GECE...

396 25 5
                                    

Multimedia da= simla ve deniz

Saat 3 civarı uyandım. Ama ben böyle olacağını biliyordum yaa. Tabiki Ecemi uyandırdım demek isterdim ama o da bana benzediğini için çok ağır bir uykusu var. Bu yüzden telefonla oyalanmaya karar verdim. Whatsapp a girdim okuldakilerin ergen ergen durumlarını okurken 'U' harfini geldik. Onu gördüm -uyuz diye ekli- profil fotoğrafını bakmak için tıklandığında ne göreyim 'yazıyor...' işareti. O anlık bir kalp krizi geçirsem de -nedenini bilmiyorum sevmiyorum ama heycanlaniyorum- kendime geldim ve telefona tekrar baktım. Mesaj gelmişti ve ben bir saattir böyle duruyorum ne yani sanki onun mesajını bekliyoruz gibi mi oldu?? Off yaa. Neyse mesajda "senide uyku tutmadı de mi?" yazıyordu. Kısa ve net bir cevap olan evet kullandım. İki dakika kapının önüne çıksana dedi. Bende ikinci bir kalp krizi olsada yine kısa bir cevap olan neden? i kullandım. Yazıyor yazısı ve bişey söylicem cevabı geldikten sonra ben direk kapının önüne gittim ve kapıdayım diye mesaj attım. Mesajı tamamla kapının önünde daş bir görüntü görmem bir oldu. Üstü çıplak altında da deniz şortu gibi bir pijama vardı. Tabi benim gözüm şu anda onda değil onun baklavalarında olsa da... Daha fazla bakarsan kör olucaksın sesiyle kendime geldim.

"Ne! Sana mı bakicam ben ya hem ben niye sana bakayım ki seni seviyorum sanki nerden uyduruyosun böyle şeyler alt tarafı 1 haftadır tanışıyoruz hem sen kendi beğenmiş ukala biri." Birisin diyecektim ki dudakkarının dudaklarıma buluşmasıyla aniden susmuş oldum.

Önce bir kendime gelemediğim için karşılık vermedim daha sonra tam geri çekileceğini anladığım sırada buna izin vermedim. Nedenini bilmiyorum ama o anda galiba ben de bunu istiyordum. 2-3 dakika boyunca böyle kalmıştık sonra geri çekilen ben olmuştum.

Ve direk içeri koşup kapıyı arkamdan hızlı hareketlerle kapattım. Ve sanki hiçbirşey olmamış gibi o anı unuttum ve yattım. Tabi unuttum deyince unutulmuyodu ama unutmam gerekiyordu. Saatin 4e yaklaştığını görünce gözlerimin bana uyguladıği baskıya kendimi bıraktım ve rüyalarımla dolu bir gece geçirdim.

Hayır diye bağırıyordum. "Hayır. Ben öyle birşey yapmadım uydurma. Bütün suçlu sensin. Herşeyi sen planladın değil mi? Öküzsün işte öküz. Hatta uyuzsun sen hayatımda gördüğüm en uyuz kişisin. Uyuz.. uyuzz... uyuzz..." uyuz diye sayıklarken kendimi yerde buldum. Ve farkettim ki çook uzun ve zorlu bir gün daha başlamıştı.

Bu bölümden sonra herşey tamamen ortaya çıkıyor. Ve kişiler arasındaki iliskiker belli oluyor. 2 bölüm önce yayımladığım duyuru bölümünde aslında kisileri ve iliskikeri yazmıştım ama hikayemde yer vermemiştim bir sonraki bölüm herkesten ortada karışık olucak.

UYUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin