Multimedia: Simla ve Deniz
Bir sonraki bölümde diğer çiftlerin de resimlerini koyucam. Bu seferki benim en uzun bölümüm oldu. Uykusuzluğuma deymiştir inşallah.Sabah uyandığımda evde kimse yoktu. Çok garipti ki Ecem bile yoktu. Mutfağa girdiğimde buzdolabının üstündeki yazıyı gördüm.
"Biz Selin teyzelerdeyiz uyanınca gel canoooo." Yazıdan da anlaşıldığı gibi Ecemdi.
Onu anladım da Selin teyze kimdi? Ve ben neden tanımıyorum? Ayrıca ben tanımadığım birinin evine nasıl gidicem?
Ben bu sorulara dalmışken aklıma dışarı çıkıp markete gitmek geldi hem o sırada Ecemi arar Selin teyzenin kim olduğunu sorardım. Tam dışarı çıktım ki karşımda dün unutmaya çalıştığım kişiyi gördüm. Tabiki de bu sevgili komşumuz DENİZ di.
Neredeyse 10 dakikadır konuşmayıp sadece birbirimize baktığımız için susmaktan sıkıldım ve aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
-Selin.. şey Selin teyze diye birini tanıyor musun?
- Evet. Ama sen nerden tanıyorsun.
- Tanımıyorum!
- Selin teyze benim gerçek teyzem ve seninle tanışmamda en çok katkısı olan kişi.
- Anlamadım?
- Yani o Berfinin annesi. Bu arada senin teyzen, Ecem, Berfin, Teyzem ve benim annem şu anda bizim evdeler.
- Wowwww
- Ve beni de seni almam için göndermişlerdi. Teyzen bu saate kadar uyumaya bünyenin alışık olmadığını söyledi ve seni uyandırıp bize getirmemi istedi.
- Beni kaçırmadığını nerden bileyim?
- Evinin karşısındaki eve mi? Teyzen gerçekten haklıymış bu kadar uyumamalısın.
- Neyse ben eve geri dönüyorum ve sen de gidip Ecemle Berfini alıp bize geliyorsun.
- Vay canına şimdi de emir veriyorsun.
- Sen öyle algılamak istiyorsan benim için fark etmez ama Berfini özledim acele etsen iyi olur.Eve girdim ve hemen bi plan bulmaya çalıştım. Aklıma bir şey geliyordu aslında. Ama bunu neden yapmak istediğimi hala bilmiyorum. Yine de yapıcaktım. Ben eve girdikkten yaklaşik bir 5 dakika sonra zil çalmıştı. İçimden ne kadar hızlı olduğunu geçirirken kapıyı açtım ama kimse yoktu. Şaşırmıştım. Ve birden resmen kalp krizi geçirmemi sağlıycak bir şey oldu! Deniz,Ecem,Nazlı,Berfin,Çağatay,Aras ve Poyraz birden kapının önüne atladılar.
- Aslında bunun acısını sizden çıkarırdım ama dua edin Berfini uzun zamandır görmüyorum ve özledim. Dememle Berfinin üstüme atlaması bir oldu.
- Ayyyyy aşkımmm bende seni çok özledim.
- Kızlar ama benim yanımda ayıp oluyor. Dedi gereksiz kıskançlığını belli ederek Çağatay.Neyse bu gün kimseyi takamıycam önemli olan bu gün olucak olanlar. Bizimkileri içeri davet ettim ve herkes heyecanla benim konuşmamı beklerken planımı daha doğrusu bu gün yapıcağımızı anllattım. Doğruluk ve Cesaretlilik oynıycaktık. Biz kızlarla mutfağa gidip cips kola ıvız zıvır hazırlarken erkekler de oyun alanını hazırlıyorlardı. - Ne yanı halının üstünde mi oturalım? Odamdan pufları taşıyorlardı. -
Herşey hazırlanınca,hemen söze başladım:
-Bunları düzenleyen kişi olarak kimin başlıyacağını ben seçiyorum.dedim.Herkes kızlardan birini seçiceğimi düşünüyordu ama ben çağatayı seçtim. Ağzımdan çıkan kelimelerle herkesin şok olması bir oldu.
- Oooo simla hanım uzun süre sonra 8 yıllık kankasının değerini anladı. dedi çağatay. Onun ardından,
- Kızlar bana öyle bakmayın adalet lazım. Sizi seçmem 5 yaşnda takılı kaldığımı gösterirdi. Neyse onları da ik a ettikten sonra oyun başladı. Çağatay çevirdi ve...
Tabiki de şanslıyım ben.- Deniz sorar, Simla cevaplar.dedi Berfin gülerek. Ve Deniz sordu.
- D or C ???
- Or mu ? İngilizcene hayranım Deniz. Tabiki C.
- Emin misin yaptıracağım şey biraz anormal.
- Bir kere daha sorarsan benim senin üzerinde anormal davranışlarım olucak.
- Tamam sen kaşındın. Ama şu ayrıntı var ben sana kıyamam o yüzden daha kolay bir şey istiycem. Birayı dik.
- Kolay... Ve bitti. Ben bunla sarhoş olucak biri değilim sen ona dua et. Evet çeviriyorum.Berfin ve Ecem
Nazlı ve Aras
Çağatay ve Poyraz
Ben ve Ecem ve son olarak
Nazlı soruyor, Denuz cevaplıyor. Nazlı herşeyi yapabilir çünkü ona karşı hissettiklerimi biliyir ve galiba yaptı da.
- Doğruluk mu Cesaretlilik mi?
- Cesaretlilik.
- Şu an da aramızda olan kızlardan birinden hoşlanıyorsan onu öp. He dudaktan olduğunu söylememe gerek yok heralde.
Etraftan wowwwww sesleri yükselirken ben gözlerimi parkeye dikmiş hiçbir şekildi kafamı yerden kaldırmıyordum. Ve tabiki de tahminimiz oldu ve beni öptü. Ben de beni öptükten sonra o tam ayrılmak üzereyken koşarak kaçtım ve kendimi odama kilitledim. Bütün bu oyunları bu şeyin olması için oynamıştım ama şu an çok utanıyordum.**** (3 saat sonra)
Sonunda ikna olmuştum ve kapıyı açmıştım. Ama kızlardan bir söz vermelerini istemiştim ve şimdi biz 4 kız aşağiya inip onların sözlerini tutmasını bekleyecektik. Bir daha konuşmama tehdisi altında olarak hepsi tek tek kendi sevgililerini öptüler. İntikam böyle bişeydir. Artık herşey belli olmuştu ;
ben Denizle
Nazlı Poyrazla
Ecem Arasla
Berfin Çağatayla
Tam olarak çıkmaya başlamıştı. Bana dua etsinler yoksa onların bir asır itiraf edecekleri yoktu. Tabi ki biz bunları yaşarken saat geç olmuştu ve herkes evlerine dağılmıştı. Ama Berfin ve Nazlı bizde kalmıştı. Bütün gece dedikodu yaptık ve gecenin sonu malum hepimiz elimizde dergiler uyuya kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ
أدب نسائيSahilde görmüştüm uyuzun tekiydi. Yani ben öyle zannediyordum. Kim derdi ki uyuz olduğun kişi aslında senin hayatın aşkı... Demekki oluyormuş. Hatta çok güzel oluyormuş.