(Bu ve bidahaki bölüm Hyunjin'in Ağızın'dan çünkü artık daha Felix'in ağızından bölüm okuyamayacağız)
1 Gün Önce
Doktordan Felix'in beyin emarını almıştım çünkü Felix'in durumunu sadece bir doktora sormak istemiyordum. Geldiğim doktor Felix'in kazadan sonra bakıldığı küçük muayene odasıydı.Bu doktor benim Büyük babamın yakın arkadaşıydı ve oldukça bilgili biriydi yani ona sorup fikir almak beni rahatlatabilirdi.Kapısına tıkladığımda kim olduğumu sordu 'Ben Hyunjin ' dediğimde beni tanımadığını söyledi.Kaza gününü biliyordu ve bu bana sinirli olduğunu gösteriyordu.
Yarım saatin sonunda içeri girebilmiştim o da Felix sayesinde.Felix'in durumunun kötü olduğunu ona sormam gerektiğini söyleyince bir saniye bile düşünmeden beni içeri çekip elimdeki emar kağıtlarını almıştı.
"Her şeyden önce bana neden Yongbok'un kazasına sebep olduğunu ve onu aldattığını anlatacaksın.Onu gördüğümde her tarafı yara bere içindeydi ne kadar üzüldüm yavrucağa bir bilsen."dedi.Derin bir nefes aldım bunu o da bilmiyordu.Artık birilerine anlatmam gerektiğini düşünüp konuşmaya başladım.
"Olay hiçbirinizin bildiği gibi değil Büyük baba."Ona büyük baba diyordum çünkü ona bunu dememi seviyordu."4,5 sene önce kadar biz Hea-Jung ile tanıştık.Çok iyi arkadaş olmuştuk ve ben onu çok seviyordum fakat bu arkadaşlıktan öte geçmemişti.Hea-Jung bizim evimize sürekli geliyordu hatta Felix'le çıkıcağım günleri onun yüzünden bazen ertelemek zorunda kalıyordum.Her neyse bir gün biz Felix'le çok büyük bir şekilde kavga ettik ve Felix benden ayrılmak istedi ben ne kadar istemesemde cevap vermeden ani bir şekilde onun yanından ayrıldım.O gece bir bara içmeye gitmişim ama kafam nasıl uçmuş görmen gerekiyor.Hea-Jung'da geldi o da benim bu halimi görüp içmeye başlamıştı.Biz çok aşırıya kaçmış olmalıyız ki odaya çıktık ondan sonrası yok zaten.Asıl büyük olay 1 ay sonra gerçekleşiyor.Hea-Jung bir gün bize geldi ve bana dedi ki 'Ben hamileyim'.Ben tabiki inanmadım bana bir ultrason gösterdi ama ben yine inanmadım.Onu alıp hemen kendi bildiğim bir doktora götürdüm.Doğru çıktı Büyük Baba,hamile çıktı kız."Büyük babam yüzüme tükürdü.Yüzümü silip tekrardan konuşmaya başladım.
"Ama nereden bilebilirdim çocuğun benden olmadığını."Büyük babam şaşıran gözlerle bakıp hemen bana döndü.
"O gece odaya çıkmışız ve ben orada Felix'i anlatıp durmuşum oda bana sinirlenip bu oyunu oynamış.Çocuğu başkasından yapıp benim diye göstermiş.Bilmiyordum ama anlatmayı denedim, çok denedim hatta.Minho Hyunglar bunları biliyor o yüzden bana iyi davranıyorlardı.O kızdan kurtulamadım Büyük baba o çocuğu benim zannedip o kızdan kurtulamadım.Bebeğini doğurdu şuanda beraber bakıyoruz daha doğrusu ben bakıyorum o asla ilgilenmiyor." Diyerekten burukça gülümsedim.Büyük babam gelip bana sıkıca sarılarak sırtımı okşamaya başladı ardından ise konuşmaya.
"Merak etme oğlum bunları Felix'e anlatınca çok güzel günler yaşayacaksınız.Felix ölmeyecek." Dediğinde şaşırarak ondan ayrıldım.Bu ne demekti böyle?Kafamı anlamadım derecesinden salladığımda Büyük babam gülümseyerek konuşmaya devam etti.
"Felix'in emarını inceledim tümör büyük fakat alınabilir derecede."
"Yani Felix ölmeyecek"dediğimde kafasını salladığında mutluluktan havalara uçacaktım.Benim Felix'im yaşayacaktı.-
Hastane7 saate yakındır ameliyathane'nin önünde bekliyorduk.Felix'in tümörü alınacaktı ve Felix'im yaşayacaktı.Hea-Jung'un bana yaptıklarını Felix'in arkadaşlarına anlatmıştım.Diğerleri anlayışıyla karşılamıştı ama Wooyoung hâlâ Felix'in çektiği acılar yüzünden beni sevmeyeceğini söylüyordu.Ayrıca onlara tümörün alınabileceğini ve Felix'in yaşayacağını söylemiştim.Herkes çok mutlu olmuştu.
Doktor ameliyathane'den çıktığında kafası aşağı eğik bir şekilde yanımıza geldi.Hepimiz çok mutlu olduğumuz için şaşırsa bile duyduğumuz söz ile biz ondan daha çok şaşırmıştık.
"Elimizden geleni yaptık fakat Felix bey'i kurtaramadık.Üzgünüm, başınız sağolsun."
Felix ölmüş müydü?Ama bu nasıl olabilirdi İmkansız.Büyük babama sormuştum ve o asla yanılmazdı içeride yanlış giden bir şeyler olmuş olmalıydı.Felix ölemezdi.
Herkes şaşkınlıktan ne yapacağını bilemesede Wooyoung yere düşüp ağlamaya başladı.'Felix' çığlıkları koridorda yankılanıyordu.Kendimi tutamayarak doktorun yakasına yapıştım.
"Yalan söylüyorsun Büyük babama sordum onun bir şeyi yok o yaşayacak dedi.O yanılmaz sen bir şey yaptın ona değil mi? Felix'ime bir şey yaptın değil mi?"
Doktor ani bir hareketle ellerimi yakasından alarak beni yere fırlattı.Canım çok acımıştı ama bunu düşünmüyordum bile.Minho Hyung koşarak yanıma gelip doktorun yüzüne sert bir yumruk geçirdi.
"Eh yettiniz ama benimle uğraşacağınıza gidin cenaze işlemlerini halledin, FELİX ÖLDÜ BUNU AKLINIZA SOKUN" Diyerek bağırdı.
"SUS O ÖLMEDİ,O ÖLMEDİ" dedi Wooyoung titreyen sesiyle.Doktor ardından bir kahkaha patlattı.
"Sen öyle zannetmeye devam et ,o öldü ve birdaha geri gelmeyecek." Dedi ve çekip gitti.Ben kendimi buna alıştırmak istemiyordum,ben Felix'i geri istiyordum.Onunla yaşayamadığım bütün güzel günleri geri istiyordum ama o artık yoktu.Benden çok uzaklara gitmişti.
.
.
.
.
.Tamam çok üzücü bir bölüm olmayabilir ama yani azıcık üzücü idi bence.Her neyse bidahaki bölüm final ve çok büyük bir şey öğreneceksiniz. Hoşça kalın<3
Okuduğun için teşekkürlerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
elpida • hyunlix (Düzenleniyor)
Fanfic[Angst, Düzyazı] (Tamamlandı) Felix hâlâ ona yaptıklarına rağmen unutamadığı eski sevgilisini, o yılın yine aynı akşamı beklemeye başladı. Bekledi, bekledi, bekledi... Fakat biricik sevgilisi gelmedi, Yine o övmelere doyamadığı sevgilisini seçti. Fe...