Sepanjang malam dia hampir tidak bisa melelapkan mata.Dia merindui perempuan itu.
'kenapa aku rindu dia??damn!Dan aku benci bila dia dekat dengan lelaki itu!shit!dia berani peluk lelaki itu depan aku?!!!!kalau dia buat lebih dari peluk...jangankan batang lelaki itu hilang sekali dengan identiti diri lelaki itu boleh lesap!'
Dia memasuki lif dengan tergesa-gesa.Hampir 100 kali menghubungi perempuan itu,satu panggilannya sama sekali tidak diangkat.Dia sudah musykil.Jantungnya berdetak laju.Kunci rumah dicapai Dari poket seluar pyjamasnya.
Dengan penuh amarah dia memasuki rumah perempuan itu Dan sekarang sudah menjadi miliknya juga.Dia mencari Perempuan itu di bilik tidur.Namun dia benar-benar terkejut apabila melihat ada sosok lelaki lain di bilik itu.Dan Perempuan itu ..baru selesai membersihkan diri.
"Kay?"
Dia menarik rambut perempuan itu yang masih basah.Tuala yang menutupi tubuh perempuan itu hampir terjatuh.Dia mencapai hoodie yang tersadai di sofa Dan menyarungkan ke tubuh perempuan itu.Dia menarik tangan perempuan itu dengan kasar menuju ke luar rumah.Tanpa berkata apa-apa dia langsung membawa perempuan itu ke hotel di seberang jalan.
"Saya tak buat apa-apa dengan dia...please ..trust me .."
KAMU SEDANG MEMBACA
AKU BELI KAU
Romance"Aku nak...stop.."~Milan "Hmmm....then ..kau kena bayar tiga kali ganda..sebab aku dah beli kau."~Kay