꧁ ꧂
Günü aydınlatana, geceye kavuşturan Rahman'a şükürler olsun!☺️🌹
Bize sabrı, sûkuneti, sevgiyi, saygıyı gönlümüze veren Latif ve Fettah olana hamd olsun!☺️
Bugün Ramazan da dördüncü gün. Kimimiz doğu da kimimiz batı da bu sabır ibadetinin imtihanını vermekteyiz. Nefsimizi bastırıp, ibadetlerimizle daha haşır neşir olmaktayız. Kimimiz için ise bu ay hayatımızda farklılığa yer vermek için mükemmel bir fırsat. Namaza niyetlenenlerin, tesettüre niyetlenenlerin, Kur'an'ı hatim etmeye niyetlenenlerin, Kur'an'ı okumaya ve öğrenmeye niyetlenenlerin, ahlakını güzelleştirmeye niyetlenenlerin ayı oldu!
Biz de içlerinden biri olabilmişsek ne mutlu bizlere 🤗
O vakit efendim,
Hayırlı iftarlar, hayırlı sahurlar der sizi bölüme davet ederim 🥰
Esselamu Aleyküm ☘️
꧁ ꧂
"Yağmur mu durdu,
Yoksa ben mi hissizleştim?"ᴥ︎︎︎A.N.Ü
Tatlı meltem eşliğinde otobüse binmişlerdi. İstanbul'dan Tekirdağ'a yol iki saat altı dakika sürüyordu. Onun için güneş aymadan seferi yapmayı uygun görmüşlerdi. Çünkü yolda giderken gün doğumununda kendilerine eşlik etmesini istiyorlardı.
Yavuz başını cama dayamış akıp gitmekte olan yola baktı. Eli cebine gitti. "Belki..." Dedi genç adam. "Belki..." Dedi.
Dört senedir merak etmek akıllarına gelmediği oğullarını merak eder de ararlardı... Boş umutun kırıntılarını avucunu yumarak ezdi genç adam.Kendi öz ailesi resmen reddetmişti Yavuz'u. Sırf dinini yaşamak istediği için. Sıkılınca aldığı nefesle gözlerini yumdu.
Zihnindeki flim kasedi dönmeye göz kapaklarına çarpmaya başladı.
"Senin bilebileceğin iş Yavuz! Ya dilini çeker oturursun ya da inadın olan bu davan seni evsiz bırakır!"
Kapıyı çekip çıkmıştı genç adam. Elinde bir telefon cebinde üç kuruş, sırtında ise sadece bir ceketle. 21 yaşındaydı. O vakit yemek masasında ki içkiden ötürü sofraya oturmayacağını söylediğinde ağzına kadar dolu olan bardağı şu son damlacıkla taşırmıştı.
O evsiz kalmayı seçmişti, dinsiz kalmaya.
Pişman mıydı peki?
Kesinlikle hayır!
"5-Demek ki, zorlukla beraber bir kolaylık var.
6- Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var!
7- O halde boş kaldığında yine kalk yorul!
8- Ve ancak Rabbinden ümit et, hep O'na doğrul! [İnşirah Suresi, 5-8. Ayet]"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahya'da Yakaladım Gözlerini |𝓉ℯ𝓍𝓉𝒾𝓃ℊ
ChickLit"İnsanlar, "İnandık" demekle imtihan edilmeden bırakılacaklarını mı zannederler?" ~Ankebut Suresi 1.ayet duraksadı. Etrafına bakındı. "Gerçek şu ki sizi yeryüzüne yerleştirdik; orada sizin için geçim vasıta ve kaynakları var ettik. Fakat siz ne kad...