydi ki. Benim sormak istediğim soruyu Atlayıp Jisung sormuştu.
"Çoklu kişilik bozukluğu ne ki?"Doktor ise gecikmeden cevap verdi."Çoklu kişilik bozukluğu kişinin hayatını ciddi şekilde etkileyen psikolojik bir rahatsızlıktır. Zihin bölünmesi olarak da adlandırılabilmektedir. Bir insanda birden fazla kimlik oluşması şeklinde ortaya çıkmaktadır. Genellikle kişinin çocukken yaşadığı travmalar sonucu ortaya çıkabilir"Bu doktor ne diyordu böyle? Felix'in böyle bir şeyi yoktu ki? Wooyoung hemen atlayıp bunun nasıl oluştuğunu sordu.
"Felix Bey dört sene önce bir kaza geçirmişti demiştiniz.Bu hem kazayla ilgili olabilir hemde kazadan sonra ne olduysa bu ona travma yaratmış demektir.Ayrıca bir yerden düşmüş olmalı ki beyni oldukça zarar görmüş.Aslında raporlarını inceledim ama kazanın nasıl olduğu yazmıyor çünkü kazanın olduğu yerdeki küçük bir muayene odasında olduğu için herhangi bir teşhis koyulmamış.Ayrıca büyük bir sorun daha var."Büyük sorun mu?Daha başka ne olabilir di ki?Doktor konuşmayı bitirdikten sonra Hyunjin bir şeyler mırıldanmaya başladı.Doktor ardından devam etti.
"Felix Bey'i bir psikolağa yönlendireceğim."Tamam ama bunda bir sorun yoktu.Asıl büyük sorun dediği neydi? Doktor derin bir nefes aldı tekrar konuşmaya başladı.
"Bakın bu haber sizi çok üzübilir.Felix bey'in beyninde kötü huylu bir Glial tümör bulunuyor ve bunu almak o kadar riskli bir ameliyat ki her şekilde Felix Bey'in ölümüne yol açar. "Ne yani Felix ölecek miydi? Felix ilk aşkıyla mutlu günler geçiremeden ölecek miydi? Felix hep istediği arkadaş ortamı olmadan ölecek miydi?Buna inanmıyordum ona söz vermiştim.Bu olamazdı.
"Ne yani Felix ölecek mi?"dedi Wooyoung titreyen sesiyle.Hepimizi çok büyük korku kaplamıştı.
"Her şey ameliyata bağlı fakat her şekilde ölecek."diyerek yanımızdan ayrıldı.Wooyoung yere çöküp ağlamaya başladı.Bir şeyler sayıkladığını duymuştum ve bu sözü beni çok üzmüştü.
'O daha ilk davasını bile kazanamadı ki'
Ardından kalkıp Hyunjin'in boynuna yapıştı 'senin yüzünden'diye bağırıyordu.Hyunjin hiçbir tepki vermiyordu.Adeta donmuş gibiydi.Bende bir duvarın dibine çöküp boş bir şekilde duvara bakmaya başladım.Ona verdiğim sözü tutamayacaktım.
.
.
. Felix'in Ağzından
Bütün konuşulanlar adeta beynimde tekrar yankılanıyordu.
"Ne yani ben ölecek miydim?".
.
.
.
. Bölüm nasıldı?
Aslında Felix'in beynindeki tümör gerçekten büyük fakat alınamayacak bir türde değil.Doktorun sakladığı bir şey var.Bunu iki veya üç bölüm sonra final'de öğreneceğiz.Okuduğunuz için teşekkür ederimm<3
Oy ve yorum atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
elpida • hyunlix (Düzenleniyor)
Fanfic[Angst, Düzyazı] (Tamamlandı) Felix hâlâ ona yaptıklarına rağmen unutamadığı eski sevgilisini, o yılın yine aynı akşamı beklemeye başladı. Bekledi, bekledi, bekledi... Fakat biricik sevgilisi gelmedi, Yine o övmelere doyamadığı sevgilisini seçti. Fe...